Neobyčajný spôsob násobenia - čiarami
SpäťPopis: Tak po tomto som ostal v úžase...
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Zuzana Kováčová | (27.09.2009 13:43 - neprečítaný)
Poznám, dokonca ma to naučili žiaci. Skusim to v piatom rocniku, mozno ich zaujmem viac, ako klasickou nasobilkou. Kovacova Zuzana
Poznám, dokonca ma to naučili žiaci. Skusim to v piatom rocniku, mozno ich zaujmem viac, ako klasickou nasobilkou. Kovacova Zuzana
Reagovať | Mária Drndášová | (27.09.2009 13:53 - neprečítaný)
Hoci som slovenčinárka, toto ma dosť pobavilo!
Hoci som slovenčinárka, toto ma dosť pobavilo!
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (27.09.2009 14:46 - neprečítaný)
Poznám to už dlhšie, ale rada som to tu našla Aj keď by ma zaujímalo, že aké najväčšie čísla môžem takto násobiť. Lebo napr
35 x 14 mi nejde
Poznám to už dlhšie, ale rada som to tu našla Aj keď by ma zaujímalo, že aké najväčšie čísla môžem takto násobiť. Lebo napr
35 x 14 mi nejde
Reagovať | Žaneta Pikartová | (27.09.2009 14:57 - neprečítaný)
Zaujímavé, ale rýchlejší a praktickejší je klasický spôsob.To hovorím ako slovenčinár - laik.
Zaujímavé, ale rýchlejší a praktickejší je klasický spôsob.To hovorím ako slovenčinár - laik.
Reagovať | Katarína Farkašová | (27.09.2009 16:23 - neprečítaný)
35 .14 = 490
Budu cisla: 3 17 20
3+1 7+2 0
4 9 0
napr.: 63 . 24= 1512
12 30 12
1 2+3 0+1 2
1 5 1 2
funguje to...
35 .14 = 490
Budu cisla: 3 17 20
3+1 7+2 0
4 9 0
napr.: 63 . 24= 1512
12 30 12
1 2+3 0+1 2
1 5 1 2
funguje to...
Reagovať | Anna Murcinová | (27.09.2009 21:07 - neprečítaný)
Je to asi pracnejšie ako klasika, ale pre upútanie žiakov určite veľmi zaujímavé.
Je to asi pracnejšie ako klasika, ale pre upútanie žiakov určite veľmi zaujímavé.
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (28.09.2009 09:37 - neprečítaný)
Katke Papcunovej ďakujem za vysvetlenie Lebo mi vyšlo 3 17 20, ale nevedla som čo s tým
Katke Papcunovej ďakujem za vysvetlenie Lebo mi vyšlo 3 17 20, ale nevedla som čo s tým
Reagovať | Oľga Závacká | (10.10.2009 20:03 - neprečítaný)
Tak takéto násobenie som ešte nevidela, ale Váš nápad mienim využívať ako odmenu - naučím ho tých, ktorí sa o matematiku zaujímajú a chcú robiť aj niečo naviac
Tak takéto násobenie som ešte nevidela, ale Váš nápad mienim využívať ako odmenu - naučím ho tých, ktorí sa o matematiku zaujímajú a chcú robiť aj niečo naviac
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (27.10.2009 19:33 - neprečítaný)
Som trochu vedľa z toho, keď mi vyjde viacero čísel, ktoré treba spočítať... nie som si istá, ktoré mám kedy sčítať
Som trochu vedľa z toho, keď mi vyjde viacero čísel, ktoré treba spočítať... nie som si istá, ktoré mám kedy sčítať
Reagovať | Božena Kuhejdová | (05.12.2009 15:46 - neprečítaný)
Stretla som sa s tým prvý krát, veľmi sa mi to páči.
Stretla som sa s tým prvý krát, veľmi sa mi to páči.
Pridať komentár
Učiteľ: Miroslav SopkoViac
Predmet: Matematika
Ročník:
Autor: www.akosatorobi.sk
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 27.09.2009 12:02
Formát súboru:
Veľkosť: 50 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
super