Učenie prostredníctvom viacnásobných druhov inteligencie. 5. časť V I Z U Á L N A A P R I E S T O R O V Á I N T E L I G E N C I A

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Opravený nadpis. Pokračovanie. Čo je to priestorová inteligencia? Ako ju rozvíjať vo vyučovaní? Akí sú žiaci s touto inteligenciou alebo bez nej? Čo potrebujú? Je vôbec potrebné zaoberať sa touto inteligenciou? Aj na takéto otázky dávam odpoveď vo svojej mini - ukážke.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Gabriela Sabová | (15.07.2009 15:50 - neprečítaný)

Zaujímavé, pridávam do svojej zbierky.

* Reagovať | Gabriela Šimová | (15.07.2009 21:57 - neprečítaný)

Kolegyne ďakujem pekne!

* Reagovať | Irena Mačingová | (17.07.2009 13:36 - neprečítaný)

Veľmi pekne a zrozumiteľne spracované. Pekné aj z estetickej stránky.Vďaka.


*Pridať komentár

Učiteľ: Gabriela ŠimováViac 

Predmet:
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 19.07.2009 20:32
Formát súboru: ppt
Veľkosť: 1384 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika, Všeobecné 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ Zdena Pšenková
Matematika 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ Zdena Pšenková
Matematika, Všeobecné 1. ročník ZŠ Zdena Pšenková
Špeciálna pedagogika 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ Jana Kupková
Vlastiveda 3. ročník ZŠ Margaréta Hockicková