Čítacia hra na postreh - level 3
SpäťPopis: Aktivita na orientáciu v nesúvislom texte (slovách). Učiteľ/ka hovorí rôzne slová (napr. 10 slov v rôznom poradí) v krátkom časovom úseku. Žiaci musia dané slová rýchlo zvýrazniť. Stredne ťažká verzia.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Eva Sobotová | (03.11.2014 20:14 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Oľga Galandová | (10.11.2014 20:36 - neprečítaný)
Dobrý večer, aký máte postreh z tejto hry? Ako dlho trvá táto činnosť? Koľko času dáte žiakom, aby našli slovo? Páči sa mi táto hra, ale najskôr by som chcela zistiť ako dlho z hodiny mi zaberie a aký výsledok mám očakávať. Galandová
Dobrý večer, aký máte postreh z tejto hry? Ako dlho trvá táto činnosť? Koľko času dáte žiakom, aby našli slovo? Páči sa mi táto hra, ale najskôr by som chcela zistiť ako dlho z hodiny mi zaberie a aký výsledok mám očakávať. Galandová
Reagovať | Denisa Ščerbáková | (17.11.2014 13:45 - neprečítaný)
Dobrý deň prajem. Zatiaľ sme robili len tú najľahšiu verziu. Trošku dlhšie trvalo, kým som vysvetlila pravidlá. Deti nemohli slová čítať dopredu. Na môj pokyn otočili papier a hneď som im diktovala prvé slovo. Počkala som pár sekúnd a hovorila ďalšie slovo. (Deti sa nesmú vracať k slovám, ktoré nestihli.) Prečítala som 10 slov a deti museli zložiť zvýrazňovače. Deti si to samé kontrolovali s perom, ale môžete im to aj Vy skontrolovať. Zaberie to málo času a deťom sa to veľmi páčilo. Hneď zisťovali, kedy budeme také robiť znova. Polovica detí mala 10 slov a ostatné menej. Nevyhodnocovala som to známkou. Deti s 10 bodmi dostali dobrý bod do nášho školského motivačného systému. Nabudúce skúšame ťažšiu verziu, tak som zvedavá.
Dobrý deň prajem. Zatiaľ sme robili len tú najľahšiu verziu. Trošku dlhšie trvalo, kým som vysvetlila pravidlá. Deti nemohli slová čítať dopredu. Na môj pokyn otočili papier a hneď som im diktovala prvé slovo. Počkala som pár sekúnd a hovorila ďalšie slovo. (Deti sa nesmú vracať k slovám, ktoré nestihli.) Prečítala som 10 slov a deti museli zložiť zvýrazňovače. Deti si to samé kontrolovali s perom, ale môžete im to aj Vy skontrolovať. Zaberie to málo času a deťom sa to veľmi páčilo. Hneď zisťovali, kedy budeme také robiť znova. Polovica detí mala 10 slov a ostatné menej. Nevyhodnocovala som to známkou. Deti s 10 bodmi dostali dobrý bod do nášho školského motivačného systému. Nabudúce skúšame ťažšiu verziu, tak som zvedavá.
Pridať komentár
Učiteľ: Denisa ŠčerbákováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Autor: Denisa Fabiánová - Ščerbáková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 03.11.2014 00:29
Formát súboru:
Veľkosť: 121 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Mária Civáňová
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Helena Daňková
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Monika Petríková
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Adriana Veličová
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Michaela Lachová