Opakovanie na 4. písomnú prácu
SpäťPopis: Opakovanie učiva na 4. písomnú prácu - operácie s prirodzenými číslami (súčet, súčin, rozdiel, podiel) + slovné úlohy (obvod útvarov, Eurá, prirodzené čísla)
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Alena Matuláková | (04.06.2012 22:19 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Zuzana Kľocová | (05.06.2012 19:21 - neprečítaný)
Komentár ku: dobrý, ale ...
lebo je tam veľa príkladov ale inak ok
Reagovať | Gabriela Zbojeková | (05.06.2012 20:30 - neprečítaný)
Tento pracovný list je určený na 2 vyučovacie hodiny , preto sa vám zdá veľa príkladov (moji žiaci vyriešili na prvej vyučovacej hodine polovicu formou samostatnej práce)
Tento pracovný list je určený na 2 vyučovacie hodiny , preto sa vám zdá veľa príkladov (moji žiaci vyriešili na prvej vyučovacej hodine polovicu formou samostatnej práce)
Reagovať | Mária Pavláková | (06.06.2012 01:15 - neprečítaný)
Paráda, presne o to ide, aby na opakovanie pred písomnou prácou bolo dostatočne veľa úloh. Určite Vám nešlo o to, aby to žiaci vypracovali na jednej hodine a o to nejde ani mne. Som dôchodkyňa a vďačím za všetky výborné nápady, ktoré môžem čerpať od vzácnych kolegov. Vďaka za uvedené množstvo. Vysoko oceňujem, že je to v súlade s výkonovým štandardom. Potešila by ma od Vás aj koncoročná previerka.
Paráda, presne o to ide, aby na opakovanie pred písomnou prácou bolo dostatočne veľa úloh. Určite Vám nešlo o to, aby to žiaci vypracovali na jednej hodine a o to nejde ani mne. Som dôchodkyňa a vďačím za všetky výborné nápady, ktoré môžem čerpať od vzácnych kolegov. Vďaka za uvedené množstvo. Vysoko oceňujem, že je to v súlade s výkonovým štandardom. Potešila by ma od Vás aj koncoročná previerka.
Reagovať | Miriam Chlupíková | (07.06.2012 11:17 - neprečítaný)
S tým výkonovým štandardom je to skutočne zvláštne, že? Často otváram oči, čo niektorí kolegovia od tých detí v 5. ročníku chcú... To nekritizujem!!! To by som si nedovolila, len rozmýšľam, prečo toho od tých detí toľko vyžadovať, keď reforma mala učivo trochu odľahčiť!
Sama som však zistila, že by som mohla určité veci v ročníkoch popresúvať, prípadne rozšíriť... Lenže potom Vám príde po polroku do triedy nová žiačka z inej školy a Vy do jej zošita neveriacky hľadíte... Ona snáď prišla z inej planéty a nie zo susednej dediny...
Túto slobodu v učení niekdo vyrieši?
S tým výkonovým štandardom je to skutočne zvláštne, že? Často otváram oči, čo niektorí kolegovia od tých detí v 5. ročníku chcú... To nekritizujem!!! To by som si nedovolila, len rozmýšľam, prečo toho od tých detí toľko vyžadovať, keď reforma mala učivo trochu odľahčiť!
Sama som však zistila, že by som mohla určité veci v ročníkoch popresúvať, prípadne rozšíriť... Lenže potom Vám príde po polroku do triedy nová žiačka z inej školy a Vy do jej zošita neveriacky hľadíte... Ona snáď prišla z inej planéty a nie zo susednej dediny...
Túto slobodu v učení niekdo vyrieši?
Pridať komentár
Učiteľ: Gabriela ZbojekováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 5. ročník ZŠ
Autor: Gabriela Zbojeková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 04.06.2012 20:16
Formát súboru:
Veľkosť: 94 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Zuzana Švondrová
Matematika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Zuzana Švondrová
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
5. ročník ZŠ
Scarlet Dávid
Matematika
5. ročník ZŠ
Zuzana Švondrová