Tvrdé a mäkké spoluhlásky - Garfield
SpäťPopis: Opakujeme i/í, y/ý po tvrdých a mäkkých spoluhláskach
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Andrea Kerestešová | (13.09.2017 08:31 - neprečítaný)
Prečo tu dávate zaheslované príspevky? Uložte si ich doma na PC a nedávajte ich zbytočne na web.
Prečo tu dávate zaheslované príspevky? Uložte si ich doma na PC a nedávajte ich zbytočne na web.
Reagovať | Viera Gulašová | (13.09.2017 11:29 - neprečítaný)
Andrejka, treba kliknúť Iba na čítanie a všetko ide ako treba. Ja svoje práce tiež heslujem. To je heslo na úpravy. Nikdy som nemala potrebu upravovať prezentácie Andrejky Romanovej. Sú kvalitné aj bez úprav. Prečo heslujem svoje práce ja? Pani kolegyne zo Zborovne si na nich zvyšovali kariéru, platy pomocou kreditov, .... Dokonca sa nehanbili ani pani riaditeľky ZS. A nakoniec. Ukážte mi (nám, čo práce heslujeme), ako to má vyzerať v praxi svojou prácou.
Andrejka, treba kliknúť Iba na čítanie a všetko ide ako treba. Ja svoje práce tiež heslujem. To je heslo na úpravy. Nikdy som nemala potrebu upravovať prezentácie Andrejky Romanovej. Sú kvalitné aj bez úprav. Prečo heslujem svoje práce ja? Pani kolegyne zo Zborovne si na nich zvyšovali kariéru, platy pomocou kreditov, .... Dokonca sa nehanbili ani pani riaditeľky ZS. A nakoniec. Ukážte mi (nám, čo práce heslujeme), ako to má vyzerať v praxi svojou prácou.
Pridať komentár
Učiteľ: Andrea RomanovaViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Autor: Andrea Romanova
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 11.09.2017 23:32
Formát súboru:
Veľkosť: 3452 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
nešpecifikovaný
2. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Anonymizovaný GDPR
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Andrea Romanova
Klik.