Lexikálne a gramatické cvičenia na hodinách anglického jazyka s cieľom podporiť inkluzívne prostredie
SpäťPopis: Integrácia inkluzívnych praktík do výučby anglického jazyka si vyžaduje zváženie potrieb rôznych žiakov a prispôsobenie vyučovacích materiálov tak, aby boli prístupné pre všetkých. Ponúkam vám niekoľko pracovných listov a aktivít na lexikálne a gramatické cvičenia, ktoré som vytvárala na základe získaných poznatkov zo štruktúrovaného kurzu "English Language Teaching in an Inclusive Classroom" v rámci Erasmus+ na škole InterEducation v Dubline. Všetky materiály a aktivity som so žiakmi odskúšala a priniesli pozitívne výsledky. Pri príprave týchto pracovných listov a aktivít som zohľadnila rôzne úrovne jazykových zručností mojich žiakov tak, aby nikto nezaostával, ani nestagnoval, a pritom každý jeden žiak dostal rovnaké materiály s rovnakou slovnou zásobou.
Učiteľ: Korina BielikováViac
Predmet: Anglický jazyk
Ročník: 5. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Korina Bieliková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 14.04.2024 18:40
Formát súboru:
Veľkosť: 1616 kB
Jazyk: Slovenčina