Rozprávanie podľa obrázkov - Časová postupnosť

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Obrázky treba najprv nastrihať. Úlohou žiakov je ich potom správne usporiadať podľa časovej postupnosti a napokon porozprávať podľa nich príbeh (rozprávku). Môže to byť individuálna, ale aj tímová práca s obrázkovým príbehom.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Andrea Telek Nociarová | (19.04.2021 21:51 - neprečítaný)

krásne spracované rozprávky, ja poznám len 3,5,6. mohla by som vediet nazvy tých ostatných rozpravok? dakujem

* Reagovať | Oľga Oslanecová | (19.04.2021 22:20 - neprečítaný)

1. Hrnček var!, 7. O stratenej rukavičke. 2., 4. a 8. ani ja neviem, ale môžu si deti vymyslieť názov. 8. je podobná 4., napr. O myške Riške a jej kamarátoch alebo Ako si myška Riška našla kamarátov a pod.


*Pridať komentár

Učiteľ: Oľga OslanecováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
Ročník: 2. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ

Autor: Oľga Oslanecová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 16.05.2019 18:37
Formát súboru: docx
Veľkosť: 881 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Denisa Sviatková
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG) Mária Mruškovičová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Marta Valkovičová