Prečo je dôležité, čo jeme?
SpäťPopis: Kartičkový program - pomenovanie vnútorných orgánov tráviacej sústavy.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Mariana Giertlová | (03.11.2013 21:38 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Marta Hasáková | (14.11.2013 10:43 - neprečítaný)
Komentár ku: zlý
najprv ide do tenkého čreva a potom do hrubého
Reagovať | Petra Bejšovcová | (14.11.2013 20:46 - neprečítaný)
Prepáčte, ale nikto netvrdí, že v tomto cvičení ide o usporiadanie tráviacej sústavy. Ide o pomenovanie vnútorných orgánov tráviacej sústavy. Úloha je tak postavená, pokyn je \"Doplň správne názvy vnútorných orgánov.\" A odporúčam najskôr žiakom moju prezentáciu, v ktorej sa učia aj postupnosť trávenia. Keď dám potom žiakom takúto úlohu, je jasné, že budú tipovať orgány ako za sebou nasledujú a prestanú si všímať vzhľad orgánu a premýšľať, ktorý je ktorý. Ale ďakujem za pripomienku.
Prepáčte, ale nikto netvrdí, že v tomto cvičení ide o usporiadanie tráviacej sústavy. Ide o pomenovanie vnútorných orgánov tráviacej sústavy. Úloha je tak postavená, pokyn je \"Doplň správne názvy vnútorných orgánov.\" A odporúčam najskôr žiakom moju prezentáciu, v ktorej sa učia aj postupnosť trávenia. Keď dám potom žiakom takúto úlohu, je jasné, že budú tipovať orgány ako za sebou nasledujú a prestanú si všímať vzhľad orgánu a premýšľať, ktorý je ktorý. Ale ďakujem za pripomienku.
Pridať komentár
Učiteľ: Petra BejšovcováViac
Predmet: Prírodoveda
Ročník: 4. ročník ZŠ
Autor: Petra Bejšovcová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 03.11.2013 21:12
Formát súboru:
Veľkosť: 3082 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Biológia, Prírodoveda
3. ročník ZŠ
Simona Droppová
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Alena Kvašňovská
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Viera Košická
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Petra Mihálková
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Lucia Talánová