Veselé deti
SpäťPopis: Pozorne čítaj a pracuj podľa zadania
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Anna Matisovská | (09.07.2014 20:31 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Diana Szabová | (09.07.2014 22:48 - neprečítaný)
Pekné a najkrajšie meno má pani učiteľka !
Pekné a najkrajšie meno má pani učiteľka !
Reagovať | Terézia Bučková | (30.11.2014 21:17 - neprečítaný)
Mne sa tento pracovný list veľmi páči....ten nápad je super....mám však pripomienku k zrozumiteľnosti....napr. veta Tretie dievča v druhom rade sa volá Zuzka....ale tretie dievča v druhom rade nie je, sú tam len dve dievčatá .... alebo Posledné dievča v prvom rade má hnedé vlasy...druhé dievča v prvom rade je Evka....Evka má žlté vlasy.....Evka je zároveň aj posledné dievča v prvom rade....takže nemôže mať aj hnedé aj žlté vlasy.....
Mne sa tento pracovný list veľmi páči....ten nápad je super....mám však pripomienku k zrozumiteľnosti....napr. veta Tretie dievča v druhom rade sa volá Zuzka....ale tretie dievča v druhom rade nie je, sú tam len dve dievčatá .... alebo Posledné dievča v prvom rade má hnedé vlasy...druhé dievča v prvom rade je Evka....Evka má žlté vlasy.....Evka je zároveň aj posledné dievča v prvom rade....takže nemôže mať aj hnedé aj žlté vlasy.....
Reagovať | Lenka Ďatelinková | (03.02.2016 17:45 - neprečítaný)
Reagujem neskoro :-( - málokedy sem zablúdim...
Tie chyby som si postupne uvedomila, ale príspevok som nechala ako nápad s možnosťou vlastných úprav.
Zvláštne však je, že deti úlohy prirodzene riešili a nezamotávaii sa tak, ako to robíme my.
Pripomienky ale prijímam ako opodstatnené - takže tretie dieťa je samozrejme druhé dievča a tretie dievča neexistuje... Sama som sa k lepšiemu prepracovaniu týchto listov už nedostala, hoci ma ten nápad zaujal. Snáď niekedy. Takýto pracovný list na čítanie s porozumením nie je môj nápad. Ja som len niekde odpozerala metódu, ktorú som dala do tejto podoby. Tie ďalšie snáď budú presnejšie
Reagujem neskoro :-( - málokedy sem zablúdim...
Tie chyby som si postupne uvedomila, ale príspevok som nechala ako nápad s možnosťou vlastných úprav.
Zvláštne však je, že deti úlohy prirodzene riešili a nezamotávaii sa tak, ako to robíme my.
Pripomienky ale prijímam ako opodstatnené - takže tretie dieťa je samozrejme druhé dievča a tretie dievča neexistuje... Sama som sa k lepšiemu prepracovaniu týchto listov už nedostala, hoci ma ten nápad zaujal. Snáď niekedy. Takýto pracovný list na čítanie s porozumením nie je môj nápad. Ja som len niekde odpozerala metódu, ktorú som dala do tejto podoby. Tie ďalšie snáď budú presnejšie
Pridať komentár
Učiteľ: Lenka ĎatelinkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Výtvarná výchova
Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Autor: Obrázok z internetu, Lenka Ďatelinková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 09.07.2014 14:02
Formát súboru:
Veľkosť: 24 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Etická výchova, Slovenský jazyk a literatúra, Svet práce
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Margareta Jevčáková
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
1. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
Prírodoveda, Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Anonymizovaný GDPR
Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Katarína Habová
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
1. ročník ZŠ
Dagmara Švábová