výstupný test 6 ročník
SpäťPopis: výstupný test z matematiky pre 6. ročník - dve skupiny + výsledky + odpoveďový hárok
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Vladimír Kázik | (13.06.2016 06:16 - neprečítaný)
Ja osobne nie som zastánca tejto formy skúšania žiakov na ZŠ, ale trend je takýto, musíme sa prispôsobiť. Moje skúsenosti sú také, že test s výberom odpovedí riešia žiaci oveľa rýchlejšie, ako keď majú robiť úlohy na komplet. Tu môžu dosadzovať, alebo len tipovať, Väčšina z nich to teda stíha a tým pomalším nechám test aj cez 15 minútovú prestávku - a stačí.
Ja osobne nie som zastánca tejto formy skúšania žiakov na ZŠ, ale trend je takýto, musíme sa prispôsobiť. Moje skúsenosti sú také, že test s výberom odpovedí riešia žiaci oveľa rýchlejšie, ako keď majú robiť úlohy na komplet. Tu môžu dosadzovať, alebo len tipovať, Väčšina z nich to teda stíha a tým pomalším nechám test aj cez 15 minútovú prestávku - a stačí.
Reagovať | Mariana Suchovská | (15.06.2016 08:36 - neprečítaný)
Ďakujem. Vyskúšala som vo svojej triede, páčili sa mi úlohy, ktoré test obsahuje. Bol problém s časom, čo som však predpokladala, preto som ho dala vtedy, keď som mala v triede dve hodiny po sebe a čas sme si prispôsobili. Tiež nie som zástanca takejto formy skúšania, no skutočne to je dnes trend, ktorému sa musíme prispôsobiť. U tých mojich som si overila, že im takáto forma nevyhovuje, nie sú na ňu zvyknutí, takže nemali tendeciu iba krúžkovať, aj preto bol problém s časom. Pre mňa to tiež znamená, že ich musím na takúto formu overovania pripravovať častejšie. Musím však podotknúť, že v tomto prípade sa jednalo o triedu, ktorá má celkove problémy pri akomkoľvek overovaní, vedia sa veľmi vystresovať, čo už dva roky s nimi riešim. Niečo sme už vyriešili, no nie všetko.
Ďakujem. Vyskúšala som vo svojej triede, páčili sa mi úlohy, ktoré test obsahuje. Bol problém s časom, čo som však predpokladala, preto som ho dala vtedy, keď som mala v triede dve hodiny po sebe a čas sme si prispôsobili. Tiež nie som zástanca takejto formy skúšania, no skutočne to je dnes trend, ktorému sa musíme prispôsobiť. U tých mojich som si overila, že im takáto forma nevyhovuje, nie sú na ňu zvyknutí, takže nemali tendeciu iba krúžkovať, aj preto bol problém s časom. Pre mňa to tiež znamená, že ich musím na takúto formu overovania pripravovať častejšie. Musím však podotknúť, že v tomto prípade sa jednalo o triedu, ktorá má celkove problémy pri akomkoľvek overovaní, vedia sa veľmi vystresovať, čo už dva roky s nimi riešim. Niečo sme už vyriešili, no nie všetko.
Reagovať | Matej Hazlinger | (22.09.2024 11:40 - neprečítaný)
https://www.zborovna.sk/img/dislike.gif
https://www.zborovna.sk/img/dislike.gif
Pridať komentár
Učiteľ: Vladimír KázikViac
Predmet: Matematika
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Vladimír Kázik
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 10.06.2016 06:58
Formát súboru:
Veľkosť: 496 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Zlatica Lišková
Matematika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Zlatica Lišková
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Nikoleta Baánová
Matematika
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Beata Strculová
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Martina Gubková
napíšeme