Učenie prostredníctvom viacnásobných druhov inteligenicie X.časť. Z Á V E R, Z H R N U T I E , S K Ú S E N O S T I Z U S A

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: POZVANIE PRE TÝCH, ČO V TEJTO ZAUJÍMAVEJ TEÓRII EŠTE NEBOLI. VITAJTE. OBOHAŤTE SA. Posledná časť série o učení prostredníctvom viacnásobných druhov inteligencie. Zdroje poznania. Príčiny aplikácie teórie. Howard Gardner a psychológovia. H. Gardner a pedagogická verejnosť. Porovnanie výsledkov tradičného vyučovania s vyučovaním prostredníctvom viacnásobných druhov inteligencie"MI" /Multiple Intelligence/. Vývoj inteligencií v čase. Oddelená existencia jednotlivých inteligencií. Umenie a aplikácia MI. Širšia a kvalitnejšia príprava pre život.


Diskusia


Diskusie sú momentálne nedostupné.


Učiteľ: Gabriela ŠimováViac 

Predmet:
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 30.09.2009 06:26
Formát súboru: ppt
Veľkosť: 1405 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Irena Kolčáková
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí 1. ročník ZŠ Mária Lehoczká
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Mačuhová
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Mačuhová