Rozcvička nominatív, genitív, datív, akuzatív
SpäťPopis:
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Dáša Dovičičová | (25.03.2017 06:45 - neprečítaný)
zrejme som dala nejasnú inštrukciu...pýtam sa pádovými otázkam
Kto, čo píšem? nie
Koho, čo ?píšem nie
Komu , čomu píšem ? áno , vpisujem sloveso pod Datív
Koho , čo píšem ? áno, vpisujem sloveso pod Akuzatív . Snáď to nie je príliš veľká nadstavba pre štvrtákov, ale potrebovala som, aby moji žiaci počúvali a uvedomili si význam, logickosť otázky v spojitosti so slovesami,ako sa mení pád.
zrejme som dala nejasnú inštrukciu...pýtam sa pádovými otázkam
Kto, čo píšem? nie
Koho, čo ?píšem nie
Komu , čomu píšem ? áno , vpisujem sloveso pod Datív
Koho , čo píšem ? áno, vpisujem sloveso pod Akuzatív . Snáď to nie je príliš veľká nadstavba pre štvrtákov, ale potrebovala som, aby moji žiaci počúvali a uvedomili si význam, logickosť otázky v spojitosti so slovesami,ako sa mení pád.
Reagovať | Dáša Dovičičová | (25.03.2017 07:52 - neprečítaný)
Aký máte názor na typ tento úlohy vy? Zdá sa vám to nevhodné , prípadne nejednoznačné , možno som zašla priďaleko v očakávaniach,
Aký máte názor na typ tento úlohy vy? Zdá sa vám to nevhodné , prípadne nejednoznačné , možno som zašla priďaleko v očakávaniach,
Reagovať | Edita Slobodová | (25.03.2017 09:02 - neprečítaný)
V podstate to robíme aj my, snažím sa deťom vysvetliť,že nám slovesá pomáhajú určiť pád,ale ako vidíte,tu mi táto súvislosť unikla.
Kedže je to len rozcvička,nie je to nevhodné,posunie to šikovné deti dalej a naše očakávania sa cez ne naplnia./ dúfam/ Sama som zvedavá,ako to dopadne v mojej triede, dám vedieť. Ale rozhodne zaujímavá a invenčná úloha.
V podstate to robíme aj my, snažím sa deťom vysvetliť,že nám slovesá pomáhajú určiť pád,ale ako vidíte,tu mi táto súvislosť unikla.
Kedže je to len rozcvička,nie je to nevhodné,posunie to šikovné deti dalej a naše očakávania sa cez ne naplnia./ dúfam/ Sama som zvedavá,ako to dopadne v mojej triede, dám vedieť. Ale rozhodne zaujímavá a invenčná úloha.
Reagovať | Dáša Dovičičová | (25.03.2017 09:17 - neprečítaný)
Ďakujem, vaše slová ma potešili. Teším sa na vaše reakcie, snáď to niekoho z nich posunie ďalej.
Ďakujem, vaše slová ma potešili. Teším sa na vaše reakcie, snáď to niekoho z nich posunie ďalej.
Reagovať | Timea Garajová | (04.02.2021 10:57 - neprečítaný)
Veľmi si vážim pedagógov, ktorí sa snažia čo najviac pomáhať žiakom. Veľká pochvala pre pani učiteľku za ochotu. Ale tento pracovný list v tomto znení je nesprávne naformulovaný. Treba čo najskôr upraviť zadanie, v tomto znení by to nemalo zostať na zborovni.
Veľmi si vážim pedagógov, ktorí sa snažia čo najviac pomáhať žiakom. Veľká pochvala pre pani učiteľku za ochotu. Ale tento pracovný list v tomto znení je nesprávne naformulovaný. Treba čo najskôr upraviť zadanie, v tomto znení by to nemalo zostať na zborovni.
Pridať komentár
Učiteľ: Dáša DovičičováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 4. ročník ZŠ
Autor: Dáša Dovičičová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 23.03.2017 20:02
Formát súboru:
Veľkosť: 47 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Nemecký jazyk
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Martina Bednáriková
Slovenský jazyk a literatúra
4. ročník ZŠ
Daniela Stančíková
Slovenský jazyk a literatúra
4. ročník ZŠ
Eva Gastnerová
Nemecký jazyk
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Jana Potočárová
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Eva Dzurková
Ako to myslíte s tými slovesami?