TVVP Prírodoveda pre 4. roč.

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Plán podľa najnovších UO


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (17.08.2011 09:37 - neprečítaný)

Neviem ako to myslíte. My sme sa v škole dohodli na takejto forme.

* Reagovať | Zdena Bóriková | (17.08.2011 10:34 - neprečítaný)

Plán máte vypracovaný výborne, je tam obsahový a výkonový štandard i prierezové témy, presne tak to má .Ďakujem, veľmi ste mi pomohli.Prajem úspešný školský rok 2011/2012

* Reagovať | Zdena Bóriková | (17.08.2011 10:36 - neprečítaný)

...presne tak to má byť.

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (17.08.2011 11:12 - neprečítaný)

Vďaka za pochvalu. Len som si nevedela dať rady s tou "hustotou". Mám taký dojem, že už to prehnali.

* Reagovať | Žaneta Valachovičová | (17.08.2011 11:31 - neprečítaný)

Oceňujem, keď je niečo super...

* Reagovať | Monika Kenderová | (18.08.2011 19:01 - neprečítaný)

Ďakujem, veľmi ste mi pomohli. Chcela by som sa opýtať, nevyznám sa moc z tých podkladov čo sú na statpedu, ostávajú osnovy pre 3 ročník také isté ako boli? Za odpoved vopred ďakujem.

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (18.08.2011 21:31 - neprečítaný)

Ja som ich nechala rovnaké ako minulý rok(okrem nerastov - tie so už nenašla), len som tam pridala ešte niečo z elektriny. A čo tam má byť, to asi uvidíme ak budú nejaké učebnice. My sme mali minulý rok len jednu hodinu, preto som presunula učivo o človeku do4. ročníka, ale niečo som nechala aj v treťom.

* Reagovať | Miriam Kovalčíková | (19.08.2011 14:21 - neprečítaný)

...ďakujem za pomoc.....hodnotím..

* Reagovať | Eva Sobotová | (20.08.2011 23:05 - neprečítaný)

Ďakujem Určite mi to pomôže pri tvorbe môjho TVVP aj keď pravdupovediac do PDA sa mi veľmi nechce. Som z nej sklamaná a súhlasím s vami, že to s niektorými témami prehnali.

* Reagovať | Eva Trlíková | (23.08.2011 10:46 - neprečítaný)

Si šikovná. Pozdravujem Ako ten čas letí...25 rokov...

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (23.08.2011 17:23 - neprečítaný)

Ahoj Evka, máš pravdu - v tom, ako ten čas letí - veď aké sme mladice 25 rokov ! Akoby sme včera len v Čadci začali učiť.

* Reagovať | Irena Čechovičová | (23.08.2011 23:02 - neprečítaný)

Neviem odkial ste zobrali tie temy.Temy podla novych ucebnic od Wiegerovej su pre 3.aj 4. rocnik rovnake, iba v inom poradi.
Rastliny - sucast prirody
Veci okolo nas
Vesmir
Zivocichy sucast prirody
Spolocenstva
Clovek
Technika a technicke objavy

* Reagovať | Jana Hudoková | (24.08.2011 13:26 - neprečítaný)

Tieto nové témy sú na "statpedu" , plán je vypracovaný výborne a aj mne pomôže, len neviem ako by som vtesnala toto všetko do jednej hodiny týždenne? Skúsil to niekto?

* Reagovať | Marianna Jančurová | (24.08.2011 22:13 - neprečítaný)

Juj to by aj mňa zaujímalo, to s tým vtesnaním sa do jednej hodiny týždenne.

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (24.08.2011 23:12 - neprečítaný)

Ďakuje, že ste to vysvetlili za mňa. My máme 2 hod. a aj tak je učiva veľmi veľa. Učebnica by to veľmi uľahčila.

* Reagovať | Viera Širočková | (27.08.2011 23:41 - neprečítaný)

Prírodoveda pre 1. stupeň má iné témy. na 1. stupni sú 3 hodiny. Na stadpedu sú presné témy pre ročník 2. 3. aj 4. Je to štátny vzdelávací program PRÍRODOVEDA Vzdelávacia oblasť: Príroda a spoločnosť Príloha ISCED1 na škol.rok 2011/2012

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (28.08.2011 11:27 - neprečítaný)

No ako hľadám, tak hľadám ale nič, čo je určené aj s novými témami pre jednotlivé ročníky som nenašla. Rada sa nechám navigovať. My máme 3+2 hodiny. Ďakujem.

