Zaokrúhľovanie- princíp

Späť
predchádzajúci náhľad
nasledujúci náhľad
z 2
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Mali sme dištančnú výučbu a zadala som piatakom úlohu, kde mali zaokrúhľovať- na desiatky zaokrúhľovali dobre, všetci vedeli, no problematické bolo zaokrúhliť na stovky, či 1000, dvojciferné, či trojciferné čísla...pravdepodobne sa len riadili pravidlom, že si všímame pozíciu o jednu nižšie a ak je do 4, zaokrúhľujeme nadol, ak 5 a viac nahor...no problém bol zaokrúhliť číslo 52 na stovky alebo 490 na tisícky...preto som sa rozhodla vysvetliť im stručne princíp zaokrúhľovania...vložila som moje vysvetlenie aj sem- možno na inšpiráciu...


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Michaela VráblováViac 

Predmet: Matematika, Obohatenie
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ

Autor: Michaela Vráblová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 21.09.2021 21:55
Formát súboru: docx
Veľkosť: 87 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 5. ročník ZŠ Anonymizovaný GDPR
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miriam Vyparinová
Matematika 5. ročník ZŠ Anonymizovaný GDPR
Matematika 3. ročník ZŠ Stanislava Šušelová
Matematika 3. ročník ZŠ Stanislava Šušelová