príprava na 1. atestáciu
SpäťPopis: ústne otázky na 1. atestáciu z okruhu pomôcky, technika, zásady
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Zuzana Tabernausová | (11.12.2013 11:59 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Viera Dzurňáková | (05.06.2015 11:27 - neprečítaný)
Pekne spracované, použijem ako ďalší zdroj na opakovanie. Veľmi pekne ďakujem. Prajem pekné leto.
Pekne spracované, použijem ako ďalší zdroj na opakovanie. Veľmi pekne ďakujem. Prajem pekné leto.
Reagovať | Michal Bajzík | (23.09.2015 09:31 - neprečítaný)
mali ste sem hodit cislo uctu, uštrený čas, prehľadne spracované.. to je aj na finančnú odmenu
mali ste sem hodit cislo uctu, uštrený čas, prehľadne spracované.. to je aj na finančnú odmenu
Reagovať | Mariana Šranková | (13.11.2015 17:50 - neprečítaný)
Prosím o pomoc. Kto robil, alebo robí 1.atestaciu z chémii, o usmernenie vo vypracovaní otázok, alebo vypracované otázky. Rada by som ich vypracovala, ale tak sú položené všeobecne, že ani neviem , čo..... môj e-mail je srankova41@gmail.com.
Mám ju 1.12.2015. Ešte raz strašne moc Ďakujem.
Tématický okruh: Učebné štýly a metódy vo vyuč. procese.
Otázky sú:
1, Bádateľský orientované vyučovanie-charakteristika, postavenie učiteľ a žiak, úrovne a ciele
2, Konštruktivizmus-teoret.východiská, implementácia do prírodov. vyučovania.Aktivizácia, rozvoj kritického myslenia.Exper. činnosť ./ toto by som si ako tak vypracovala z učebnice od Tureka )
3, iNDUKTíVNY A DEDUKTíVNY PRíSTUP VO VYUč. procese chémie. Využitie analógie vo výučbe chémie.Aplikácia do konkrétnych vzdelávacích aktivít.
4, Názorné a pracovné (laborat.) metódy výučby chémie-výhody a nevýhody ich aplikácie.
5, Empirické postupy v chémii a ich odraz vo výučbe chémie vrátane využitia softvérov pre spracovanie experimentlnych dát.
Ďakujem za akúkoľvek pomoc .
Prosím o pomoc. Kto robil, alebo robí 1.atestaciu z chémii, o usmernenie vo vypracovaní otázok, alebo vypracované otázky. Rada by som ich vypracovala, ale tak sú položené všeobecne, že ani neviem , čo..... môj e-mail je srankova41@gmail.com.
Mám ju 1.12.2015. Ešte raz strašne moc Ďakujem.
Tématický okruh: Učebné štýly a metódy vo vyuč. procese.
Otázky sú:
1, Bádateľský orientované vyučovanie-charakteristika, postavenie učiteľ a žiak, úrovne a ciele
2, Konštruktivizmus-teoret.východiská, implementácia do prírodov. vyučovania.Aktivizácia, rozvoj kritického myslenia.Exper. činnosť ./ toto by som si ako tak vypracovala z učebnice od Tureka )
3, iNDUKTíVNY A DEDUKTíVNY PRíSTUP VO VYUč. procese chémie. Využitie analógie vo výučbe chémie.Aplikácia do konkrétnych vzdelávacích aktivít.
4, Názorné a pracovné (laborat.) metódy výučby chémie-výhody a nevýhody ich aplikácie.
5, Empirické postupy v chémii a ich odraz vo výučbe chémie vrátane využitia softvérov pre spracovanie experimentlnych dát.
Ďakujem za akúkoľvek pomoc .
Reagovať | Mária Wagingerová | (25.04.2016 19:03 - neprečítaný)
Ani si neviete predstaviť, ako ste mi pomohli. Perfektne spracované. Ďakujem veľmi pekne.
