Charta triedy.doc
SpäťPopis: Triedne pravidlá spísané na základe predchádzajúcej diskusie so žiakmi a následného anonymného "dotazníka", kedy žiaci sami vymysleli niekoľko pravidiel- zhrnuté v tejto Charte.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Eva Vrabcová | (04.09.2009 20:01 - neprečítaný)
Ďakujem Vám za usmernenie, súhlasím s tým, čo ste napísali. Problém bol v tom, že dieťaťu- keď sa už niečo deje- je zrozumiteľnejšie pravidlo typu "Nebijeme sa" (rýchlejšie ho spracuje), ako keď je to rozpísané dlhšie. V budúcnosti sa však tomu pokúsim vyvarovať- budem aj deti viesť pri tvorbe ich vlastných pravidiel k tomu, aby to boli pozitívne impulzy a návody na príjemné spolužitie v triede. Vďaka
Ďakujem Vám za usmernenie, súhlasím s tým, čo ste napísali. Problém bol v tom, že dieťaťu- keď sa už niečo deje- je zrozumiteľnejšie pravidlo typu "Nebijeme sa" (rýchlejšie ho spracuje), ako keď je to rozpísané dlhšie. V budúcnosti sa však tomu pokúsim vyvarovať- budem aj deti viesť pri tvorbe ich vlastných pravidiel k tomu, aby to boli pozitívne impulzy a návody na príjemné spolužitie v triede. Vďaka
Reagovať | Gabriela Šimová | (05.09.2009 04:35 - neprečítaný)
Vďaka, že viete prijať "nadhľad". Ste flexibilná kolegyňa.Len tak ďalej.
Vďaka, že viete prijať "nadhľad". Ste flexibilná kolegyňa.Len tak ďalej.
Pridať komentár
Učiteľ: Eva VrabcováViac
Predmet: Etická výchova
Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Eva Vrabcová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 04.09.2009 19:43
Formát súboru:
Veľkosť: 167 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Školský klub detí, Triednictvo
0. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Triednictvo
1. ročník ZŠ
Miroslava Jakubíková
Triednictvo
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Zuzana Pakandlová
Školský klub detí, Triednictvo
0. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Triednictvo, Všeobecné
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Andrea Rusová
Dobrá snaha. Ne- , teda negativistické odporúčania pôsobia negatívne na každého. Dajú sa povedať aj pozitívne. Napríklad: "Nebijeme sa." "So spolužiakmi sa priatelíme a pomáhame si jeden druhému. Spory riešime vzájomným počúvaním sa."
Uznávam, že nebijeme sa je stručnejšie. Nehnevajte sa ja som taká pozitívne vysadená. Prajem, aby pravidlá pomáhali spolužitiu v škole.
Ja som tých "ne-" narátala priveľa.
Nie je lepšie dávať impulzy ako čo robiť, nie "nerobiť".
Snahu hodnotím.