opakovanie matematiky 13
SpäťPopis: Tieto úlohy odporúčam riešiť s deťmi frontálne v triede. A až potom nadiktovať deťom. Sama so takto viedla deti od piatej triedy a v osmičke mali vo väčšine lepšiu priestorovú predstavu. Vy vlastne len precvičujete len naučené učivo inou formou. A keď deťom v šiestej triede takto nadiktujete narysovanie napríklad trojuholníka podľa vety sus alebo aj narysovanie lichobežníka - ľahšie vo vyšších ročníkoch si spomenú pri náčrte čo majú robiť. A aj keď je toto zaradené v opakovaní zo 4. ročníka, veď v 5. ročníku vrámci opakovania môžete rozšíriť ich vedomosti aj inou formou. Posledný list som len vynovila spred dvadsiatich rokov, čo som učila u tretiakov. Ale tiež sme to robili spolu na hodine a nútila som deti rozmýšľať a vysvetľovať svoje riešenie - proste vyjadrovať sa, aj keď práve matematicky v tom veku.
Diskusia
pridať komentárPridať komentár
Učiteľ: Silvia BodlákováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Autor: Silvia Bodláková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 19.09.2015 10:12
Formát súboru:
Veľkosť: 56 kB
Jazyk: Slovenčina