Pexeso
SpäťPopis: Pexeso - vhodné aj na cudzie jazyky ci výtvarnú výchovu
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Slávka Kalakayová | (23.02.2009 14:39 - neprečítaný)
to je dobré, keby Ta napadlo....mozno by Ti aj ulížilo
to je dobré, keby Ta napadlo....mozno by Ti aj ulížilo
Reagovať | Danica Slašťanová | (23.02.2009 17:49 - neprečítaný)
To je dobré...vytlačiť pre každé dieťa a šup maľovať
To je dobré...vytlačiť pre každé dieťa a šup maľovať
Reagovať | Iveta Kováčová | (27.02.2009 21:59 - neprečítaný)
To snáď nie.... kde je detská tvorivosť.......šablóny, pani učiteľky ???
To snáď nie.... kde je detská tvorivosť.......šablóny, pani učiteľky ???
Reagovať | Slávka Kalakayová | (08.03.2009 17:24 - neprečítaný)
Uz asi chápem... pani Iveta... toto nie je vytvarna vychova...toto je na postreh ...na orientáciu ...nie na tvorbu nejakych umeleckých hodnot...vymalovanie je vedlajsia uloha.... deti sa učia slovíčka na cudzi jazyk... farby aj tvary...a samotne pexeso je na cvicenie pozornosti a pamati
Viete, co vsetko s tym urobili? Len som tak pozerala s otvorenými ustami
Uz asi chápem... pani Iveta... toto nie je vytvarna vychova...toto je na postreh ...na orientáciu ...nie na tvorbu nejakych umeleckých hodnot...vymalovanie je vedlajsia uloha.... deti sa učia slovíčka na cudzi jazyk... farby aj tvary...a samotne pexeso je na cvicenie pozornosti a pamati
Viete, co vsetko s tym urobili? Len som tak pozerala s otvorenými ustami
Reagovať | Iveta Kováčová | (11.03.2009 20:59 - neprečítaný)
Viete, pani Slávka, ja vnímam šablonu ako isté obmedzenie.Učím síce na 2.stupni. Keď bola dcéra malá, v družine musela robiť podľa šablony a jej tvorivosť sa obmedzila. Ale vy máte možno iné skúsenosti.
Viete, pani Slávka, ja vnímam šablonu ako isté obmedzenie.Učím síce na 2.stupni. Keď bola dcéra malá, v družine musela robiť podľa šablony a jej tvorivosť sa obmedzila. Ale vy máte možno iné skúsenosti.
Reagovať | Slávka Kalakayová | (14.03.2009 17:35 - neprečítaný)
ja sablony tiez neuznavam, ale pexeso predsa nie je sablona. Hrali ho v dojiciach na lavici a viac si ho vazili, lebo si ho urobile samostatne.Naucili sa nove slova - hovorili sme si ich v AJ, potom ich triedili podla vlastnosi...a este ei na zadnu stranu vymysleli vzor Skoda, ze som to nenafotila...cela hodina bola naplnena jednym pexesom - ci sablonou, ako to nazývate Vy. To nehovorím o tom, ze sme rozhybali mozgove centra pozornosti
ja sablony tiez neuznavam, ale pexeso predsa nie je sablona. Hrali ho v dojiciach na lavici a viac si ho vazili, lebo si ho urobile samostatne.Naucili sa nove slova - hovorili sme si ich v AJ, potom ich triedili podla vlastnosi...a este ei na zadnu stranu vymysleli vzor Skoda, ze som to nenafotila...cela hodina bola naplnena jednym pexesom - ci sablonou, ako to nazývate Vy. To nehovorím o tom, ze sme rozhybali mozgove centra pozornosti
Reagovať | Iveta Kováčová | (14.03.2009 18:39 - neprečítaný)
No aj ja som robila s piatakmi pexeso- mali sme projekt o rozprávkach a v rámci neho mali kresliť rozprávkové portréty, vo forme pexesa. Ale určite mi nechýbali šablony, deti si vymýšľali vlastné tvary - portréty . A bolo to pexeso, s ktorým sa potom hrali a tešili sa z neho. Ja som si všimla, že na týchto stránkach učitelia veľa propagujú šablóny, preto reagujem. Neberte to osobne.
