KP . pravdepodobnosť
SpäťPopis: V práci sú aj úlohy pozbierané zo zborovne, najmä od Zuzky Kijácovej, ktorej ďakujem
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Ján Žabka | (24.05.2013 22:43 - neprečítaný)
Dobrý deň, chcem sa opýtať, ako by ste ohodnotili riešenie úlohy 6: \"Jedna polovica, lebo mohol byť párny alebo nepárny súčet a to sú dve možnosti. Priaznivá z nich je jedna, preto to bude 1/2.\" Vďaka za odpoveď.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, ako by ste ohodnotili riešenie úlohy 6: \"Jedna polovica, lebo mohol byť párny alebo nepárny súčet a to sú dve možnosti. Priaznivá z nich je jedna, preto to bude 1/2.\" Vďaka za odpoveď.
Reagovať | Valéria Holeková | (25.05.2013 14:57 - neprečítaný)
Dobrý deň! Pán Žabka, v jednej skupine mám párny súčet a v druhej nepárny, všade je to1/. tj. 18/36. Tieto úlohy učím už dávno a vysvetlené sú v učebnici prof. Šedivého v M 8 2. časť pre 8. ročník. Pekný deň!
Dobrý deň! Pán Žabka, v jednej skupine mám párny súčet a v druhej nepárny, všade je to1/. tj. 18/36. Tieto úlohy učím už dávno a vysvetlené sú v učebnici prof. Šedivého v M 8 2. časť pre 8. ročník. Pekný deň!
Reagovať | Valéria Holeková | (25.05.2013 15:31 - neprečítaný)
Preklep 1/2. Ale, akosi som nepochopila podstatu Vašej otázky? Veď ste si zodpovedali sám.
Preklep 1/2. Ale, akosi som nepochopila podstatu Vašej otázky? Veď ste si zodpovedali sám.
Reagovať | Ján Žabka | (25.05.2013 22:29 - neprečítaný)
Pri troch kockách platí tiež, že súčet môže byť buď párny alebo nepárny, teda pravdepodobnosť je 1/2, ale v skutočnosti je pravdepodobnosť iná ako 0,5. Takže ani pri dvoch kockách by výsledok 1/2 nemal byť uznaný za správny, ak nevypísali všetky možnosti a neukázali, že 18 z 36 je priaznivých.
Pri troch kockách platí tiež, že súčet môže byť buď párny alebo nepárny, teda pravdepodobnosť je 1/2, ale v skutočnosti je pravdepodobnosť iná ako 0,5. Takže ani pri dvoch kockách by výsledok 1/2 nemal byť uznaný za správny, ak nevypísali všetky možnosti a neukázali, že 18 z 36 je priaznivých.
Reagovať | Valéria Holeková | (25.05.2013 22:38 - neprečítaný)
Ale samozrejme, že vedia vypísať žiaci všetky možnosti, ved párnych súčtov pri dvoch kockách je 6 a nepárnych 5, keby nerátali všetky možnosti, tak by výsledok nemohol byť 1/2. Mám dojem, ako keby ste ma chceli učiť ako učiť? Neviem ,prečo ste mi dali vo svojom prvom komente takú zavádzajúcu otázku akoby som bola žiačka ZŠ
Ale samozrejme, že vedia vypísať žiaci všetky možnosti, ved párnych súčtov pri dvoch kockách je 6 a nepárnych 5, keby nerátali všetky možnosti, tak by výsledok nemohol byť 1/2. Mám dojem, ako keby ste ma chceli učiť ako učiť? Neviem ,prečo ste mi dali vo svojom prvom komente takú zavádzajúcu otázku akoby som bola žiačka ZŠ
Reagovať | Ján Žabka | (26.05.2013 08:07 - neprečítaný)
Nechcel som vás učiť, len som sa pýtal, aké máte skúsenosti s hodnotením žiakov, lebo mne sa stalo, že mi žiak napísal riešenie 1/2 = 50 % a z neho sa nedalo vidieť, ako uvažoval, či nesprávne alebo správne. Preto som sa pýtal, ako by ste hodnotili také riešenie.
Nechcel som vás učiť, len som sa pýtal, aké máte skúsenosti s hodnotením žiakov, lebo mne sa stalo, že mi žiak napísal riešenie 1/2 = 50 % a z neho sa nedalo vidieť, ako uvažoval, či nesprávne alebo správne. Preto som sa pýtal, ako by ste hodnotili také riešenie.
Pridať komentár
Učiteľ: Valéria HolekováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Autor: Valéria Holeková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 23.05.2013 22:27
Formát súboru:
Veľkosť: 91 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Beata Strculová
nešpecifikovaný
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Miriam Vyparinová
Matematika
3. ročník SŠ (Septima OG)
Gabriela Štoffanová
Matematika
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Anna Plachtinská
Matematika
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Jana Balážová
super