Týždeň matematiky
SpäťPopis: Pracovné listy a zabavné logické úlohy pripravené na Týždeň matematiky, ktorý sme organizovali v spolupráci s p. Megyesiovou. Úlohy pre 1. až 5. roč. a úlohy pre šiestakov zo Sačurova pomáhali pripravovať moji žiaci 6. ročníka.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Katarína Poláčiková | (14.10.2009 20:29 - neprečítaný)
Vďaka. Poďakovať za spoluprácu sa chcem aj ja. Teším sa niekedy na ďalšiu
Vďaka. Poďakovať za spoluprácu sa chcem aj ja. Teším sa niekedy na ďalšiu
Reagovať | Žaneta Pikartová | (14.10.2009 20:53 - neprečítaný)
Veľmi dobrý nápad, pekné pracovné listy i príklad priateľskej spolupráce a kolegiality. Ja som Vás v lete sledovala, Vašu spoluprácu v Hot Potatoes i nápad s týždňom matematiky. Venovali ste myšlienke veľa času a energie a verím, že deti sa v matematike zlepšili vďaka Vám, že matematika už pre ne nie je strašiakom, ale zábavou. Ak by som mohla poprosiť, mohli by ste niečo napísať o realizácii, vyhodnotení, reakciách detí... Ďakujem. @_@
Veľmi dobrý nápad, pekné pracovné listy i príklad priateľskej spolupráce a kolegiality. Ja som Vás v lete sledovala, Vašu spoluprácu v Hot Potatoes i nápad s týždňom matematiky. Venovali ste myšlienke veľa času a energie a verím, že deti sa v matematike zlepšili vďaka Vám, že matematika už pre ne nie je strašiakom, ale zábavou. Ak by som mohla poprosiť, mohli by ste niečo napísať o realizácii, vyhodnotení, reakciách detí... Ďakujem. @_@
Reagovať | Katarína Poláčiková | (14.10.2009 21:55 - neprečítaný)
Šiestaci nakreslili plagáty, aby informovali ostatných žiakov. Nachystali úlohy, bolo ich veľa, musela som z nich vyberať. Každý deň pred vyučovaním sme do tried na nástenky umiestnili logickú úlohu, ktorú pripravili v Sačurove a žiaci mali do skončenia vyučovania odovzdať riešenie. Vždy 2 pomocníci zo 6. roč. šli do nejakej triedy zadávať hlavolamy, iný deň pracovné listy a ďalšie úlohy ako napr. magické štvorce, kreslenie jedným ťahom... Hrali sme na počítačoch logické úlohy. Na konci týždňa sme spočítali body za všetky činnosti a vyhodnotili sme najlepších žiakov z jednotlivých tried sladkou odmenou. Na VV kreslili logo matematiky. Šiestaci si navzájom medzi školami pripravili úlohy, ktoré museli vyriešiť. Deťom sa akcia páčila, už sa ma pýtali, prečo nemáme TM ešte aj teraz.
V Sačurove prebiehal TM trochu inak. Tam mali aj iné dobré nápady, ktoré sa u nás nedali realizovať.
Šiestaci nakreslili plagáty, aby informovali ostatných žiakov. Nachystali úlohy, bolo ich veľa, musela som z nich vyberať. Každý deň pred vyučovaním sme do tried na nástenky umiestnili logickú úlohu, ktorú pripravili v Sačurove a žiaci mali do skončenia vyučovania odovzdať riešenie. Vždy 2 pomocníci zo 6. roč. šli do nejakej triedy zadávať hlavolamy, iný deň pracovné listy a ďalšie úlohy ako napr. magické štvorce, kreslenie jedným ťahom... Hrali sme na počítačoch logické úlohy. Na konci týždňa sme spočítali body za všetky činnosti a vyhodnotili sme najlepších žiakov z jednotlivých tried sladkou odmenou. Na VV kreslili logo matematiky. Šiestaci si navzájom medzi školami pripravili úlohy, ktoré museli vyriešiť. Deťom sa akcia páčila, už sa ma pýtali, prečo nemáme TM ešte aj teraz.
