Hravé počítanie do 100
SpäťPopis: Dve cvičenia na interaktívnu tabuľu, pre spestrenie vyuč. hodiny. Obrázky = google. Okienka do 100 s desiatkami a do 20 bez prechodu cez základ.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Renáta Titková | (18.07.2011 20:52 - neprečítaný)
Ahoj, Anežka, nainštalovaný mám program ActivInspire. Učím sa pracovať v tomto programe pre interaktívnu tabuľu. Program som si stiahla z internetu.
Želám slnečné a pohodové prázdniny.
Ahoj, Anežka, nainštalovaný mám program ActivInspire. Učím sa pracovať v tomto programe pre interaktívnu tabuľu. Program som si stiahla z internetu.
Želám slnečné a pohodové prázdniny.
Reagovať | Marta Megyesiová | (18.07.2011 21:02 - neprečítaný)
http://support.prometheanplanet.com/server.php?show=nav.21793.
BTW: pekný zošit
http://support.prometheanplanet.com/server.php?show=nav.21793.
BTW: pekný zošit
Reagovať | Anežka Angelovičová | (18.07.2011 21:23 - neprečítaný)
Vďaka za radu a želám tiež príjemný oddych plný pohody
Vďaka za radu a želám tiež príjemný oddych plný pohody
Reagovať | Anežka Angelovičová | (18.07.2011 22:22 - neprečítaný)
Vááááááááu...program stiahnutý, nainštalovaný ...super...srdečná vďaka za odporúčanie... a podarilo sa mi otvoriť vďaka tomuto programu zopár vecí, ktoré som mala odtiaľto stiahnuté a boli doposiaľ "neotvoriteľné" a ani náš interaktívny školský program si s nimi nevedel dať rady
... a klikám i na úlohu, tie jabĺčka sú na "zožratie"
Vááááááááu...program stiahnutý, nainštalovaný ...super...srdečná vďaka za odporúčanie... a podarilo sa mi otvoriť vďaka tomuto programu zopár vecí, ktoré som mala odtiaľto stiahnuté a boli doposiaľ "neotvoriteľné" a ani náš interaktívny školský program si s nimi nevedel dať rady
... a klikám i na úlohu, tie jabĺčka sú na "zožratie"
Reagovať | Marta Megyesiová | (18.07.2011 22:48 - neprečítaný)
tak si pozrite aj niektoré z mojich
napr.
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=109758
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=118958
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=105987
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=110913
tak si pozrite aj niektoré z mojich
napr.
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=109758
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=118958
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=105987
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=110913
Reagovať | Anežka Angelovičová | (19.07.2011 20:24 - neprečítaný)
pozrela som si, sú úchvatné, ozaj... a tak mi bolo ľúto, že neučíte na I. stupni, ale keď sa trošku "rozkukám" vo Vašich prácach, možno sa dačomu i priučím... (smajlík úsmev-chechtavý-slovný, lebo obrázkový nechce ísť.-) návod k tomu nie je nejaký? čo-to som už "vychytala" metódou pokus-omyl (i keď zatiaľ teda asi viac-čo pokus-to omyl
pozrela som si, sú úchvatné, ozaj... a tak mi bolo ľúto, že neučíte na I. stupni, ale keď sa trošku "rozkukám" vo Vašich prácach, možno sa dačomu i priučím... (smajlík úsmev-chechtavý-slovný, lebo obrázkový nechce ísť.-) návod k tomu nie je nejaký? čo-to som už "vychytala" metódou pokus-omyl (i keď zatiaľ teda asi viac-čo pokus-to omyl
Reagovať | Renáta Titková | (18.07.2011 23:03 - neprečítaný)
Anežka, Martuška, ďakujem vám obom, zase som sa posunula o krok ďalej. Krásne prázdniny!
Anežka, Martuška, ďakujem vám obom, zase som sa posunula o krok ďalej. Krásne prázdniny!
Reagovať | Eva Dzurková | (19.07.2011 19:53 - neprečítaný)
pekný flipchart - ja som sa práve prelúskala základnými akciami, lebo som samouk, tak mi to išlo metódou pokus-omyl hodnotím
pekný flipchart - ja som sa práve prelúskala základnými akciami, lebo som samouk, tak mi to išlo metódou pokus-omyl hodnotím
Reagovať | Anežka Angelovičová | (19.07.2011 20:25 - neprečítaný)
sledujem, že túto metódu nepoužívam sama
sledujem, že túto metódu nepoužívam sama
Reagovať | Eva Dzurková | (19.07.2011 20:35 - neprečítaný)
veru nie ste sama my, čo sme neboli na školení ani na vzdelávaní, strávime o to viac času pri pokusoch, ale nevzdáme sa tak ľahko, pravda, Anežka
veru nie ste sama my, čo sme neboli na školení ani na vzdelávaní, strávime o to viac času pri pokusoch, ale nevzdáme sa tak ľahko, pravda, Anežka
Reagovať | Anežka Angelovičová | (19.07.2011 21:06 - neprečítaný)
hmm, ale ten výsledok potom, že sme to zvládli aj bez "školovania" čo tam po tom, že nám to trvalo trikrát dlhšie... (teda-hovorím o sebe
hmm, ale ten výsledok potom, že sme to zvládli aj bez "školovania" čo tam po tom, že nám to trvalo trikrát dlhšie... (teda-hovorím o sebe
Reagovať | Renáta Titková | (20.07.2011 21:43 - neprečítaný)
Dievčatá, vďaka aj ja som si myslela, že cez prázdniny budem vyšívať, veľmi rada vyšívam, ale tak ma chytil tento program, že jednoduch večer musím takto relaxovať.
Pani Ľubka, pani Martuška Megyesiová uviedla super odkaz na stiahnutie prehliadača. Ešte raz, je to tento. http://support.prometheanplanet.com/server.php?show=nav.21793
Dievčatá, vďaka aj ja som si myslela, že cez prázdniny budem vyšívať, veľmi rada vyšívam, ale tak ma chytil tento program, že jednoduch večer musím takto relaxovať.
Pani Ľubka, pani Martuška Megyesiová uviedla super odkaz na stiahnutie prehliadača. Ešte raz, je to tento. http://support.prometheanplanet.com/server.php?show=nav.21793
Reagovať | Ľubica Šufliarska | (21.07.2011 12:13 - neprečítaný)
dakujem a hned sa do toho idem pustit, prajem príjemne prázdniny
dakujem a hned sa do toho idem pustit, prajem príjemne prázdniny
Pridať komentár
Učiteľ: Renáta TitkováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Renáta Titková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 18.07.2011 19:47
Formát súboru:
Veľkosť: 225 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika, Školský klub detí
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Karol Kondel
Matematika
2. ročník ZŠ
Katarína Čížiková
Matematika
2. ročník ZŠ
Anonymizovaný GDPR
Matematika
3. ročník ZŠ
Stanislava Šušelová
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Beáta Kolárová
Zdravím, Renátka, môžem sa opýtať, aký program by mi to otvoril?