No aj ja som robila s piatakmi pexeso- mali sme projekt o rozprávkach a v rámci neho mali kresliť rozprávkové portréty, vo forme pexesa. Ale určite mi nechýbali šablony, deti si vymýšľali vlastné tvary - portréty . A bolo to pexeso, s ktorým sa potom hrali a tešili sa z neho. Ja som si všimla, že na týchto stránkach učitelia veľa propagujú šablóny, preto reagujem. Neberte to osobne.
Reagovať | Iveta Kováčová | (14.03.2009 18:46 - neprečítaný)
Pošlem Vám foto - ukážka rozprávkového pexesa, máme jednohodinovky, takže výsledok je taký, ale nie sú to šablóny
Pošlem Vám foto - ukážka rozprávkového pexesa, máme jednohodinovky, takže výsledok je taký, ale nie sú to šablóny
Reagovať | Slávka Kalakayová | (15.03.2009 17:33 - neprečítaný)
Ja Vas chápem, toto vsak nebola vytvarna vychova a boli to prváci Ja na VV nepouzivam ziadne sablony - mam ich v rozvoji poznania a v jazykovej vychove, a to len zopár. A verte mi, s piatakmi sa robi inac ako s prvakmi - a o to este horsie, ked mate len jednu hodinu v tyzdni ( Mame co robit, ked si vsetko rozlozime a potom upraceme...
Ale este raz ...nepouzivam sabony na VV. Na PV vsak ano, obkresluju makety ( ale to je o inom
Ja Vas chápem, toto vsak nebola vytvarna vychova a boli to prváci Ja na VV nepouzivam ziadne sablony - mam ich v rozvoji poznania a v jazykovej vychove, a to len zopár. A verte mi, s piatakmi sa robi inac ako s prvakmi - a o to este horsie, ked mate len jednu hodinu v tyzdni ( Mame co robit, ked si vsetko rozlozime a potom upraceme...
Ale este raz ...nepouzivam sabony na VV. Na PV vsak ano, obkresluju makety ( ale to je o inom
Reagovať | Slávka Kalakayová | (15.03.2009 17:34 - neprečítaný)
..a ani neuvadzam pri predmetoch vytvarna vychova... myslim tu v popise
..a ani neuvadzam pri predmetoch vytvarna vychova... myslim tu v popise
Reagovať | Iveta Kováčová | (15.03.2009 23:19 - neprečítaný)
Neberte to osobne, ja som si všimla, že su dosť propagujú šablóny.
Neberte to osobne, ja som si všimla, že su dosť propagujú šablóny.
Reagovať | Slávka Kalakayová | (16.03.2009 12:30 - neprečítaný)
ja viem, tiez ma to hneva, ked niekto robi VV a da omalovanku... to nie je o kreativite, uznavam.... a tiez na internete viem vyhladavat...len ste asi napisali nespravnej osobe. Proste ste to nevydrzali tak, ako to nevydrzim ja .... a asi tiez napisem Ale sme si to vysvetlili a tak to ma byt
ja viem, tiez ma to hneva, ked niekto robi VV a da omalovanku... to nie je o kreativite, uznavam.... a tiez na internete viem vyhladavat...len ste asi napisali nespravnej osobe. Proste ste to nevydrzali tak, ako to nevydrzim ja .... a asi tiez napisem Ale sme si to vysvetlili a tak to ma byt
Reagovať | Iveta Kováčová | (16.03.2009 19:15 - neprečítaný)
Prepáčte, neberte to osobne. Určite to nepatrilo iba Vám. Myslím si, že tu je priestor aj na hodnotenie a trochu konštruktívnej kritiky. Prečo som písala Vám? Všimla som si , že ste tu istá osobnosť, ktorú veľa ľudí uznáva , a tak si myslím, že naše odkazy si taktiež čítajú a každý si z toho zoberie pre seba. Asi by som mala iba chváliť??????
