Johannes Gutenberg

Popis: Životopis človeka, ktorého vynález spôsobil (okrem iného) aj veľmi zaujímavé úkazy vo virtuálnej knižnici.
Diskusia
pridať komentár
Veľmi pekne spracovaná prezentácia



Veľmi pekné, obrázky z DVD som hneď spoznala, lebo všetko svedomito nakupujem pre svoje malé deti. Ale podarilo sa Vám úžasne skĺbiť obrázky pre detského diváka s odbornými informáciami.





Výborná prezentácia.

Aj mne sa to páči, na dejepis si dovolím použiť, mimochodom, ja chodím do zborovne len 2 týždne a tiež som si všimla. Je čudné, čo všetko dokážu ľudia odprezentovať ako vlastné. Asi sú troška na škodu súťaže. Takto si ich autori myšlienky zrejme nepredstavovali

Pekná prezentácia. Páči sa mi aj diskusia


Práca sa mi páčila. Verím, že pomôže aj iným.


Do diskusie:
Pani Gancznerová: kto je autorom prezentácie DIAMANTOVÁ BAŇA, 27.10.2009 ; 20:29 ?

Autorom pôvodnej českej verzie, ktorú som mala v škole je podľa záznamu Ing. Milan Láský, PhD. - ako vidíte, nemám v nej nikde uvedené svoje meno. Je prerobená (v porovnaní s pôvodnou o niekoľko snímok) pre sekundánov, nakoľko v inej prezentácii (o zmene životného prostredia) som mala obrázok tejto bane a sľúbila som im, že ak to kdesi vylovím, tak im to prepošlem. Využívam knižnicu hlavne kôli tejto možnosti, keďže naše učebnice sú (alebo vôbec nie sú) také, aké sú.
Ale vašu pripomienku beriem


Nepíšete pravdu. Uviedli ste sa ako autorka prezentácie, ktorej skutočným autorom je Ing. Milan Lánský, Ph.D. , čo ste pri jej vložení do virtuálnej knižnice zamlčali.
Ako mám teda chápať Vaše vlastné slová citujem: "Berte to prosím ako malú revoltu voči všetkým tým „úchvatným“ prezentáciám a materiálom stiahnutým z internetu. Mnohí z vás už rezignovali, mnohí nadávate - aj ja, ale tie veterné mlyny sa snáď poddajú

Pani Gancznerová: kto je autorom prezentácie VÝVOJ PREDSTÁV O ZLOŽENÍ HMOTY, 16.10.2009; 16:58 ?

Pán Kuchčák, nehnevajte sa na mňa ale vašou poslednou poznámkou ste na veľmi zarmútili. Ak zisťujete takým istým spôsobom pôvod a autorstvo súborov ako ja (mimochodom na žiakov to zaberá) tak na vysvetlenie: použite tento istý spôsob na prezentáciu Fibonaciho postupnosť - a zistíte že to bol súbor robený nejakými učiteľmi - čiže frekventantmi školenia IKT a následne uložený do iného počítača, ktorého názov sa zhoduje s počítačom na ktorom som vytvorila SAMA (A SOM NA TO PATRIČNE HRDÁ) vami popisovanú prezentáciu. Ešte aj dátumy sedia.
Tentokrát vašu pripomienku neberiem, veľmi ste ma urazili....

Ak v tejto chvíli čítajú autori súťaže všetky diskusie, ktoré sa píšu na týchto stránkach a ak majú trochu súdnosti,...mali by rozmýšľať nad zmenou pravidiel súťaže,..resp. úplne ju zrušiť. ... už to celé úplne stratilo zmysel,... iba sme sa ukázali, akí sme bezcharakterní...je to smutné,.. my máme vychovávať budúce generácie? takto? radšej sa už nebudem priznávať k tomu, že do zborovne vôbec chodím,.. a ľutujem tú kopu času, čo som tu strávila v dobrej viere, že mi to celé dá niečo dobré do života...

Máte pravdu. Učiteľ by MAL byť nad vecou. Ak sa niekto niečo opýta, lebo niečomu nerozumie, je to IBA otázka a nie útok. Iba informácia a potreba informácie. Urážať sa kvôli konštatovaniu alebo vyhľadávať medzi riadkami prieky je ... veľmi jemne povedané nevhodné. Ani pred žiakov nepredstupujem ako slabosi.
Bezcharakternosť je to, čo sa pretriasa vo fóre v otázkach, či problémoch, ohľadom kradnutia prác, plagiátorstva internetu a nadháňaní ratingu.
P. Gancznerová, viete, že na mnohé veci mám špecifický názor. Vašu prácu (tu v zborovni) si pozriem a tiež aj oceňujem. Nami ženami často emócie otriasajú. No nemali by byť smerodatné.
P. Kováčová, mrzí ma, že nám učiteľom chýba často pozitívny pohľad na veci. Aj na kritiku. Informácia kolegu je skôr pomocou ako odsúdením. Myslím si, že prácu p. Gancznerovej veľmi oceňuje a preto je aj náročný. Ak ste to pochopili inak, je to iba a len Vaše rozhodnutie.

