Precvičujeme matematiku - 5/III

Popis: Interaktívne cvičenie na precvičenie učiva 5. ročníka. Zadania úloh vypracovala PaedDr. Katarína Poláčiková. Cvičenie je vytvorené s jej súhlasom.
Diskusia
pridať komentár
Práve naopak. Už si to skúšam aj ja, a keby som mal na hlave klobúk, tak ho pred Vami skladám.


Môžem sa opýtať, čo znamená toto: THX


to ma naučili deti - je to poďakovanie:
THX (THS) - thanks – vďaka


je ich veľa, ja som si tiež zo solidarity pár osvojila

BB – bye bye – čau čau
BTW - by the way – mimochodom
IC - I see – rozumiem

Prosím,pokračujte.Aj keď neučím na 2.stupni, posúvam kolegyni. Príklady sú výborné!

Dobrý nápad, vložiť aj predchádzajúce testy.

Je to veľmi tvorivé, pekné, nápadité, originálne, kooperatívne, inšpirujúce, tie prívlastky tam dodávam ako slovenčinárka, lebo som sa pokúšala úlohy a testy riešiť a bavilo ma to !!!, napriek priemernej matematicko -logickej inteligencii. Teraz sa vraciam späť
k slovenčine a hodnotím. Dúfam a verím, že to ocenia i deti a takto inovatívne a zábavne sa naučia viacej.

ďakujem, veľmi ma to teší

moji žiaci majú tieto cvičenia veľmi radi


Učiteľ: Marta MegyesiováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Marta Megyesiová, Katarína Poláčiková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 20.07.2009 17:39
Formát súboru:
Veľkosť: 83 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Edita Pláteníková
Informatická výchova, Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Ladislav Moravík
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Ladislav Moravík
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Ladislav Moravík
Super. Je to čoraz lepšie a krajšie.