V Sačurove prebiehal TM trochu inak. Tam mali aj iné dobré nápady, ktoré sa u nás nedali realizovať.
Reagovať | Žaneta Pikartová | (14.10.2009 23:18 - neprečítaný)
Ďakujem za odpoveď, úžasné, vážim si, ak niekto pracuje naplno, s chuťou a je to tvorivé, a keď je dobrá odozva u žiakov, potom mávame zmysluplný pocit. Želám, aby takýchto radostí bolo viacej.
Ďakujem za odpoveď, úžasné, vážim si, ak niekto pracuje naplno, s chuťou a je to tvorivé, a keď je dobrá odozva u žiakov, potom mávame zmysluplný pocit. Želám, aby takýchto radostí bolo viacej.
Reagovať | Marta Megyesiová | (14.10.2009 23:20 - neprečítaný)
U nás sme každé ráno vyhlásili matematické rozcvičky v školskom rozhlase a po vyučovaní si mohli prečítať riešenie na školskej nástenke. Každé ráno na 1. hodine sme boli s iným ročníkom II. stupňa pri interaktívnej tabuli, kde sme absolvovali súťaže v logických hrách trieda proti triede alebo dievčatá proti chlapcom. Šiestaci - bol to ich ročníkový projekt - chodili celý týždeň medzi deti I. stupňa a riešili zábavné úlohy, ktoré sú v tomto súbore a pripravili ich deti z Brezovice. Logické hádanky lúštili jednotlivci aj u nás a triedne kolektívy riešili úlohy o našej škole. Každý deň im vyšlo jedno číslo a na konci týždňa odovzdali súčet všetkých čísel. Víťazov máme zverejnených na stránke školy a boli odmenení sladkosťami. Myslím si, že aj našim deťom sa táto akcia páčila. Viac: http://zssacurov.edupage.org/
U nás sme každé ráno vyhlásili matematické rozcvičky v školskom rozhlase a po vyučovaní si mohli prečítať riešenie na školskej nástenke. Každé ráno na 1. hodine sme boli s iným ročníkom II. stupňa pri interaktívnej tabuli, kde sme absolvovali súťaže v logických hrách trieda proti triede alebo dievčatá proti chlapcom. Šiestaci - bol to ich ročníkový projekt - chodili celý týždeň medzi deti I. stupňa a riešili zábavné úlohy, ktoré sú v tomto súbore a pripravili ich deti z Brezovice. Logické hádanky lúštili jednotlivci aj u nás a triedne kolektívy riešili úlohy o našej škole. Každý deň im vyšlo jedno číslo a na konci týždňa odovzdali súčet všetkých čísel. Víťazov máme zverejnených na stránke školy a boli odmenení sladkosťami. Myslím si, že aj našim deťom sa táto akcia páčila. Viac: http://zssacurov.edupage.org/
Reagovať | Anna Fioleková | (15.10.2009 20:35 - neprečítaný)
Chvályhodné, nápadité a podnetné, ďakujem za výbornú motiváciu.
Chvályhodné, nápadité a podnetné, ďakujem za výbornú motiváciu.
Pridať komentár
Učiteľ: Katarína PoláčikováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Katarína Poláčiková, žiaci 6.roč.
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 14.10.2009 20:13
Formát súboru:
Veľkosť: 808 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Marta Megyesiová
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Andrea Labáková
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Alena Píšová
Matematika
5. ročník ZŠ
Alena Píšová
Matematika
5. ročník ZŠ
Alena Píšová
A ja sa chcem aj takto verejne poďakovať za spoluprácu Tebe a Tvojim žiakom. My počas nášho spoločného Týždňa matematiky sme využili všetky nápady týchto šikovných detí. Ďakujem