Facebook skupina Zborovna.sk
SpäťPopis: Rozhodol som sa po veľmi dlhej úvahe (a dúfam, že sa autori VK neurazia) vytvoriť otvorenú facebook skupinu pre našu zborovňu. Mala by slúžiť na necenzúrovanú diskusiu o nej, jej zmenách, smerovaní a dúfam, že bude pre jej tvorcov dobrou spätnou väzbou.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Zuzana Lichá | (08.04.2020 11:51 - neprečítaný)
Dobrý deň,
moje skúsenosti s audio nahrávkami v Bezkriedy.sk:
a) privítala som ich z dôvodu bližšieho kontaktu medzi mnou a žiakmi, značne to priblížilo komunikáciu v triede (začali sme si vzájomne posielať nahrávky a mnohé sa zjednodušilo)
b) používam ich ako WARM UP ACTIVITY, motiváciu, detailnejšie vysvetlenie zadania, ktoré nadväzuje na zadanie v písomne forme
c) pre starších žiakov niekedy tiež niečo ako "ANTIREKLAMU" : pri zadaní opakovania som im nahrala motivačnú hovorenú časť,
v ktorej vysvetľujem, prečo je dôležité opakovať a spievanú "demotivačnú" časť (pieseň: I WON'T REVISE), aby som im ukázala, že chápem ich pocity, že je toho veľa a že verím, že sa im nechce, ale napriek pocitom, ktoré majú, dúfam, že zvíťazí ich zdravý rozum a spolu sa posunieme ďalej
Zatiaľ som mala len pozitívne ohlasy. Na prvého apríla som deťom zadala trošku viac úloh ako inokedy. Neskôr som nahrala pomocou funkcie audio nahrávky novú správu, kde som im vysvetlila, že to bol len prvoaprílový žart, že si majú odpočinúť a úlohu vypracovať na druhý deň. Jeden z deviatakov to ocenil so svojim XD . Druhý deň som začínala s B.F. quote: NEVER PUT OFF UNTIL TOMORROW WHAT YOU CAN DO TODAY. Aj tu sa mnohí žiaci pobavili... Inokedy mi mamička prváčika napísala, že správa sa jej zdala milá a že mi ďakuje.
Čo môžem povedať na záver? Ja ďakujem VÁM za novú možnosť pre technicky nie moc zdatného učiteľa, akým som ja.
Dobrý deň,
moje skúsenosti s audio nahrávkami v Bezkriedy.sk:
a) privítala som ich z dôvodu bližšieho kontaktu medzi mnou a žiakmi, značne to priblížilo komunikáciu v triede (začali sme si vzájomne posielať nahrávky a mnohé sa zjednodušilo)
b) používam ich ako WARM UP ACTIVITY, motiváciu, detailnejšie vysvetlenie zadania, ktoré nadväzuje na zadanie v písomne forme
c) pre starších žiakov niekedy tiež niečo ako "ANTIREKLAMU" : pri zadaní opakovania som im nahrala motivačnú hovorenú časť,
v ktorej vysvetľujem, prečo je dôležité opakovať a spievanú "demotivačnú" časť (pieseň: I WON'T REVISE), aby som im ukázala, že chápem ich pocity, že je toho veľa a že verím, že sa im nechce, ale napriek pocitom, ktoré majú, dúfam, že zvíťazí ich zdravý rozum a spolu sa posunieme ďalej
Zatiaľ som mala len pozitívne ohlasy. Na prvého apríla som deťom zadala trošku viac úloh ako inokedy. Neskôr som nahrala pomocou funkcie audio nahrávky novú správu, kde som im vysvetlila, že to bol len prvoaprílový žart, že si majú odpočinúť a úlohu vypracovať na druhý deň. Jeden z deviatakov to ocenil so svojim XD . Druhý deň som začínala s B.F. quote: NEVER PUT OFF UNTIL TOMORROW WHAT YOU CAN DO TODAY. Aj tu sa mnohí žiaci pobavili... Inokedy mi mamička prváčika napísala, že správa sa jej zdala milá a že mi ďakuje.
Čo môžem povedať na záver? Ja ďakujem VÁM za novú možnosť pre technicky nie moc zdatného učiteľa, akým som ja.
Pridať komentár
Učiteľ: Miroslav SopkoViac
Predmet: Všeobecné
Ročník:
Autor:
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 25.09.2011 18:22
Formát súboru:
Veľkosť: 71 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Všeobecné
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
Plán MZ pre 1.-4.r. na šk.r.2011/2012- vypracovaný v súlade s pedag.-org. pokynmi MŠ na tento šk.rok
Všeobecné
1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
Všeobecné
Nešpecifikovaný
Mária Lehoczká
Občianska náuka
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Rudolf Muller
Občianska náuka
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Jana Puchoňová
Chcem vás poprosiť, aby ste ho preposlali všetkým svojim známym, ktorí majú účet na FB, nech je nás tam čo naviac a využívame v pozitívnom slova zmysle nové technológie