Rozprávanie podľa obrázkov - Časová postupnosť
SpäťPopis: Obrázky treba najprv nastrihať. Úlohou žiakov je ich potom správne usporiadať podľa časovej postupnosti a napokon porozprávať podľa nich príbeh (rozprávku). Môže to byť individuálna, ale aj tímová práca s obrázkovým príbehom.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Andrea Telek Nociarová | (19.04.2021 21:51 - neprečítaný)
krásne spracované rozprávky, ja poznám len 3,5,6. mohla by som vediet nazvy tých ostatných rozpravok? dakujem
krásne spracované rozprávky, ja poznám len 3,5,6. mohla by som vediet nazvy tých ostatných rozpravok? dakujem
Reagovať | Oľga Oslanecová | (19.04.2021 22:20 - neprečítaný)
1. Hrnček var!, 7. O stratenej rukavičke. 2., 4. a 8. ani ja neviem, ale môžu si deti vymyslieť názov. 8. je podobná 4., napr. O myške Riške a jej kamarátoch alebo Ako si myška Riška našla kamarátov a pod.
1. Hrnček var!, 7. O stratenej rukavičke. 2., 4. a 8. ani ja neviem, ale môžu si deti vymyslieť názov. 8. je podobná 4., napr. O myške Riške a jej kamarátoch alebo Ako si myška Riška našla kamarátov a pod.
Pridať komentár
Učiteľ: Oľga OslanecováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
Ročník: 2. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Autor: Oľga Oslanecová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 16.05.2019 18:37
Formát súboru:
Veľkosť: 881 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Denisa Sviatková
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Mária Mruškovičová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Marta Valkovičová
klikanec