Projekt obchod
SpäťPopis: Takto som sa jeden čas hrávala s piatakmi na konci školského roka, keď sme mali dobrané desatinné čísla. Spojili sme hru s trochou etiky.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Gabriela Šimová | (14.07.2009 20:52 - neprečítaný)
Dobré, to sa mi páči. Tá tvorivosť pri vymýšľaní autentických úloh.
Videla som na jednom mieste, že sa zaujímate o 2.kvalif.skúšku. Moje kolegyne to robili na jednom mieste práve z M a tak rýchlo.
Môžete sa skontaktovať. Dám len tie informácie, čo viem.
gabriela.simova@gmail.com
Dobré, to sa mi páči. Tá tvorivosť pri vymýšľaní autentických úloh.
Videla som na jednom mieste, že sa zaujímate o 2.kvalif.skúšku. Moje kolegyne to robili na jednom mieste práve z M a tak rýchlo.
Môžete sa skontaktovať. Dám len tie informácie, čo viem.
gabriela.simova@gmail.com
Reagovať | Gabriela Šimová | (15.07.2009 01:32 - neprečítaný)
V našej škole to bolo tiež prísne tajné.
V našej škole to bolo tiež prísne tajné.
Reagovať | Alena Lisičanová | (02.09.2009 18:25 - neprečítaný)
My sme sa hrali niečo podobné - žiaci si z domu priniesli vystrihnuté obrázky výrobkov z letákov aj s cenou (potraviny, textil, domácnosť a drogéria). Za určitý časový limit mali nakúpiť napr. za 20€. Na pripravené lístky napísali názov výrobku a vedľa jeho cenu. Takto postupne dopĺňali nákupný lístok, kým sa žiakom nezdalo, že už nakúpili za príslušnú sumu alebo neskončil limit. Potom - využitím kalkulačky - svoj nákup sčítali. Vyhral samozrejme žiak, ktorý sa priblížil najviac k sume 20€. Žiaci sa tak učili počítať so zaokrúhlenými číslami. Môžem povedať, že skutočne žiaci nemajú ani predstavu o hodnote tovaru a celého nákupu. Dosť boli prekvapení, keď zrazu za nákup zaplatili nie 20€ ale 90 €. Ešteže som ich neposlala na skutočný nákup
My sme sa hrali niečo podobné - žiaci si z domu priniesli vystrihnuté obrázky výrobkov z letákov aj s cenou (potraviny, textil, domácnosť a drogéria). Za určitý časový limit mali nakúpiť napr. za 20€. Na pripravené lístky napísali názov výrobku a vedľa jeho cenu. Takto postupne dopĺňali nákupný lístok, kým sa žiakom nezdalo, že už nakúpili za príslušnú sumu alebo neskončil limit. Potom - využitím kalkulačky - svoj nákup sčítali. Vyhral samozrejme žiak, ktorý sa priblížil najviac k sume 20€. Žiaci sa tak učili počítať so zaokrúhlenými číslami. Môžem povedať, že skutočne žiaci nemajú ani predstavu o hodnote tovaru a celého nákupu. Dosť boli prekvapení, keď zrazu za nákup zaplatili nie 20€ ale 90 €. Ešteže som ich neposlala na skutočný nákup
Pridať komentár
Učiteľ: Silvia BodlákováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Silvia Bodláková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 07.07.2009 00:20
Formát súboru:
Veľkosť: 648 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Dejepis
5. ročník ZŠ
Mária Ďorďová
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Nadežda Petrufová
Matematika
2. ročník ZŠ
Denisa Ščerbáková
Geografia
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Vladimír Karásek
Matematika
1. ročník ZŠ
Katarína Müllerová
Pozrela som si ten Váš projekt, neviem prečo to tam píše "videlo 0" - ale nie o tom som chcela písať, aj ja som sa hrala s piatakmi na obchod, len sme nepreberali des.čísla, ale zaviedla som tému Euro, žiaci si predávali najskôr v rámci skupiny a potom sa mohli "navštevovať" medzi skupinami - ponúkali a predávali svoj tovar, vyzeralo to asi tak ako u Vás ( podľa fotiek ), len sme nemali asistentov a pod.,takže ďakujem za inšpiráciu - deťom sa to veľmi páčilo, budúci rok sa budeme hrať znova a môžem túto hru aj vďaka Vám vylepšiť