Sebahodnotenie žiaka po porušení pravidiel.doc
SpäťPopis: Preložené a upravené z nemeckej stránky 4teachers.de. Dotazník, v ktorom sa má žiak zamyslieť a písomne vyjadriť k príčinám a dôsledkom svojho správania. Nemusí všetko písať len učiteľ. :-) Subjektívne si myslím, že v 70-80% prípadov žiak reálne opísal situáciu a zhodnotil príčiny a následky svojho konania. V menšine prípadov som musel žiaka nechať „zamyslieť sa“ dodatočne, aby doplnil text podľa skutočnosti. Získate žiakom písaný a rodičom podpísaný záznam, s ktorým môžete ďalej narábať podľa svojho uváženia.
Diskusia
pridať komentárVýborný nápad zapojiť písomne aj žiaka, ktorý je nútený zamyslieť sa a možno si skôr uvedomí dôsledky svojho správania ako aj zodpovednosť za svoje konanie. ukladám si a ďakujem
Pridať komentár
Učiteľ: Vladimír TaligaViac
Predmet:
Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Vladimír Taliga
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 16.10.2009 23:47
Formát súboru:
Veľkosť: 27 kB
Jazyk: Slovenčina
Dobrý dokument.