Grécka mytológia II. - v kocke
SpäťPopis: Grécka mytológia II - je venovaná hrdinom, ženám, dedičstvu a slovným spojeniam. Využila som pri tom aj kvíz, ktorý som sem už vložila pred nejakým časom.Pozadie vytvorila p.uč.I.Hermanovská. Ďakujem.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Žaneta Pikartová | (16.06.2012 20:12 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Martina Labdíková | (17.06.2012 22:56 - neprečítaný)
Monika, vymakaná práca... hodíš aj nejaký postup, ako to používaš?
Monika, vymakaná práca... hodíš aj nejaký postup, ako to používaš?
Reagovať | Monika Petríková | (18.06.2012 09:01 - neprečítaný)
Využívam ich hlavne na literatúre, alebo ak máme voľnejšie dni, ako sú tieto..a hráme sa, resp. súťažíme, deti sa rozdelia najčastejšie podľa dedín, z ktorých pochádzajú..alebo odpovedajú na otázky za radom, pričom otázky si vyberajú sami..a pri náročnejších úlohách, ak majú pracovať s knihou, sú v skupinkách..žolík ich niekedy posunie ďalej, bez odpovede alebo môžu odpoveď vyhľadať na nete a podobne..záleží od zloženia triedy, a aj od úloh..zatiaľ sú piataci, tak ich to aj baví...čím sú starší, tým to je horšie..no a podarilo sa nám absolvovať aj v poobedňajších hodinách kvíz...
Využívam ich hlavne na literatúre, alebo ak máme voľnejšie dni, ako sú tieto..a hráme sa, resp. súťažíme, deti sa rozdelia najčastejšie podľa dedín, z ktorých pochádzajú..alebo odpovedajú na otázky za radom, pričom otázky si vyberajú sami..a pri náročnejších úlohách, ak majú pracovať s knihou, sú v skupinkách..žolík ich niekedy posunie ďalej, bez odpovede alebo môžu odpoveď vyhľadať na nete a podobne..záleží od zloženia triedy, a aj od úloh..zatiaľ sú piataci, tak ich to aj baví...čím sú starší, tým to je horšie..no a podarilo sa nám absolvovať aj v poobedňajších hodinách kvíz...
Reagovať | Monika Petríková | (18.06.2012 09:26 - neprečítaný)
..a ešte som zabudla - ja mám hlavne rómske deti, takže vymýšľam všetko možné, aby sa niečo naučili, aby som ich zaujala..čiže sa snažíme učiť bez toho, aby sme vedeli, že sa učíme.. trochu komplikované, ale pomaly to aj ide..
..a ešte som zabudla - ja mám hlavne rómske deti, takže vymýšľam všetko možné, aby sa niečo naučili, aby som ich zaujala..čiže sa snažíme učiť bez toho, aby sme vedeli, že sa učíme.. trochu komplikované, ale pomaly to aj ide..
Pridať komentár
Učiteľ: Monika PetríkováViac
Predmet: Obohatenie, Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Monika Petríková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 16.06.2012 20:06
Formát súboru:
Veľkosť: 4208 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Anonymizovaný GDPR
Dejepis, Etická výchova, Hudobná výchova, Náboženská výchova, Výchova umením, Výtvarná výchova
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Gabriela Škodová
Etická výchova, Občianska náuka, Slovenský jazyk a literatúra, Výchova umením, Výtvarná výchova
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Daniela Paľová
Dejepis, Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Denisa Sviatková