Plán práce výchovného poradcu
SpäťPopis: Plán práce výchovného poradcu na špeciálnej škole.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Iveta Kováčová | (16.03.2011 18:20 - neprečítaný)
Komentár ku: dobrý, ale ...
Som rada, že sa objavila aj aktivita výchovného poradcu. Plán práce - jeho forma nie je predpísaná. Ako VP si tiež pripravujem plán práce, ktorý obsahuje stručne, prehľadne aktivity VP. Vo Vašej mi chýba prehľadnosť, hlavne termíny a aktivity pri podávaní prihlášok, dodržiavanie harmonogramu a spolupráca so školským výpočtovým strediskom.
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (28.03.2011 17:17 - neprečítaný)
Plán je postavený na podmienky školy na tento šk. r., keďže tento rok máme 2 žiakov končiacich školskú dochádzku v B variante, termíny a aktivity pri podávaní prihlášok nie sú uvedené. Spolupráca so školským výpočtovým strediskom - poslať tam údaje na štatistiku je to najmenej, neberiem to ako niečo podstatné, čo by v tomto šk. r. bolo potrebné v pláne uvádzať, nakoľko končiaci dvaja a len dvaja ôsmaci. Je to úplne iné na ZŠ pre intaktných žiakov, kde ich končí niekoľko desiato a tým je práca náročnejšia na také aktivity ako sú prihlášky - úprimne nezávidím. Takže ten plán je postavený naa konkrétne podmienky školy pre žiakov s MP.
Plán je postavený na podmienky školy na tento šk. r., keďže tento rok máme 2 žiakov končiacich školskú dochádzku v B variante, termíny a aktivity pri podávaní prihlášok nie sú uvedené. Spolupráca so školským výpočtovým strediskom - poslať tam údaje na štatistiku je to najmenej, neberiem to ako niečo podstatné, čo by v tomto šk. r. bolo potrebné v pláne uvádzať, nakoľko končiaci dvaja a len dvaja ôsmaci. Je to úplne iné na ZŠ pre intaktných žiakov, kde ich končí niekoľko desiato a tým je práca náročnejšia na také aktivity ako sú prihlášky - úprimne nezávidím. Takže ten plán je postavený naa konkrétne podmienky školy pre žiakov s MP.
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (28.03.2011 17:15 - neprečítaný)
Plán je postavený na podmienky školy na tento šk. r., keďže tento rok máme 2 žiakov končiacich školskú dochádzku v B variante, termíny a aktivity pri podávaní prihlášok nie sú uvedené. Spolupráca so školským výpočtovým strediskom - poslať tam údaje na štatistiku je to najmenej, neberiem to ako niečo podstatné, čo by v tomto šk. r. bolo potrebné v pláne uvádzať, nakoľko končiaci dvaja a len dvaja ôsmaci. Je to úplne iné na ZŠ pre intaktných žiakov, kde ich končí niekoľko desiato a tým je práca náročnejšia na také aktivity ako sú prihlášky - úprimne nezávidím. Takže ten plán je postavený naa konkrétne podmienky školy pre žiakov s MP.
Plán je postavený na podmienky školy na tento šk. r., keďže tento rok máme 2 žiakov končiacich školskú dochádzku v B variante, termíny a aktivity pri podávaní prihlášok nie sú uvedené. Spolupráca so školským výpočtovým strediskom - poslať tam údaje na štatistiku je to najmenej, neberiem to ako niečo podstatné, čo by v tomto šk. r. bolo potrebné v pláne uvádzať, nakoľko končiaci dvaja a len dvaja ôsmaci. Je to úplne iné na ZŠ pre intaktných žiakov, kde ich končí niekoľko desiato a tým je práca náročnejšia na také aktivity ako sú prihlášky - úprimne nezávidím. Takže ten plán je postavený naa konkrétne podmienky školy pre žiakov s MP.
Pridať komentár
Učiteľ: Anonymizovaný GDPRViac
Predmet: Špeciálna pedagogika
Ročník:
Autor: Ladislav Čuboň
Typ dokumentu: TVVP
Vytvorené dňa: 16.03.2011 16:56
Formát súboru:
Veľkosť: 63 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Hudobná výchova
3. ročník ZŠ
Mária Volčková
nešpecifikovaný
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Janka Feiglová
Špeciálna pedagogika, Triednictvo
Nešpecifikovaný
Gabika Kreheľová
Špeciálna pedagogika, Triednictvo
Nešpecifikovaný
Gabika Kreheľová
Fyzika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Katarína Grečková