Námety a odporúčania pre prácu so žiakmi so špecifickými poruchami učenia

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis:


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Anna Legíňová | (24.10.2013 12:05 - neprečítaný)

Vie mi niekto pomôcť? Mám v druhom ročníku žiaka a s ním robím prvácku látku. Nechodil do predškolskej ustanovizne. Predvedomsti slabé. Má hovorovú vadu: r nemôže vysloviť, l, ľ, niekedy mu nerozumieme čo hovorí, lebo má veľmi zlú výslovnosť, slová vo vete neusporiadané, mieša si minulý,budúci a prítomný čas a ešte na to všetko aj iný jazyk /srbský/, takže je z toho chaos! Nemá pozornosť, vyrušuje ostatných, niekedy vydáva neartikulované zvuky. Pozná len veľké talčené písmenká, niekedy všetky, niekedy nie /zabúda/, vie prečítať len 4 vety, ktoré som vymyslela pre neho, ale dalej nič. Aj to číta s mojou pomocou. Nevie jednoducho spojiť. Hláskuje, ale spojiť nevie. Poviem mu aj slabiky, zopakuje, ale taktiež nespojí alebo prečíta celkom iné. Samostatne veľmi slabo. Môžete mi pomôcť? VDAKA!!!


*Pridať komentár

Učiteľ: Eva SiposováViac 

Predmet:
Ročník:

Autor: Eva Siposová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 03.01.2013 08:59
Formát súboru: doc
Veľkosť: 67 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Mária Korčáková
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Veronika Pelcová
Matematika, Špeciálna pedagogika 4. ročník ZŠ Mariana Giertlová