SJL 5 - POLROČNÁ PÍSOMNÁ PRÁCA - 13 úloh + odpovede, bodovanie a stupnica hodnotenia, kontrolný diktát + doplňovačka
SpäťPopis: SJL - 5 - Polročná písomná práca - jazyk, sloh, literatúra - 13 úloh z učiva podľa nových učebníc SJ a L. Dokument obsahuje aj odpovede s bodovaním a stupnicu hodnotenia. Na konci dokumentu je kontrolný diktát so zameraním na podstatné mená + doplňovačka pre žiakov so špecifickými poruchami učenia.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Viera Nipčová | (15.01.2012 18:12 - neprečítaný)
Milá Mária! Veľmi pekne ďakujem za túto KVALITNÚ previerku. Je fakt vynikajúca a nemusím v nej robiť absolútne žiadne zmeny. Podľa Vašej stupnice hodnotíme žiakov na 1. stupni, na 2. stupni hodnotíme nasledovne:
1 = 100% -90%
2 = 89% - 80%
3 = 79% - 55%
4 = 54% - 35%
5 = 34% - 0%.
Je to však vec predmetovej komisie.
Ešte raz srdečná vďaka. V.N.
Milá Mária! Veľmi pekne ďakujem za túto KVALITNÚ previerku. Je fakt vynikajúca a nemusím v nej robiť absolútne žiadne zmeny. Podľa Vašej stupnice hodnotíme žiakov na 1. stupni, na 2. stupni hodnotíme nasledovne:
1 = 100% -90%
2 = 89% - 80%
3 = 79% - 55%
4 = 54% - 35%
5 = 34% - 0%.
Je to však vec predmetovej komisie.
Ešte raz srdečná vďaka. V.N.
Reagovať | Mária Korčáková | (15.01.2012 22:03 - neprečítaný)
Pani Vierka, srdečná vďaka za Vašu reakciu. Vidím, že Vaša stupnica na 2. stupni je úplne iná. Pamätám sa, keď sa robili ešte klasické prijímacie pohovory, že od 50 % bol žiak hodnotený ako neúspešný. Kritéria mali žiaci "tvrdšie", ale o to väčšia bola ich motivácia. Ďakujem Vám aj za hodnotenie mojej písomky. S deviatakmi som písala polročnú písomnú prácu už v piatok, túto písomku píšem s deťmi zajtra. Sama som zvedavá, ako dopadne. Kvôli jednoduchšiemu hodnoteniu som nedávala po pol bode za menšie úlohy, pretože sa to horšie opravuje. Želám Vám veľa síl pri prácach súvisiacich u uzavretím I. polroka!
Pani Vierka, srdečná vďaka za Vašu reakciu. Vidím, že Vaša stupnica na 2. stupni je úplne iná. Pamätám sa, keď sa robili ešte klasické prijímacie pohovory, že od 50 % bol žiak hodnotený ako neúspešný. Kritéria mali žiaci "tvrdšie", ale o to väčšia bola ich motivácia. Ďakujem Vám aj za hodnotenie mojej písomky. S deviatakmi som písala polročnú písomnú prácu už v piatok, túto písomku píšem s deťmi zajtra. Sama som zvedavá, ako dopadne. Kvôli jednoduchšiemu hodnoteniu som nedávala po pol bode za menšie úlohy, pretože sa to horšie opravuje. Želám Vám veľa síl pri prácach súvisiacich u uzavretím I. polroka!
Reagovať | Svetlana Kočišová | (16.01.2012 11:45 - neprečítaný)
Milé kolegyne, my po minuloročnej inšpekcii používame stupnicu, podľa ktorej hodnotila testy inšpekcia. Je tvrdšia, ale žiaci si na ňu zvykli.
100-89%=1
88-76%=2
75-63%=3
62-50%=4
49-0%=5
Milé kolegyne, my po minuloročnej inšpekcii používame stupnicu, podľa ktorej hodnotila testy inšpekcia. Je tvrdšia, ale žiaci si na ňu zvykli.
100-89%=1
88-76%=2
75-63%=3
62-50%=4
49-0%=5
Reagovať | Mária Korčáková | (16.01.2012 18:33 - neprečítaný)
Aj Vám, pani Svetlana, ďakujem za reakciu. Tri školy, tri stupnice. Ak by sa pridali ďalší, asi by to podobne pokračovalo. Tá Vaša stupnica je podobná tej spred viac rokov. Ani vtedy žiaci nereptali, zvykli si. Bolo to na niečo dobré.
Aj Vám, pani Svetlana, ďakujem za reakciu. Tri školy, tri stupnice. Ak by sa pridali ďalší, asi by to podobne pokračovalo. Tá Vaša stupnica je podobná tej spred viac rokov. Ani vtedy žiaci nereptali, zvykli si. Bolo to na niečo dobré.
