Učenie prostredníctvom viacnásobných druhov inteligenicie X.časť. Z Á V E R, Z H R N U T I E , S K Ú S E N O S T I Z U S A

Popis: POZVANIE PRE TÝCH, ČO V TEJTO ZAUJÍMAVEJ TEÓRII EŠTE NEBOLI. VITAJTE. OBOHAŤTE SA. Posledná časť série o učení prostredníctvom viacnásobných druhov inteligencie. Zdroje poznania. Príčiny aplikácie teórie. Howard Gardner a psychológovia. H. Gardner a pedagogická verejnosť. Porovnanie výsledkov tradičného vyučovania s vyučovaním prostredníctvom viacnásobných druhov inteligencie"MI" /Multiple Intelligence/. Vývoj inteligencií v čase. Oddelená existencia jednotlivých inteligencií. Umenie a aplikácia MI. Širšia a kvalitnejšia príprava pre život.
Diskusia
Diskusie sú momentálne nedostupné.
Učiteľ: Gabriela ŠimováViac
Predmet:
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 30.09.2009 06:26
Formát súboru:
Veľkosť: 1405 kB
Jazyk: Slovenčina