Kontrolný diktát po spoluhláske M
SpäťPopis: Kontrolný diktát po spoluhláske M - doplňovačka pre žiakov IVVP a ŠVVP. Vôbec netuším, či to robím správne. Poraďte mi, prosím.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Slávka Kalakayová | (29.11.2011 22:22 - neprečítaný)
Anežka, dakujem. Toto som vedela... správu som prelúskala až-až. Aj metodický pokyn.... V spáve je, že diktát forma - doplňovačky preberaného javu a hodnotí sa len sledovaný jav. Len žiadna ukážka...tak neviem, či im mám dať písať celé slovo, či len doplniť y-i ???
Anežka, dakujem. Toto som vedela... správu som prelúskala až-až. Aj metodický pokyn.... V spáve je, že diktát forma - doplňovačky preberaného javu a hodnotí sa len sledovaný jav. Len žiadna ukážka...tak neviem, či im mám dať písať celé slovo, či len doplniť y-i ???
Reagovať | Anežka Kútiková | (29.11.2011 22:27 - neprečítaný)
doplniť i/í y/ý - nespôsobovať chaos - to znamená vždy jeden gramatický jav - presne ako ste tu urobili: napr. LEN vybrané alebo nevybrané slová po M.
PS: Mimochodom celkom pekný diktát
doplniť i/í y/ý - nespôsobovať chaos - to znamená vždy jeden gramatický jav - presne ako ste tu urobili: napr. LEN vybrané alebo nevybrané slová po M.
PS: Mimochodom celkom pekný diktát
Reagovať | Slávka Kalakayová | (29.11.2011 22:29 - neprečítaný)
Veľmi pekne ďakujem. Už budem spokojnejšia
Veľmi pekne ďakujem. Už budem spokojnejšia
Reagovať | Jana Markovičová | (30.11.2011 17:32 - neprečítaný)
V minulosti som mala takýchto žiakov, pri diktátoch som postupovala podobne-doplňananím /podľa zanerania diktátu/ a odporučili mi diktát neklasifikovať známkou , ale iba počtom chýb Dnes som písala 2. kontrokný diktát /vyberala som slová alebo slovné spojenia iba z učebnice a PZ pre 3. ročník. Učivo o vybraných slovách sa dopĺňa o ďalšie slová vo 4. a 5. ročníku. Nech sa darí.
V minulosti som mala takýchto žiakov, pri diktátoch som postupovala podobne-doplňananím /podľa zanerania diktátu/ a odporučili mi diktát neklasifikovať známkou , ale iba počtom chýb Dnes som písala 2. kontrokný diktát /vyberala som slová alebo slovné spojenia iba z učebnice a PZ pre 3. ročník. Učivo o vybraných slovách sa dopĺňa o ďalšie slová vo 4. a 5. ročníku. Nech sa darí.
Pridať komentár
Učiteľ: Slávka KalakayováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 3. ročník ZŠ
Autor: Slávka Kalakayová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 29.11.2011 21:40
Formát súboru:
Veľkosť: 13 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Dana Kocúrová
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Marcela Gardošíková
nešpecifikovaný
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Marcela Gardošíková
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Marcela Gardošíková
O hodnotení žiakov so ŠVVP sa píše aj v POP 2011/2012.
"Pri hodnotení a klasifikácii žiaka so zdravotným znevýhodnením odporúčame dodržiavať ustanovenie § 55 ods. 4 zákona č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „školský zákon“), zásady podľa prílohy č. 2 metodického pokynu č. 22/2011 na hodnotenie žiakov základnej školy a vychádzať z odporúčaní príslušného poradenského zariadenia pre konkrétneho žiaka a príslušného štátneho vzdelávacieho programu (ďalej len „ŠVP“) – časť vzdelávací program pre žiaka s príslušným zdravotným znevýhodnením."
Najviac informácií, či s daným žiakom pracujete správne, získate zo správy od špeciálneho pedagóga (ktorú mimochodom každý žiak vedený v škole ako žiak so ŠVVP má. Je totiž individuálne či je pre žiaka lepšie ho skúšať ústne, či skôr písomne atď.) a hlavne zo skúsenosti. Pomôžu Vám otázky: Motivuje daného žiaka štýl overovania vedomostí k dosahovaniu lepších výkonov? Alebo ho neustály neúspech frustruje? Je pre neho lepšia forma ústneho skúšania, či písomné skúšanie?
je to veľmi individuálne... Prajem Vám, aby ste zažívali úspech so žiakmi so ŠVVP a nebáli sa skúšať nové prístupy.