Desatoro gramatických prikázaní pri písaní diktátov
SpäťPopis: Tento dokument vložil do VK v roku 2012 pán kolega Peter Benkovič a ja ho vkladám znova, pretože je fakt dobrý. Uvádzam aj jeho autorstvo.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Edita Slobodová | (23.09.2018 10:08 - neprečítaný)
áno, súhlasím, ale nechcem mu do textu vstupovať, nie je môj
áno, súhlasím, ale nechcem mu do textu vstupovať, nie je môj
Reagovať | Tatiana Dolinská | (03.10.2018 19:33 - neprečítaný)
9. a 10. bod by som formulovala tak, aby boli výroky vždy pravdivé:
9. - napríklad v rozkazovacom spôsobe slovies sa môže písať aj y - Umy!
10. - V jednotnom čísle príd. mien je "í" po mäkkej spoluhláske - cudzí, starší,....
9. a 10. bod by som formulovala tak, aby boli výroky vždy pravdivé:
9. - napríklad v rozkazovacom spôsobe slovies sa môže písať aj y - Umy!
10. - V jednotnom čísle príd. mien je "í" po mäkkej spoluhláske - cudzí, starší,....
Reagovať | Edita Slobodová | (03.10.2018 20:19 - neprečítaný)
a bolo by toho aj viac, môžete sa do toho zahryznúť a skúsiť to rozšíriť,pán Benkovič to proste urobil takto
a bolo by toho aj viac, môžete sa do toho zahryznúť a skúsiť to rozšíriť,pán Benkovič to proste urobil takto
Reagovať | Tatiana Dolinská | (04.10.2018 15:24 - neprečítaný)
Nerada kritizujem, chcela som byť len nápomocná. Vyjadrila som sa najmä kvôli tomu, aby to niekto nedajbože neposlal žiakom a rodičom, ktorí si môžu urobiť negatívnu mienku na margo učiteľa. Mimochodom - aj 5. bod je kvôli cudzím slovám neplatný.
Nerada kritizujem, chcela som byť len nápomocná. Vyjadrila som sa najmä kvôli tomu, aby to niekto nedajbože neposlal žiakom a rodičom, ktorí si môžu urobiť negatívnu mienku na margo učiteľa. Mimochodom - aj 5. bod je kvôli cudzím slovám neplatný.
Reagovať | Mária Schürgerová | (21.10.2018 09:28 - neprečítaný)
Veľmi dobré. Všetky základné pravidlá sú zhrnuté. Ak ich deti budú používať a hlavne ovládať zlepší sa ich grafický prejav.
Veľmi dobré. Všetky základné pravidlá sú zhrnuté. Ak ich deti budú používať a hlavne ovládať zlepší sa ich grafický prejav.
Reagovať | Edita Slobodová | (21.10.2018 10:17 - neprečítaný)
Ak si to prečíta autor, iste sa poteší
Ak si to prečíta autor, iste sa poteší
Pridať komentár
Učiteľ: Edita SlobodováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Autor: Peter Benkovič
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 22.09.2018 21:24
Formát súboru:
Veľkosť: 14 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra, Triednictvo
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Tatiana Dolinská
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Beata Strculová
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
1. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
Slovenský jazyk a literatúra
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Eva Dzurková
mila pomocka ...iba bod 9 by som upravila - namiesto zaporu by som dala kladný prikaz , ze vzdy piseme -i-í , nakolko dieta si pamata zaciatok a koniec vety