pojem funkcie
SpäťPopis: Predvádzací zošit na ActivBoard, vysvetľuje pojem funkcia "názorne" - treba preťahovať čísla z definičného oboru cez "mlynček" do poľa "obor hodnôt". postupne, zapísať hodnoty do tabuľky, prípadne zaznamenať usporiadané dvojice do grafu
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Ľubica Kollárová | (11.03.2011 10:40 - neprečítaný)
Pomoc! Nedaá sa mi otvoriť Pojem funkcie. Skúšala som všetko možné a nič
Pomoc! Nedaá sa mi otvoriť Pojem funkcie. Skúšala som všetko možné a nič
Reagovať | Ľubica Lauková | (11.03.2011 13:35 - neprečítaný)
Ja som si myslela, že som taká nešikovná, že to neviem :-(
Ja som si myslela, že som taká nešikovná, že to neviem :-(
Reagovať | Gabriela Kovesiová | (11.03.2011 14:25 - neprečítaný)
odpovedam tu, to som si iba "poslala" svoj "vymysel", aby som to mohla v skole pouzit
no takze najpr> spustit sa to da tak, ze date "ulozit na disk" a tam sa vas bude pytat ci ulozit alebo spustit, staci spustit a potom sa to otvori v programe (ak ho mate nainstalovany) ActivstudioProfesional (aj tomu to pojde otvorit kto ma novsiu verziu toho softveru> ActivInspire) - to su programy ku interaktivnej tabuli ActivBoard.
navod na pouzitie je jednoduchy> myskou pretiahnem cislo cez mlyncek, zapiseme perom do tabulky x, f(x), potom tento bod rucne zakreslime do grafu. to urobime s kazdym bodom s ktorym sa da "pokec ku definicnemu oboru..." a potom rozsirit predstavu, ze keby sme dali dalsie a dalsie realne cisla, aka by bola tabulka a graf (spojity), co vsetko sa da vopchat do mlynceka = def.obor, co vsetko z neho vylezie = obor hodnot...
dufam ze som kusok pomohla, keby bol problem obratte sa kludne na mna
odpovedam tu, to som si iba "poslala" svoj "vymysel", aby som to mohla v skole pouzit
no takze najpr> spustit sa to da tak, ze date "ulozit na disk" a tam sa vas bude pytat ci ulozit alebo spustit, staci spustit a potom sa to otvori v programe (ak ho mate nainstalovany) ActivstudioProfesional (aj tomu to pojde otvorit kto ma novsiu verziu toho softveru> ActivInspire) - to su programy ku interaktivnej tabuli ActivBoard.
navod na pouzitie je jednoduchy> myskou pretiahnem cislo cez mlyncek, zapiseme perom do tabulky x, f(x), potom tento bod rucne zakreslime do grafu. to urobime s kazdym bodom s ktorym sa da "pokec ku definicnemu oboru..." a potom rozsirit predstavu, ze keby sme dali dalsie a dalsie realne cisla, aka by bola tabulka a graf (spojity), co vsetko sa da vopchat do mlynceka = def.obor, co vsetko z neho vylezie = obor hodnot...
dufam ze som kusok pomohla, keby bol problem obratte sa kludne na mna
Reagovať | Ľubica Lauková | (11.03.2011 19:23 - neprečítaný)
Ďakujem za podrobné vysvetlenie, s programom viem pracovať. Hľadala som však nejaký interaktívny prvok v zmysle " z mlynčeka dostanem pre dané x správne f(x)". Nehnevajte sa, že som Vás zdržovala .
Ďakujem za podrobné vysvetlenie, s programom viem pracovať. Hľadala som však nejaký interaktívny prvok v zmysle " z mlynčeka dostanem pre dané x správne f(x)". Nehnevajte sa, že som Vás zdržovala .
Reagovať | Gabriela Kovesiová | (11.03.2011 19:52 - neprečítaný)
mne to vobec neprekaza, rada pomozem,
v prezentacii mi islo iba o to urobiť ten vypocet funkcnej hodnoty "zazitkovejsi", mozno si to decka skor zapametaju ked si budu sami "vypocitavat" a hrat sa na funkciu...
mne to vobec neprekaza, rada pomozem,
v prezentacii mi islo iba o to urobiť ten vypocet funkcnej hodnoty "zazitkovejsi", mozno si to decka skor zapametaju ked si budu sami "vypocitavat" a hrat sa na funkciu...
Reagovať | Gabriela Kovesiová | (11.03.2011 19:55 - neprečítaný)
a este ma napadlo, ze ci ste si vsimli, ze ten mlyncek "sam" vypocita funkcnu hodnotu, staci to cislo chytit a normalne ho preniest do pola s nazvom obor hodnot...
a este ma napadlo, ze ci ste si vsimli, ze ten mlyncek "sam" vypocita funkcnu hodnotu, staci to cislo chytit a normalne ho preniest do pola s nazvom obor hodnot...
Reagovať | Ľubica Lauková | (11.03.2011 21:14 - neprečítaný)
Super, to je to, čo som hľadala a nevidela..
Super, to je to, čo som hľadala a nevidela..
Pridať komentár
Učiteľ: Gabriela KovesiováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 1. ročník SŠ (Kvinta OG)
Autor: Gabriela Kovesiová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 10.03.2011 21:08
Formát súboru:
Veľkosť: 133 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Marián Pavlík
Matematika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Anna Gočíková
Matematika
1. ročník SŠ (Kvinta OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG)
Mária Pokrievková
Matematika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Ladislav Moravík
Matematika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Anna Gočíková
Nápad s mlynčekom je zaujímavý. Chýba mi však sprievodný text-napr. poznámkový blok, ako pracovať so snímkom-dopisovať perom?, kresliť graf ručne? Ďakujem dopredu za doplnenie.