Kompenzačné pomôcky pre integrovaného žiaka -- celé čísla

Popis: Návrh kompenzačných pomôcok pre integrovaného žiaka z TC - Kladné a záporné čísla
Diskusia
pridať komentár
Dobrý deň, nemali by byť nad číselnou osou označené kladné čísla napravo a záporné naľavo? Inak súhlasím, je to super

Učiteľ: Xénia PíšováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Xénia Píšová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 11.10.2017 19:10
Formát súboru:
Veľkosť: 107 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Beata Strculová
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Ladislav Moravík
Matematika
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Zuzana Kijácová
Matematika
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Jana Gabúlová
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Ružena Kočišová
Dobrý deň, v súčte kladného a záporného čísla je chyba: -25 + (-25) = 0 a nie 15, asi preklep. Inak výborný materiál, ďakujem,