Pani Čellárová, som rada, že ste sa k môjmu komentáru vyjadrili,.. oceňujem najmä objektivitu a úžasnú schopnosť byť nad vecou, ktorá mnohým skutočne chýba. K tomu, čo som napísala, ma vyprovokovala nielen debata tých, čo písali predo mnou, ale aj konanie iných pedagógov,.. toto celé bolo už len bodkou za tým všetkým, .. osobne oceňujem prácu a čas každého jedného učiteľa, ktorý si dá tú námahu a pripraví nejaký dokument, ktorý pomôže aj iným. Tým samozrejme myslím, akýkoľvek, lebo človek aj pri hľadaní hotových prác na internete strávi nejaký ten čas aj čítaním, prehodnocovaním, úpravami,.. atď. Je mi však ľúto všetkých tých, čo bez rozmyslu /a ako som už písala inde- bez chrbtovej kosti/ "kradnú" príspevky iných a podpisujú sa pod ne.
Samozrejme teraz nehovorím o p. Gancznerovej, jej práce sú skutočne veľmi zaujímavé a podnetné, mnohé z nich som ohodnotila a stiahla si ich. Predchádzajúca debata však už viedla k dokazovaniu si "nosa medzi očami" a to je zrejme nebol úmysel pri tvorbe týchto stránok...

Pani Kováčovej, pani Čellárovej. Ja, na rozdiel od Vás, medzi spomínaných ľudí bez chrbtovej kosti zaraďujem aj pani Gancznerovú.
Pani Gancznerová. Internet, aj virtuálna knižnica je o sprostredkovaní informácií - prijímaní, aj odovzdávaní. Nemám nič proti prácam, ktoré ste zverejnili v knižici. Som presvedčený, že každá z nich je prínosom, každá si našla svojho adresáta a obohatila ho. To, čo kritizujem je Vaša bezcharakternosť s ktorou sa podpisujete ako autorka prác, ktoré vytvorili iní. Svoj prvý príspevok do knižnice ste uverejnili 16. 10. 2009 - v deň vyhlásenia súťaže a odvtedy ste tu dali 94 ( ! ) súborov. Sú medzi nimi Vaše skutočne vlastné práce, ale aj také, a to tvrdohlavo odmietate priznať, ktoré ste si ako autorka privlastnili. Nebolo mojím úmyslom Vás uraziť, ale dosiahnuť, aby ste si uvedomili, že aj súťažiť sa dá v duchu fair play. Že to viete, ste dokázali vo svojej poslednej prezentácii o J. Gutenbergovi. Na poslednom snímku sú podrobne uvedené zdroje, ktoré ste vo SVOJEJ práci použili. Toto sa však nedá povedať o všetkých predchádzajúcich prácach, ktorých ste "autorkou". Preto sa Vás znovu pýtam: kto je pôvodným autorom prezentácie VÝVOJ PREDSTÁV O ZLOŽENÍ HMOTY? Preto Vás vyzývam: zverejnite adresu na pôvodnú prezentáciu URÝCHĽOVAČE_DETEKTORY, 22.10.2009; 20:01, ktorú ste citujem "mierne upravili" a zverejnili v knižnici ako jej autorka?

Hmota je moja - za tým si stojím a možno je moja aj detektory - preboha.... veď som to robila pred tromi rokmi (kto si to má pri tom množstve pamätať) - a pokúšala som sa niečo podobné teraz na internete nájsť - neúspešne. Nakoniec to ani nebude prezentácia z internetu - iba obrázky (moja chyba). Ale vložila som sem pred chvíľou jednu prezentáciu - z ktorej mám dosť veľa v Hmote.

Morálny kódex je v háji pre jeden počítač. Tie PC by sme mali dostať od zamestnávateľa. Veď pri inšpekciách nás hodnotia podľa toho "IKT". Farizejstvo najvyššieho rangu. Ani tušku mi nedarujú s veľkou láskou a nadácie kupujú všetky pomôcky. Nečudujme sa, že v takejto situácii sa súťaž dramatizuje, chýba mi tu už len podplatenie pána Wenkeho a on by to zariadil. Poznámka k pohlaviu učiteľa. V tejto diskusii boli len samé ženy, vrátane pani Kuchňákovej. S tým rozdielom, že za ofenzívu v jej podaní by sa nehanbila ani Vladimíra Mečiarová a Janka Slotová v časoch najslávnejších. Páni Stejhubelovia, nevzdávajte to, bojujte dokonca.
Veď Zemeguľa je veľká a krásnych fotiek na nete je nekonečno, a zborovne škôl sú prepchaté zvedavými alternatívnymi chlapmi.
"Vivat reforma - asi si dáme vymeniť nábytok v škole a budeme prosperovať.....

Pán Paulík... "smekám klobouk" .. lepšie sa to už napísať nedalo ...


Je neuveriteľné, čo dokáže jedna súťaž.

Skvelá prezentácia






Učiteľ: Monika GancznerováViac
Predmet: Dejepis, Etická výchova, Všeobecné
Ročník:
Autor: Monika Gancznerová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 01.11.2009 12:41
Formát súboru:
Veľkosť: 9555 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra, Všeobecné
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Martina Labdíková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Slovenský jazyk a literatúra
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Zuzana Puchalová
Všeobecné
1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Beata Strculová
Náboženská výchova
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Martina Cimeráková
Dovolila som si pri vkladaní dokumentu označiť všetky predmety – tentokrát vedome. Ak vám to vadí, napíšte sem (odstránim) alebo administrátorovi. Berte to prosím ako malú revoltu voči všetkým tým „úchvatným“ prezentáciám a materiálom stiahnutým z internetu. Mnohí z vás už rezignovali, mnohí nadávate - aj ja, ale tie veterné mlyny sa snáď poddajú