Mäkké a tvrdé spoluhlásky s Motajkom II.

Popis: Mäkké a tvrdé spoluhlásky s Motajkom II.
Diskusia
pridať komentár





Ďakujem a použijem. Veľmi dobre zostavené úlohy pre deti. Maličká chybička - 4.úloha : 2x sa opakuje slovo diktát, vymenila by som ho za \"tenisky\"? (Motajko v cvičeniach popodčiarkoval mäkké a tvrdé slabiky.)







V úlohe sa hovorí, že Motajko podčiarkol mäkkú (tvrdú) spoluhlásku, ale v cvičení je podčiarknutá celá slabika a nie spoluhláska.


Renátka, áno, Motajko podčiarkol mäkkú/tvrdú spoluhlásku spolu s i/y, nie slabiku. Nemohla som tam napísať slabiku, lebo v niektorých slovách sa spojenie mäkkej/tvrdej spoluhlásky s i/y nestotožňuje so slabikou


Učiteľ: Oľga OslanecováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Oľga Oslanecová
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 24.01.2015 19:30
Formát súboru:
Veľkosť: 35 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
nešpecifikovaný
2. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Soňa Sedláková
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Alžbeta Martincová
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Adriana Hoštáková