Ani si neviete predstaviť, ako ste mi pomohli. Perfektne spracované. Ďakujem veľmi pekne.
Reagovať | Martina Kmecová | (20.09.2016 19:38 - neprečítaný)
Veľmi si vážim, že sa nájde niekto kto to takto pracne spracované posunie ďalším..........aby sa netrápili. Ďakujem
Veľmi si vážim, že sa nájde niekto kto to takto pracne spracované posunie ďalším..........aby sa netrápili. Ďakujem
Reagovať | Katarína Gašparovičová | (26.03.2017 18:26 - neprečítaný)
Veľmi krásne ďakujem, dobre spracované, aj s literatúrou. Pomohli ste mi.
Veľmi krásne ďakujem, dobre spracované, aj s literatúrou. Pomohli ste mi.
Reagovať | Gabriela Vábnova | (19.11.2017 17:10 - neprečítaný)
Vynikajúca práca, ďakujem veľmi pekne, ste úžasná, že sa aj podelíte
Vynikajúca práca, ďakujem veľmi pekne, ste úžasná, že sa aj podelíte
Reagovať | Renáta Mičudová | (09.01.2018 16:50 - neprečítaný)
Veľmi pekne ďakujem - ste veľmi šikovná, a určite úžasný človek, keď sa dokážete o takto super vypracovanú prácu podeliť
Veľmi pekne ďakujem - ste veľmi šikovná, a určite úžasný človek, keď sa dokážete o takto super vypracovanú prácu podeliť
Reagovať | Stanislava Štrohnerová | (31.03.2018 19:10 - neprečítaný)
ĎAKUJEM veľmi pekne, strašne ste mi pomohli, ste super, že sa podelíte aj s ostatnými...
ĎAKUJEM veľmi pekne, strašne ste mi pomohli, ste super, že sa podelíte aj s ostatnými...
Reagovať | Miriam Ihnátová | (22.10.2018 19:37 - neprečítaný)
Výborný príspevok, ďakujem veľmi pekne
Výborný príspevok, ďakujem veľmi pekne
Reagovať | Eliška Laluhová | (04.11.2019 16:23 - neprečítaný)
Dakujem veľmi pekne, Neposielam len smilíka ako poďakovanie, ale pozývam aj na kávu.
Dakujem veľmi pekne, Neposielam len smilíka ako poďakovanie, ale pozývam aj na kávu.
Reagovať | Janette Doubková | (06.11.2019 20:50 - neprečítaný)
Veľmi pekne ďakujem za zverejnenie vypracovaných otázok. Pekne ste to spracovali.
Cením si vaše úsilie a ochotu pomôcť iným.
Veľmi pekne ďakujem za zverejnenie vypracovaných otázok. Pekne ste to spracovali.
Cením si vaše úsilie a ochotu pomôcť iným.
Reagovať | Denisa Gálová | (27.11.2019 11:26 - neprečítaný)
Ďakujem Vám veľmi pekne za vypracovanie odpovedí na otázky. Nestihla som to vypracovať.hm.. Veľká vďaka za ochotu príspevku do webstránky www.zborovna.sk.
Ďakujem Vám veľmi pekne za vypracovanie odpovedí na otázky. Nestihla som to vypracovať.hm.. Veľká vďaka za ochotu príspevku do webstránky www.zborovna.sk.
Pridať komentár
Učiteľ: Zuzana ČačkováViac
Predmet: Biológia, Geografia
Ročník: 0. ročník ZŠ
Autor: Zuzana Čačková, Eva Volkova
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 09.12.2013 21:22
Formát súboru:
Veľkosť: 150 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Geografia
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Janka Bavoľárová
Biológia
5. ročník ZŠ
Zuzana Kijácová
Geografia
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Tibor Harkabus
Biológia
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Katarína Alföldiová
Geografia
5. ročník ZŠ
Janka Bavoľárová