Sebahodnotenie žiaka po porušení pravidiel.doc

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Preložené a upravené z nemeckej stránky 4teachers.de. Dotazník, v ktorom sa má žiak zamyslieť a písomne vyjadriť k príčinám a dôsledkom svojho správania. Nemusí všetko písať len učiteľ. :-) Subjektívne si myslím, že v 70-80% prípadov žiak reálne opísal situáciu a zhodnotil príčiny a následky svojho konania. V menšine prípadov som musel žiaka nechať „zamyslieť sa“ dodatočne, aby doplnil text podľa skutočnosti. Získate žiakom písaný a rodičom podpísaný záznam, s ktorým môžete ďalej narábať podľa svojho uváženia.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Andrea Pinterová | (10.04.2011 22:06 - neprečítaný)

Výborný dokument. Ďakujem.

* Reagovať | Jana Markovičová | (17.01.2014 17:20 - neprečítaný)

Výborný nápad zapojiť písomne aj žiaka, ktorý je nútený zamyslieť sa a možno si skôr uvedomí dôsledky svojho správania ako aj zodpovednosť za svoje konanie. ukladám si a ďakujem


*Pridať komentár

Učiteľ: Vladimír TaligaViac 

Predmet:
Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Vladimír Taliga
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 16.10.2009 23:47
Formát súboru: doc
Veľkosť: 27 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Etická výchova, Triednictvo 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ Jana Pavluvčíková
Technika 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Anonymizovaný GDPR
Školský klub detí Nešpecifikovaný Beata Čamajová
Školský klub detí 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Kučerová