Vstupný test zo slovenského jazyka a literatúry - IX. ročník

Popis: Jednoduchý vstupný test pre žiakov IX. ročníka zo slovenského jazyka a literatúry.
Diskusia
pridať komentár
dobrý deň, na našej škole píšeme testy až koncom septembra, keď sa učivo zopakuje, nepíšeme rovnaké testy, ale rôzne


Ďakujem, konečne mi niekto odpovedal.

Ak môžem... My píšeme rovnaké, no nie testy (možnosti A,B,C,D), ale písomky. Niekedy sme dokonca písali všetky triedy na jednej hodine, ale z organizačných dôvodov sme to zrušili. A väčšinou 3.-4. týždeň.

Stiahla som si niektoré Vaše testy, snáď len poznámočka- zadanie úloh by malo byť viditeľne rozlíšené iným typom písma. Je to dosť nepriehľadné a pre žiakov, ktorí majú problém prečítať a pochopiť zadanie, je to potrebné. S pozdravom....

Je to zámer, aby test vyšiel na jednu stranu ( farba, kopírka), každý si môže upraviť, aj ja to tak robím. Do tejto knižnice prispievam od apríla a venujem tomuto zámeru dosť času. Každému poďakujem, hodnotím, keď si beriem materiál, nekritizujem, prečo?

Dakujem za pekný testík. Určite ho využijem. U nás píšeme vstupné testy zo SJL ku koncu septembra po zopakovaní učiva.

U nás píšeme vstupné testy tiež koncom septembra, po zopakovaní. Učím šiesty rok a vždy som to robila tak, že som dávala výstup nižší ročník - vstup vyšší ročník rovnaké. známky som do klasifikácie nebrala, aspoň žiaci nestresovali, motivovala som ich apelom na zodpovedný a svedomitý prístup




u nás sa píšu testy po zopakovaní učiva - posledný sept.týždeň; máme systém, že výstupný test a aj diktát (napr. z 8.roč.) je zároveň vstupným testom aj diktátom do 9.roč. - a potom porovnávame výsledky a \"tešíme sa\" čo naše \"kuriatka\" zabudli / nezabudli.





Ďakujem za všetky Vaše skvelé testy. Sú pomocou i inšpiráciou. Názory na písanie vstupných previerok sú rôzne. Mne vyhovuje skôr systém rovnakých testov, napr. výstupný z 8. ročníka napísať ako vstupný v 9. ročníku bez opakovania hneď na začiatku školského roka. Test nehodnotím známkou, dôležité je percento úspešnosti (resp. známka je len orientačná, nerátam ju do priemeru). Myslím si, že takto dostanem reálnejší obraz o stave vedomostí žiakov po prázdninách...


Ešte raz ďakujem Vám i všetkým tvorivým kolegyniam za skvelé príspevky do zborovne .

Učiteľ: Žaneta PikartováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Žaneta Pikartová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 04.07.2009 15:31
Formát súboru:
Veľkosť: 29 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Michaela Lachová
Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Marta Valkovičová
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Marta Valkovičová
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Katarína Floreková
Matematika
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Eva Volková
Mohli by sme si vymeniť skúsenosti, kedy písať vstupné testy ? Ja som preferovala termín do 20. septembra, maximálne do konca septembra, no školský rok 2008/2009 sme dostali pokyn : napísať čo najskôr, druhý týždeň. Ešte jedna poznámka. Učitelia matematiky píšu identický výstupný = vstupný, slovenčinári píšeme rôzne. Ako je to na Vašej škole ? Ďakujem za odpoveď.