TVVP Chémia 7.ročník podľa NOVEJ UČEBNICE
SpäťPopis: Tematický plán podľa inovovaného ŠVP a podľa mňa podľa VYDARENEJ novej učebnice :)
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Katarína Kročilová | (28.08.2017 21:10 - neprečítaný)
Veľmi dobré
p.Vicenová by z Vás bola nadšená určite Veľmi pekne ďakujem, ušetrili ste mi veľa času. Pri malom dieťati sa to hodí
Veľmi dobré
p.Vicenová by z Vás bola nadšená určite Veľmi pekne ďakujem, ušetrili ste mi veľa času. Pri malom dieťati sa to hodí
Reagovať | Gabriela Kozárová | (07.09.2017 18:08 - neprečítaný)
Aj ja Vám veľmi pekne ďakujem. Veľká pomoc
Aj ja Vám veľmi pekne ďakujem. Veľká pomoc
Reagovať | Jana Škreková | (26.08.2018 09:15 - neprečítaný)
Rada som si plány tvorila sama, ale teraz už vďačne použijem od iných kolegov. Myslím, že tento je dobrý. Ďakujem.
Rada som si plány tvorila sama, ale teraz už vďačne použijem od iných kolegov. Myslím, že tento je dobrý. Ďakujem.
Reagovať | Agáta Bérešová | (29.08.2018 09:14 - neprečítaný)
Plán je super. Ďakujem. Ale chcela by som sa opýtať ako je to teraz s laboratórnymi úlohami? Aj v osmičke. Ďakujem
Plán je super. Ďakujem. Ale chcela by som sa opýtať ako je to teraz s laboratórnymi úlohami? Aj v osmičke. Ďakujem
Reagovať | Dašena Kodadová | (29.08.2018 10:22 - neprečítaný)
Určite poznáte ŠVP aj inovovaný ŠVP. V starom ŠVP sa uvádza v charakteristike predmetu pojem laboratórna práca, laboratórne cvičenie, V inovovanom ŠVP tieto pojmy nie sú. Takže je to na vás, resp. na vašej predmetovej komisii. Pokusy, ktoré budem so žiakmi realizovať sa nemusia volať laboratórne práce. To však neznamená, že nebudem trvať na určitom formálnom spôsobe zápisu praktického cvičenia. V učebniciach p. Vicenovej sa tiež praktické aktivity neuvádzajú ako laboratórne práce. Myslím, že nie je dôležité ako sa praktické aktivity so žiakmi volajú, ale že ich robíme. Dúfam, že som odpovedala na vašu otázku. A ďakujem za ocenenie plánu.
Určite poznáte ŠVP aj inovovaný ŠVP. V starom ŠVP sa uvádza v charakteristike predmetu pojem laboratórna práca, laboratórne cvičenie, V inovovanom ŠVP tieto pojmy nie sú. Takže je to na vás, resp. na vašej predmetovej komisii. Pokusy, ktoré budem so žiakmi realizovať sa nemusia volať laboratórne práce. To však neznamená, že nebudem trvať na určitom formálnom spôsobe zápisu praktického cvičenia. V učebniciach p. Vicenovej sa tiež praktické aktivity neuvádzajú ako laboratórne práce. Myslím, že nie je dôležité ako sa praktické aktivity so žiakmi volajú, ale že ich robíme. Dúfam, že som odpovedala na vašu otázku. A ďakujem za ocenenie plánu.
Pridať komentár
Učiteľ: Dašena KodadováViac
Predmet: Chémia
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Autor: Dašena Kodadová
Typ dokumentu: TVVP
Vytvorené dňa: 28.08.2017 13:37
Formát súboru:
Veľkosť: 140 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Chémia
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Mariana Pavelčáková
Chémia
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Mariana Pavelčáková
Chémia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Zuzana Morávková
Chémia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Peter Paľaga
Chémia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Daniela Pankuchová
Výborný plán