Integrovaný vyučovací projekt.pdf
SpäťPopis: Integrovaný typ vyučovacej hodiny materinského jazyka a literatúry je štruktúrovaný podľa trojfázového rámca E - U - R, ktorý je považovaný za najvhodnejší metodický postup rozvíjania kritického myslenia žiaka, na podporu aktívneho, uvedomeného a tvorivého prístupu k rozvoju jednotlivých stránok osobnosti žiaka. Vo vyučovacom projekte sú použité rôznorodé metódy podporujúce rozvoj tvorivosti žiaka.
Učiteľ: Štefánia ČurillováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Autor: Štefánia Čurillová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 29.08.2014 13:49
Formát súboru:
Veľkosť: 1434 kB
Jazyk: Slovenčina
Ukladám, vyskúšam s prváčikmi. Ďakujem.