Vstupný test z matematiky pre 6. ročník
SpäťPopis: Vstupný test s možnosťou výberu odpovede z matematiky pre 6. ročník.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Gabriela Sabová | (25.09.2009 21:38 - neprečítaný)
Robíte všetky hlavné testy tak ako sú na Testovaní 9 ? Bola som na testovaní už 5- krát a myslím, že je to dobré ,nech sa cvičia ako na to už v nižších ročníkoch.
Robíte všetky hlavné testy tak ako sú na Testovaní 9 ? Bola som na testovaní už 5- krát a myslím, že je to dobré ,nech sa cvičia ako na to už v nižších ročníkoch.
Reagovať | Marta Megyesiová | (25.09.2009 22:08 - neprečítaný)
Áno, vyrábam kontrolné prace ako testy, školské úlohy však píšeme klasické
Áno, vyrábam kontrolné prace ako testy, školské úlohy však píšeme klasické
Reagovať | Štefan Kuchčák | (26.09.2009 03:14 - neprečítaný)
Ďakujem za test aj odpoveďový hárok. Mohli by ste zverejniť aj známkovanie? (
Ďakujem za test aj odpoveďový hárok. Mohli by ste zverejniť aj známkovanie? (
Reagovať | Zuzana Kijácová | (26.09.2009 10:26 - neprečítaný)
dobrý test, vstupnú síce budeme písať klasickú,ale ako inšpirácia pri tvorbe úloh tento Váš testík určite poslúži,vďaka
dobrý test, vstupnú síce budeme písať klasickú,ale ako inšpirácia pri tvorbe úloh tento Váš testík určite poslúži,vďaka
Reagovať | Marta Megyesiová | (26.09.2009 13:13 - neprečítaný)
Štefanovi:
po 1 bode za každú úlohu
12 - 11 ....1
10 - 9 .... 2
8 - 6 ....3
5 - 4 ....4
3 - 0 ....5
Štefanovi:
po 1 bode za každú úlohu
12 - 11 ....1
10 - 9 .... 2
8 - 6 ....3
5 - 4 ....4
3 - 0 ....5
Reagovať | Valéria Holeková | (26.09.2009 15:02 - neprečítaný)
Pekné! Niekady nereba preháňať s testami toho typu a treba aj klasiku! Žiaci zabudnú ako treba zapisovať úlohy a aj náhoda v takýchto testoch má dačo povzbudzujúce pre deti... sú aj takí, čo sa tešia, zatipujú a aj im to občas vychádza...A niekedy pri týchto všetkých inováciách mám dojem, že na naučenie je najelpepšia dobrá učebnica tabuľa a krieda... to je iba môj názor, ale Vaše testy hodnotím výborne aj ich sťahujem, ale viem, že z technických dôvodov i- testy a Hot Potatoes využijem iba náhodné.. Inak Vďaka za nápady:!!
Pekné! Niekady nereba preháňať s testami toho typu a treba aj klasiku! Žiaci zabudnú ako treba zapisovať úlohy a aj náhoda v takýchto testoch má dačo povzbudzujúce pre deti... sú aj takí, čo sa tešia, zatipujú a aj im to občas vychádza...A niekedy pri týchto všetkých inováciách mám dojem, že na naučenie je najelpepšia dobrá učebnica tabuľa a krieda... to je iba môj názor, ale Vaše testy hodnotím výborne aj ich sťahujem, ale viem, že z technických dôvodov i- testy a Hot Potatoes využijem iba náhodné.. Inak Vďaka za nápady:!!
Reagovať | Marta Megyesiová | (26.09.2009 17:10 - neprečítaný)
My testujeme tak na polovicu. Kontrolné práce robíme testovou formou a školské úlohy klasicky. Ja viem, že my matematikári máme radi pekný estetický zápis, výpočet, dvakrát podčiarknutý výsledok a odpoveď. Netvrdím, že ja nie, ale... Myslím, že je treba naučiť deti aj pracovať s testami, čítať s porozumením, počítať bez zdĺhavých zápisov a za pravdu mi dávajú všetky testovania zo školskej inšpekcie i z MŠ aj medzinárodné štúdie. A povedzme si, keď potrebujeme v bežnom živote niečo vyrátať, zachovávame vždy tie postupy, ktoré učíme deti na hodinách?
BTW:
skúsili sme to, čo mali deti "nadreté" a klasickou písomkou z toho mali aj výborné výsledky otestovať - výsledok bol prekvapujúco neslávny
Aj preto my testujeme.
My testujeme tak na polovicu. Kontrolné práce robíme testovou formou a školské úlohy klasicky. Ja viem, že my matematikári máme radi pekný estetický zápis, výpočet, dvakrát podčiarknutý výsledok a odpoveď. Netvrdím, že ja nie, ale... Myslím, že je treba naučiť deti aj pracovať s testami, čítať s porozumením, počítať bez zdĺhavých zápisov a za pravdu mi dávajú všetky testovania zo školskej inšpekcie i z MŠ aj medzinárodné štúdie. A povedzme si, keď potrebujeme v bežnom živote niečo vyrátať, zachovávame vždy tie postupy, ktoré učíme deti na hodinách?
BTW:
skúsili sme to, čo mali deti "nadreté" a klasickou písomkou z toho mali aj výborné výsledky otestovať - výsledok bol prekvapujúco neslávny
Aj preto my testujeme.
Reagovať | Milan Sojka | (04.06.2010 08:00 - neprečítaný)
použijem, vhodné aj pri opakovaní a diferencovaní žiakov
použijem, vhodné aj pri opakovaní a diferencovaní žiakov
Reagovať | Erika Staňová | (13.06.2012 07:37 - neprečítaný)
Ďakujem, aj keď je staršieho dátumu, pomohlo.
Ďakujem, aj keď je staršieho dátumu, pomohlo.
Pridať komentár
Učiteľ: Marta MegyesiováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Marta Megyesiová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 25.09.2009 20:39
Formát súboru:
Veľkosť: 97 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Zlatica Lišková
Matematika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Zlatica Lišková
Matematika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Beata Strculová
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Peter Trajlínek
Matematika
4. ročník ZŠ
Lucia Skybová- Kutilová
Zaujímavé úlohy