* Reagovať | Viera Širočková | (28.08.2011 12:16 - neprečítaný)

WWW.statpedu.sk ľavá str. Štát. ped. ústav 1. stupeň ISCED1 Základ. škola s jaz. slov. Príroda a spoloč. Prírodoveda tam to je všetko počty hodín treba hľadať Rámcový učebný plán pošlite mi emal všetko Vám to môžem preposlať Dnes možno dorobím aj plány pre všetky 3. ročníky

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (28.08.2011 14:49 - neprečítaný)

Ak to teda máte, budem rada ak mi to prepošlete ma mail ferana@centrum.sk. Rámcový plán , o tom viem, ale skutočne som nenašla nič, čo by presne pomenovalo témy, ktoré sa majú učiť v jednotlivých ročníkoch. Našla som len PRÍRODOVEDA
(Vzdelávacia oblasť: Príroda a spoločnosť)
PRÍLOHA ISCED 1
Posúdila a schválila ÚOK pre 1. stupeň ZŠ
Bratislava 2011, tam sú dané všetky témy a nie je určené ako si učivo rozdelím do ročníkov. Ak ste niečo iné našli, prepošlite mi. Vopred ďakujem.

* Reagovať | Eva Magdolenová | (30.08.2011 09:55 - neprečítaný)

Môžem poprosiť o TVVP z Prirodovedy pre 4. roč. 1 hod. týždenne?Dakujem

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (30.08.2011 17:13 - neprečítaný)

Ja mám len na 2 hodiny.

* Reagovať | Zuzana Štellerová | (30.08.2011 20:52 - neprečítaný)

Ďakujem za Vašu ochotu podeliť sa.

* Reagovať | Jarmila Šefčíková | (04.09.2011 20:12 - neprečítaný)

Vašu prácu hodnotím na výbornú. Neviem, odkiaľ má kolegyňa Čechovičová témy určené pre3. a 4. ročník a učebnicu od Wiegerovej.Na statpedu sú dané pre celé 1. - 4. Chcem sa opýtať, budete prerábať UO vo všetkých ročníkoch podľa novej verzie na statpedu?

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (04.09.2011 21:41 - neprečítaný)

neviem, či je ten plán úplne dobrý - robila som ho podrobne, pretože nemáme učebnicu, tak nech viem, čo mám deti naučiť. Nič iné som ani ja nenašla a učebnicu už vôbec. A keby aj nejaká bola, myslím,že bude nanič,pretože pochybujem, že bude podľa nového ŠVP. Plány som prerábala, napíšte mi tu mail a ja Vám ich prepošlem.

* Reagovať | Ľuboslava Mozolíková | (05.09.2011 19:57 - neprečítaný)

môžem poprosiť vysvetlenie skratiek prierezových tém vo vašom pláne
Ďakujem hodnotím váš plán SUPER

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (05.09.2011 21:10 - neprečítaný)

OZO Ochrana života a zdravia
MUV Multikultúrna výchova
ENV Environmentálna výchova
MDV Mediálna výchova
TBZ Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
DOV Dopravná výchova
OSR Osobnostný a sociálny rozvoj
RLK Regionálna výchova a tradičná ľudová kultúra
Iné:
VLV Výchova k ľudským právam
FIG Finančná gramotnosť
Sú to najnovšie určené skratky prierezových tém, ich obsah je v učebných osnovách, do plánov my píšeme len skratky.

