Kontrolný diktát po spoluhláske M
![](/gui/spat.png)
Popis: Kontrolný diktát po spoluhláske M - doplňovačka pre žiakov IVVP a ŠVVP. Vôbec netuším, či to robím správne. Poraďte mi, prosím.
Diskusia
pridať komentár![*](/img/reaction.png)
Anežka, dakujem. Toto som vedela... správu som prelúskala až-až. Aj metodický pokyn.... V spáve je, že diktát forma - doplňovačky preberaného javu a hodnotí sa len sledovaný jav. Len žiadna ukážka...tak neviem, či im mám dať písať celé slovo, či len doplniť y-i ???
![*](/img/reaction.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
PS: Mimochodom celkom pekný diktát
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
Veľmi pekne ďakujem.
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
V minulosti som mala takýchto žiakov, pri diktátoch som postupovala podobne-doplňananím /podľa zanerania diktátu/ a odporučili mi diktát neklasifikovať známkou , ale iba počtom chýb
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Učiteľ: Slávka KalakayováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 3. ročník ZŠ
Autor: Slávka Kalakayová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 29.11.2011 21:40
Formát súboru:
Veľkosť: 13 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Dana Kocúrová
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Marcela Gardošíková
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Marcela Gardošíková
nešpecifikovaný
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Marcela Gardošíková
O hodnotení žiakov so ŠVVP sa píše aj v POP 2011/2012.
"Pri hodnotení a klasifikácii žiaka so zdravotným znevýhodnením odporúčame dodržiavať ustanovenie § 55 ods. 4 zákona č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „školský zákon“), zásady podľa prílohy č. 2 metodického pokynu č. 22/2011 na hodnotenie žiakov základnej školy a vychádzať z odporúčaní príslušného poradenského zariadenia pre konkrétneho žiaka a príslušného štátneho vzdelávacieho programu (ďalej len „ŠVP“) – časť vzdelávací program pre žiaka s príslušným zdravotným znevýhodnením."
Najviac informácií, či s daným žiakom pracujete správne, získate zo správy od špeciálneho pedagóga (ktorú mimochodom každý žiak vedený v škole ako žiak so ŠVVP má. Je totiž individuálne či je pre žiaka lepšie ho skúšať ústne, či skôr písomne atď.) a hlavne zo skúsenosti. Pomôžu Vám otázky: Motivuje daného žiaka štýl overovania vedomostí k dosahovaniu lepších výkonov? Alebo ho neustály neúspech frustruje? Je pre neho lepšia forma ústneho skúšania, či písomné skúšanie?