Š-š - Labyrint slov
SpäťPopis: Didaktická hra na rozvoj slovnej zásoby s písmenom Š-š; pravo-ľavá orientácia v hľadaní; hra s písmenami - analýza a syntéza
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Janette Fabianová | (09.03.2016 21:37 - neprečítaný)
Zvyšuje sa určite zážitkovosť a záujem o učenie.
Túto didaktickú hru vytváram žiakom priamo na mieru. Vyvoláva v nich radosť z objavovania, hľadania, dopĺňania slov do svojej slovnej zásoby (stále vytváram tabuľky s vyššou náročnosťou). Je vhodná aj ako motivácia v úvodnej časti hodiny (evokácia) ale aj ako záverečné opakovanie (reflexia). Je možné ju využiť aj v ŠKD.
P.S.: Odporúčam aj nové cvičenie "PÁROVANIE" - kde žiaci vytvárajú páry podľa analýzy prvej hlásky C / Č a zároveň si uvedomujú ich rozdiely.
Zvyšuje sa určite zážitkovosť a záujem o učenie.
Túto didaktickú hru vytváram žiakom priamo na mieru. Vyvoláva v nich radosť z objavovania, hľadania, dopĺňania slov do svojej slovnej zásoby (stále vytváram tabuľky s vyššou náročnosťou). Je vhodná aj ako motivácia v úvodnej časti hodiny (evokácia) ale aj ako záverečné opakovanie (reflexia). Je možné ju využiť aj v ŠKD.
P.S.: Odporúčam aj nové cvičenie "PÁROVANIE" - kde žiaci vytvárajú páry podľa analýzy prvej hlásky C / Č a zároveň si uvedomujú ich rozdiely.
Pridať komentár
Učiteľ: Janette FabianováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 1. ročník ZŠ
Autor:
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 03.03.2016 00:19
Formát súboru:
Veľkosť: 69 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Hana Černeková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Iveta Hampelová
Matematika
5. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Marián Skubeň
Slovenský jazyk a literatúra
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Terézia Kolcunová
Biológia
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Terézia Kolcunová
Pekné cvičenie, ako sa Vám páči táto aplikácia? Zvyšuje sa jej používaním efektivita učenia?