* Reagovať | Žaneta Valachovičová | (06.09.2011 21:53 - neprečítaný)

Anka , prosím vás, robila som osnovy a následne plány podľa statpedu, a vyšlo mi niečo také ako máte vy. Je to podľa mňa ale príliš náročné pre štvrtákov... My sme posilnili hodinu PDA aspoň o 0,5 h. Spolu máme 1,5 h. Dostalo sa Vám do ruky niečo nové?
...usudzujem podľa týchto diskusií...ak môžem poprosiť na mail z.valachovicova@gmail.com Ďakujem

* Reagovať | Eva Sobotová | (10.09.2011 23:42 - neprečítaný)

Bože, už som si myslela, že som tak trošku pozadu a nie som hodná učiť štvrtákov. Myslela som si, že iba ja mám problém so zostavením TVVP z PDA so všetkým tým, čo nám ŠVP nariadil. No ako vidím, či čítam, nie som sama. Povedzte mi, ako je možné, že vždy sa nájde niekde niečo nové. Nové témy, nový rámcový plán nové neviem čo. To máme každá učiť niečo iné? Bola by som veľmi rada, keby nám všetkým p. Žoldošová (autorka) vysvetlila, ako to všetko máme stihnúť odučiť a ako vysvetliť štvrtáčikom niektoré témy tak, aby sme splnilo, čo po nás chce ŠVP a hlavne, aby to deti pochopili a nemali stresy z hodín prírodovedy.

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (11.09.2011 13:15 - neprečítaný)

Máte pravdu. A to ešte nevieme aké výčitky nás čakajú, ak by prišla inšpekcia ...., pretože ich predstava je určite iná.

* Reagovať | Viera Pribylová | (20.09.2011 17:36 - neprečítaný)

Dobrý deň. Ja som chodila na jedno vzdelávanie z prírodovedy ,,Projekt Fibonacci", ktoré organizovala Ped . fakulta Trnava a p. Žoldošová nám prednášala. Všetko učivo sme preberali pomocou výskumov a pokusov, na základe detských predpokladov a overení v praxi(pokus). Dala nám i dotazník, ktoré učivo a do ktorého ročníka by sme zaradili, lebo jej veľmi záležalo na tom , čo si učitelia o tom myslia. Ale tému hustota sme vyradili a predsa ju tam dali. Ale dá sa to deťom vysvetliť na pokusoch, a potom to pochopia. Hustota kvapalín -med, olej, voda a tri rovnako veľké predmety , ponárame do kvapalín, ktoré som uviedla.Hustotu pevných telies vysvetlíte tiež pomocou pokusov- dva rovnaké predmety guľôčka z dreva a kovu a ponoríte ich do vody. Možno vám to pomôže.

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (20.09.2011 18:50 - neprečítaný)

Ja tiež chápem prírodovedu,že teraz to bude len samý pokus a experiment. A vôbec je robená tak, "že všetko so všetkým súvisí". Nič sa nepreberá jednotlivo ale v súvislostiach. Len škoda, že k tomu nemáme nič - len našu dobrú vôľu.

* Reagovať | Gabriela Slovaková | (18.06.2012 14:46 - neprečítaný)

Dakujem pekne koniec roka je zabijak a tvoj prispevok mi rozjasnil tvar dakujem....

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (19.06.2012 17:17 - neprečítaný)

Len škoda, že keď sa niečo doslova krvopotne urobí, neskôr už sa nedá použiť, pretože prídu učebnice a nič s nimi nesedí.

* Reagovať | Mária Machajová | (23.01.2013 18:02 - neprečítaný)

Veľmi ste mi pomohli, Ďakujem a prejem úspešný nový rok 2013

* Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (03.02.2013 11:04 - neprečítaný)

Ale vzhľadom na učebnice, ktoré máme a upravené UO je to už v podstate neaktuálne.

* Reagovať | Jana Firkaľová | (03.09.2013 17:23 - neprečítaný)

veľmi pekne ďakujem


*Pridať komentár

Učiteľ: Anonymizovaný GDPRViac 

Predmet: Prírodoveda
Ročník: 4. ročník ZŠ

Autor: Anna Feriancová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 16.08.2011 22:29
Formát súboru: doc
Veľkosť: 176 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Prírodoveda 2. ročník ZŠ Jarmila Briškárová
Prírodoveda 4. ročník ZŠ Marcela Hudecová
Prírodoveda 3. ročník ZŠ Erika Vinczeová
Prírodoveda 3. ročník ZŠ Marcela Hudecová
Prírodoveda 2. ročník ZŠ Katarína Hudecová