Čo má žiak ovládať na konci 1.polroka
SpäťPopis: Obsahový vy výkonový štandard z matematiky 1.polrok
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Eva Daťková | (29.12.2013 09:01 - neprečítaný)
V našom ŠkVP sme s pridali počet hodín matematiky, a preto máme aj rozširujúce učivo. Učiť násobilku do 20 je podľa nás nezmysel. V 3.ročníku učíme do 50 a v 4.ročníku dokončíme ostatné spoje.
V našom ŠkVP sme s pridali počet hodín matematiky, a preto máme aj rozširujúce učivo. Učiť násobilku do 20 je podľa nás nezmysel. V 3.ročníku učíme do 50 a v 4.ročníku dokončíme ostatné spoje.
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (29.12.2013 15:52 - neprečítaný)
Myslím, že ste to urobili super a predvídavo. Že je to hlúposť do 20, s tým súhlasím.
Myslím, že ste to urobili super a predvídavo. Že je to hlúposť do 20, s tým súhlasím.
Pridať komentár
Učiteľ: Eva DaťkováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 3. ročník ZŠ
Autor: Eva Daťková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 28.12.2013 17:06
Formát súboru:
Veľkosť: 81 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Michaela Lachová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Zuzana Lašticová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Zuzana Lašticová
Prírodoveda
1. ročník ZŠ
Monika Maruškinová
Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Zuzana Lašticová
Môžem sa spýtať, kde je napísané, že žiaci majú ovládať spamäti spoje násobenia a delenia do 50, keď aj učebnice podľa ISCED 1 pre 3. ročník učia spoje len do 20 ?