Dýchacia sústava OK-NO,1
![](/gui/spat.png)
Popis: Kartičkové cvičenie na čítanie s porozumením, vedomosti a logiku.
Diskusia
pridať komentár![*](/img/reaction.png)
Myslím, že medzi našimi dietkami je žiaľ i dosť takých, ktoré sa práve takýmto spôsobom dostanú ľahko do pomykova a pre nás, tak prozaické úlohy, nakoniec
pokazia
![](/gui/emotes/smile-sad.png)
![](/gui/emotes/smile-sad.png)
![*](/img/reaction.png)
No, to je už vec použitia... Môj zámer na hodine s touto kartičkou je rýchlo sa dopracovať k výsledku, aj keď, verte tomu, občas to trvá, a potom pracujeme s jednotlivými odkrytými pojmami a hlbšie sa nimi zaoberáme...
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
veľmi malý súhlas.... šikovníci odhalia ... a aj takí sú.....
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![*](/img/reaction.png)
no... veď o to ide, keď na tú fintu neprídu, dokonca napoviem, že 9 správnych pojmov sa dá rýchlo odhaliť... ak teda majú nejaké vedomosti... v 7. ročníku chcem hru rýchlo zrealizovať, také zahriatie, aby sme sa mohli viac venovať inému...
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
rafinované ....
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![*](/img/reaction.png)
vás zlomiť je zážitok, ale aj tak ste super a vážim si vašu prácu
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![*](/img/reaction.png)
Výborné cvičenie. Súhlasím s pani Katarínou, zopár žiakom dá to cvičenie poriadne zabrať. A diskusia pobavila
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
priraďte kartičkám kategóriu, nečíslujte ich a žiaci ich budú musieť len na správne a nesprávne, len potom to bude zábava! ja rýchlo odhalím, kto ako premýšľa- niektorí žiaci dajú, že je správne "bez vzduchu môžeme žiť" aj "bez vzduchu sa žiť nedá"- samozrejme hovorím o VL pre žiakov ŠZŠ, kde učím
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
ďakujem veľmi za vašu radu, vyskúšam pri obehovej sústave
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
Učiteľ: Katarína HulínkováViac
Predmet: Biológia
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Autor: Katarína Hulínková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 01.03.2011 17:06
Formát súboru:
Veľkosť: 3373 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Jana Verešová
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Petra Mihálková
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Lucia Talánová
Biológia
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Ľubica Blahová
Biológia
Nešpecifikovaný
Terézia Kolcunová
podklad je nádherný, ale v úlohe mi vadí, že stačí vedieť jednu z odpovedi napr č.3 a druhú č3 už netreba ani čítať - proste je jasná alternatíva...