Reagovať | Martina Labdíková | (17.01.2012 21:29 - neprečítaný)
Milé žienky, ako to tak pozerám, u nás sme veľmi mierni.... 100 - 91%, 90 - 76%, 75 - 46, 45 - 26%, 25 - 0%. A to mám niekedy pocit, že aj na tú štvorku sa niektorí "namakajú".... Veru, čo škola, to iný meter. U nás táto stupnica platí mnohé roky, pridržiavajú sa jej aj v iných premetoch +- nejaké percento.
A keď budú na najbližšej previerke moji žiaci vzdychať, aká je to krutá stupnica, alibisticky sa odvolám na Vaše kritériá hodnotenia...
Milé žienky, ako to tak pozerám, u nás sme veľmi mierni.... 100 - 91%, 90 - 76%, 75 - 46, 45 - 26%, 25 - 0%. A to mám niekedy pocit, že aj na tú štvorku sa niektorí "namakajú".... Veru, čo škola, to iný meter. U nás táto stupnica platí mnohé roky, pridržiavajú sa jej aj v iných premetoch +- nejaké percento.
A keď budú na najbližšej previerke moji žiaci vzdychať, aká je to krutá stupnica, alibisticky sa odvolám na Vaše kritériá hodnotenia...
Reagovať | Mária Korčáková | (18.01.2012 09:08 - neprečítaný)
Aj Vám, pani Martina, srdečná vďaka za reakciu aj stupnicu. Tie "metre" sú ozaj rôzne. Keby som sa mohla rozhodnúť ja sama, určite by som aj našu stupnicu sprísnila, a to konkrétne od trojky.
Všetkým želám veľa síl aj trpezlivosti pri polročných "uzávierkach" !
Aj Vám, pani Martina, srdečná vďaka za reakciu aj stupnicu. Tie "metre" sú ozaj rôzne. Keby som sa mohla rozhodnúť ja sama, určite by som aj našu stupnicu sprísnila, a to konkrétne od trojky.
Všetkým želám veľa síl aj trpezlivosti pri polročných "uzávierkach" !
Reagovať | Zita Vámošová | (06.01.2013 21:15 - neprečítaný)
Vďaka za kvalitnú previerku. Určite ju použijem. Nechám sa prekvapiť výsledkom. Ja roky používam stupnicu, ktorú ste uviedli . Žiaci ju poznajú a vedia, že sa používa pri každom hodnotení.
Vďaka za kvalitnú previerku. Určite ju použijem. Nechám sa prekvapiť výsledkom. Ja roky používam stupnicu, ktorú ste uviedli . Žiaci ju poznajú a vedia, že sa používa pri každom hodnotení.
Reagovať | Mária Korčáková | (06.01.2013 21:55 - neprečítaný)
Ja som si previerku už pred rokom vyskúšala a výsledky boli veľmi primerané. Tento rok učím šiestakov a siedmakov, už som si previerky nachystala. Chcem ich napísať hneď prvý týždeň.
Ja som si previerku už pred rokom vyskúšala a výsledky boli veľmi primerané. Tento rok učím šiestakov a siedmakov, už som si previerky nachystala. Chcem ich napísať hneď prvý týždeň.
Reagovať | Mária Pavláková | (10.01.2013 20:12 - neprečítaný)
Výborná previerka, náročná obsahom aj rozsahom, žiaci majú naozaj makačku na celú hodinu a učiteľ prehľad. Vďaka.
Výborná previerka, náročná obsahom aj rozsahom, žiaci majú naozaj makačku na celú hodinu a učiteľ prehľad. Vďaka.
Reagovať | Mária Korčáková | (10.01.2013 21:15 - neprečítaný)
Ďakujem za hodnotenie. Bolo to aj robené s úmyslom, že majú žiaci na to celú hodinu. Dá sa to stihnúť.
Ďakujem za hodnotenie. Bolo to aj robené s úmyslom, že majú žiaci na to celú hodinu. Dá sa to stihnúť.
Pridať komentár
Učiteľ: Mária KorčákováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 5. ročník ZŠ
Autor: Mária Korčáková
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 11.01.2012 00:52
Formát súboru:
Veľkosť: 97 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Mária Korčáková
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Mária Korčáková
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Marta Valkovičová
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ
Miroslava Pástorová
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Mária Korčáková
Vážené kolegyne, kolegovia! V písomnej práci je v časti, v ktorej sú aj odpovede, stupnica hodnotenia podľa kritérií, na ktorých sme sa dohodli na predmetovej komisii v tomto školskom roku. Uvítala by som, keby ste mi tu aspoň na porovnanie napísali stupnicu, podľa ktorej sa hodnotí na Vašich školách. Niekoľko rokov sa u nás nerobila zmena. Teraz sme posunuli hranicu dostatočnej nižšie, predtým bola do 35%. Ak budete reagovať, vopred ďakujem za Vaše odpovede.
Uvádzam našu stupnicu:
1 = 100% -90%
2 = 89% - 75%
3 = 74% - 50%
4 = 49% - 30%
5 = 29% - 0%.