časovo- tematický plán z matematiky
SpäťPopis: Časovo- tematický plán s päť-hodinovou týždennou dotáciou.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Zdena Vavrová | (28.08.2009 15:21 - neprečítaný)
Zdravím,
tento plán nie je aktuálny, však? Obsah nie je v súlade so ŠVP.
Zdravím,
tento plán nie je aktuálny, však? Obsah nie je v súlade so ŠVP.
Reagovať | Jana Černecká | (28.08.2009 16:41 - neprečítaný)
Aj mňa zarazilo v pláne učivo násobenia.Asi je to plán zpred roka.
Aj mňa zarazilo v pláne učivo násobenia.Asi je to plán zpred roka.
Reagovať | Monika Brtková | (29.08.2009 12:43 - neprečítaný)
Učivo z násobenia mám pridané ako rozširujúce učivo, ktorého ovládanie nebudeme brať do celkového hodnotenia.
Učivo z násobenia mám pridané ako rozširujúce učivo, ktorého ovládanie nebudeme brať do celkového hodnotenia.
Reagovať | Monika Brtková | (29.08.2009 13:06 - neprečítaný)
Vzdelávací obsah matematiky podľa ŠVP v 1.- 4. roč. ZŠ zapadá do piatich tematických okruhov, pričom kvantita informácií jednotlivých okruhov nemusí byť zastúpená v takej miere ako je prezentované vo vzorových plánoch. Vyučovanie matematiky na 1. stupni ZŠ má smerovať k tomu aby sa pri vzdelávaní žiakov v jednotlivých tematických okruhoch realizovali najmä ciele, ktoré sú uvedené v ŠVP, pričom sa vytvára priestor aj na hlbší rozvoj kompetencií žiaka. Predmet matematika v 2. ročníku máme v ŠkVP rošírený o jednu vyučovaciu hodinu, v rámci ktorej chceme prehlbovať kompetencie našich žiakov. Ak sa dané učivo nebude zvládať, upustíme od stanovených cieľov a upravými náš plán
Vzdelávací obsah matematiky podľa ŠVP v 1.- 4. roč. ZŠ zapadá do piatich tematických okruhov, pričom kvantita informácií jednotlivých okruhov nemusí byť zastúpená v takej miere ako je prezentované vo vzorových plánoch. Vyučovanie matematiky na 1. stupni ZŠ má smerovať k tomu aby sa pri vzdelávaní žiakov v jednotlivých tematických okruhoch realizovali najmä ciele, ktoré sú uvedené v ŠVP, pričom sa vytvára priestor aj na hlbší rozvoj kompetencií žiaka. Predmet matematika v 2. ročníku máme v ŠkVP rošírený o jednu vyučovaciu hodinu, v rámci ktorej chceme prehlbovať kompetencie našich žiakov. Ak sa dané učivo nebude zvládať, upustíme od stanovených cieľov a upravými náš plán
Reagovať | Monika Brtková | (10.09.2009 18:20 - neprečítaný)
Aj my mame dobru skusenost, ze deturence zvládajú ucivo násobenia a delenia aj v druhom rocniku. Danú tematiku sme vždy riešili cez skupinové projekty, pricom zacali uzasne tvorit zaujímavé príklady urcite to nie je náročné
Aj my mame dobru skusenost, ze deturence zvládajú ucivo násobenia a delenia aj v druhom rocniku. Danú tematiku sme vždy riešili cez skupinové projekty, pricom zacali uzasne tvorit zaujímavé príklady urcite to nie je náročné
Pridať komentár
Učiteľ: Monika BrtkováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Monika Brtková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 27.08.2009 20:20
Formát súboru:
Veľkosť: 204 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Slávka Bukatová
Matematika
2. ročník ZŠ
Eva Václavíková
nešpecifikovaný
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Miriam Vyparinová
Matematika
5. ročník ZŠ
Slávka Bukatová
Matematika
4. ročník ZŠ
Martina Knažíková
Rada by som sa opýtala, prečo máte do časovo - tematického plánu zaradené učivo násobenia a delenia, keďže to sa podľa nového ISCEDU 1 vynechalo. Vďaka.