ŠVP a ČTP - matematika: 2. ročník
SpäťPopis: Charakteristika, ciele a obsah predmetu; ČTP.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Judita Romanová | (01.07.2009 18:20 - neprečítaný)
Zatiaľ je nový - je tam aj nový tematický celok, na budúci školský rok, ale bez toho, aby sme videli nové, reformované učebnice. Ak sa dostaneme k učebniciam včas, tak určite sa prerobia príslušné časti.
Zatiaľ je nový - je tam aj nový tematický celok, na budúci školský rok, ale bez toho, aby sme videli nové, reformované učebnice. Ak sa dostaneme k učebniciam včas, tak určite sa prerobia príslušné časti.
Reagovať | Ľubica Mináriková | (01.07.2009 19:42 - neprečítaný)
Ďakujem za ŠVP.ČVP, zíde sa, je sa očo oprieť. Verím, že ponúknete aj prerobené časti.
Ďakujem za ŠVP.ČVP, zíde sa, je sa očo oprieť. Verím, že ponúknete aj prerobené časti.
Reagovať | Judita Romanová | (01.07.2009 20:10 - neprečítaný)
Ja stadiaľto využívam tiež mnoho materiálov, tak takisto dodám, čo budem mať.
Ja stadiaľto využívam tiež mnoho materiálov, tak takisto dodám, čo budem mať.
Reagovať | Danica Slašťanová | (01.07.2009 21:24 - neprečítaný)
Judita, ten časovo tematický plán ste nerobili vy. Robila som ho ja s kolegyňou, len ste ho upravili, ale aj tak je neaktuálny, keďže budú nové učebnice a pracovné zošity. Aj ja odtiaľ čerpám veľa vecí, začo som kolegom veľmi vďačná, lebo mi ušetria čas, ale ak si aj odtiaľ niečo zoberiem a upravím si to podľa seba, už to tu nepridávam.
Tu je link na ten ČTP z M pre 2. roč. - http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=1637
Judita, ten časovo tematický plán ste nerobili vy. Robila som ho ja s kolegyňou, len ste ho upravili, ale aj tak je neaktuálny, keďže budú nové učebnice a pracovné zošity. Aj ja odtiaľ čerpám veľa vecí, začo som kolegom veľmi vďačná, lebo mi ušetria čas, ale ak si aj odtiaľ niečo zoberiem a upravím si to podľa seba, už to tu nepridávam.
Tu je link na ten ČTP z M pre 2. roč. - http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=1637
Reagovať | Judita Romanová | (02.07.2009 05:41 - neprečítaný)
Písala som, že som čerpala aj odtiaľ (hlavne formát a výchovné ciele)a naozaj sme ho robili s kolegyňou, ktorá je uvedená na konci materiálu a na príkaz vedenia našej školy sme už takým spôsobom spracovali vopred jednotlivé predmety pre "zreformované", čo sme mal k dispozícii z MŠ SR (tematické celky a pod.)a z iných inštitúcií. Je ťažko splniť príkaz, ak nemáte k dispozícii budúce učebnice a ani pracovné zošity, iba plányz predchádzajúceho roku aokruhy tematických celkov s počtami hodín.
Myslíte si, že by som sedela nad dačiu prácou iba preto, aby som tu mala čo zadať a zbierala body? Takýto pocit totiž mám z Vašej správy medzi riadkami.
Písala som, že som čerpala aj odtiaľ (hlavne formát a výchovné ciele)a naozaj sme ho robili s kolegyňou, ktorá je uvedená na konci materiálu a na príkaz vedenia našej školy sme už takým spôsobom spracovali vopred jednotlivé predmety pre "zreformované", čo sme mal k dispozícii z MŠ SR (tematické celky a pod.)a z iných inštitúcií. Je ťažko splniť príkaz, ak nemáte k dispozícii budúce učebnice a ani pracovné zošity, iba plányz predchádzajúceho roku aokruhy tematických celkov s počtami hodín.
Myslíte si, že by som sedela nad dačiu prácou iba preto, aby som tu mala čo zadať a zbierala body? Takýto pocit totiž mám z Vašej správy medzi riadkami.
Reagovať | Viera Dubeňová | (15.07.2009 16:41 - neprečítaný)
Babky nehádajte sa, ale pekne svorne pracujte. Je to dobré, že si vzájomne pomožeme.
Babky nehádajte sa, ale pekne svorne pracujte. Je to dobré, že si vzájomne pomožeme.
Reagovať | Ingrid Némethová | (19.09.2010 21:08 - neprečítaný)
Ide tu o nejakú presíž alebo vzájomnú pomoc?
Ide tu o nejakú presíž alebo vzájomnú pomoc?
Reagovať | Judita Romanová | (20.09.2010 09:00 - neprečítaný)
Podľa mňa o pomoc, nech si každý vyberie, čo práve potrebuje alebo nech upraví na svoje podmienky. Tu však vznikli nejaké kluby členov, ktorí si navzájom fandia, hodnotia práce, pridávajú si body, komentáre si pomýlili s chatovaním a málokoho znesú medzi sebou, kto je nový a neskúsený. Sledujú ho bdelým okom, často ho zrovnajú so zemou, hoci predtým sa dopustili takých istých vecí, aké práve vyčítajú nováčikovi, ktorý sa ešte patrične nezorientoval. Keď tu budete častejšie, ako ja - niekoľkokrát denne, aby som si prezrela najnovšie materiály, či sa mi dačo nehodí, tak to časom "odsledujete" sama a urobíte si vlastný názor.
Prajem užitočné chvíľky na tejto stránke
Táto vec, teda ten plán je už starý, spracovaný, vtedy bez vzhliadnutia učebnice a vopred na prechodné používanie pre moju školu.
Podľa mňa o pomoc, nech si každý vyberie, čo práve potrebuje alebo nech upraví na svoje podmienky. Tu však vznikli nejaké kluby členov, ktorí si navzájom fandia, hodnotia práce, pridávajú si body, komentáre si pomýlili s chatovaním a málokoho znesú medzi sebou, kto je nový a neskúsený. Sledujú ho bdelým okom, často ho zrovnajú so zemou, hoci predtým sa dopustili takých istých vecí, aké práve vyčítajú nováčikovi, ktorý sa ešte patrične nezorientoval. Keď tu budete častejšie, ako ja - niekoľkokrát denne, aby som si prezrela najnovšie materiály, či sa mi dačo nehodí, tak to časom "odsledujete" sama a urobíte si vlastný názor.
Prajem užitočné chvíľky na tejto stránke
Táto vec, teda ten plán je už starý, spracovaný, vtedy bez vzhliadnutia učebnice a vopred na prechodné používanie pre moju školu.
Pridať komentár
Učiteľ: Judita RomanováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Judita Romanová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 01.07.2009 17:47
Formát súboru:
Veľkosť: 297 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
4. ročník ZŠ
Anonymizovaný GDPR
Matematika
2. ročník ZŠ
Jana Jelšinová
Matematika
4. ročník ZŠ
Andrea Karchutňáková
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Alena Píšová
Matematika
2. ročník ZŠ
Beata Chalupková
Ďakujem za ŠVP.ČTP nechávate starý alebo vypracujete nový?