Prepáčte, neberte to osobne. Určite to nepatrilo iba Vám. Myslím si, že tu je priestor aj na hodnotenie a trochu konštruktívnej kritiky. Prečo som písala Vám? Všimla som si , že ste tu istá osobnosť, ktorú veľa ľudí uznáva , a tak si myslím, že naše odkazy si taktiež čítajú a každý si z toho zoberie pre seba. Asi by som mala iba chváliť??????
Reagovať | Slávka Kalakayová | (16.03.2009 20:53 - neprečítaný)
ja nehovorim, ze mate chvalit, rada prijimam kritiku, ak je objektivna. A napisat som nechcela Vam, ale inej osobe, ktorá ma v oblube sablony...celým tymto rozhovorom som chcela poukazat, len na to ze to nemam v sekcii vytvarna vychova.... ved si pozrite moju zlozku z VV - ziadne sablony. Ja vasu pracu sledujem a ked sa mi nieco paci napisem Vam. Prezriem si celu pracu aj s popisom a tak sa vyjadrim, aby to bolo k teme. A ak sa mi nieco nepaci, alebo mi nesedi, nekomentujem... iba ak to uz nevydrzim, tak ako ste nevydrzali Vy.
Myslim si, ze moju pracu tolko ludi nesleduje a ze nie som nijaka osobnost. Je len pravda to, ze mam vela veci spracovanych na PC, lebo uz dlhe roky prispievam do casopisov . Nepokladam sa vsak za kreativnu a s Vami sa rovnat nemozem, lebo vasa prace je nadherna a ja na to nemam.
ja nehovorim, ze mate chvalit, rada prijimam kritiku, ak je objektivna. A napisat som nechcela Vam, ale inej osobe, ktorá ma v oblube sablony...celým tymto rozhovorom som chcela poukazat, len na to ze to nemam v sekcii vytvarna vychova.... ved si pozrite moju zlozku z VV - ziadne sablony. Ja vasu pracu sledujem a ked sa mi nieco paci napisem Vam. Prezriem si celu pracu aj s popisom a tak sa vyjadrim, aby to bolo k teme. A ak sa mi nieco nepaci, alebo mi nesedi, nekomentujem... iba ak to uz nevydrzim, tak ako ste nevydrzali Vy.
Myslim si, ze moju pracu tolko ludi nesleduje a ze nie som nijaka osobnost. Je len pravda to, ze mam vela veci spracovanych na PC, lebo uz dlhe roky prispievam do casopisov . Nepokladam sa vsak za kreativnu a s Vami sa rovnat nemozem, lebo vasa prace je nadherna a ja na to nemam.
Reagovať | Iveta Kováčová | (16.03.2009 22:23 - neprečítaný)
Ja som to myslela naozaj v dobrom. Prepáčte.
Ja som to myslela naozaj v dobrom. Prepáčte.
Reagovať | Slávka Kalakayová | (16.03.2009 22:24 - neprečítaný)
myslím to uprimne a kto ma pozna, tak to vie vela uspechov
myslím to uprimne a kto ma pozna, tak to vie vela uspechov
Reagovať | Slávka Kalakayová | (16.03.2009 23:31 - neprečítaný)
nemáte si mi preco ospravedlnovat, ja len dufam, ze to splnilo svoj ucel a ze to dotknute osoby citali
nemáte si mi preco ospravedlnovat, ja len dufam, ze to splnilo svoj ucel a ze to dotknute osoby citali
Reagovať | Jana Lovčičanová | (11.01.2014 16:51 - neprečítaný)
Toto je o \"prežití\" hodiny a nie o učení. :\'(
Toto je o \"prežití\" hodiny a nie o učení. :\'(
Pridať komentár
Učiteľ: Slávka KalakayováViac
Predmet: Anglický jazyk, Francúzsky jazyk, Nemecký jazyk, Pracovné vyučovanie, Prírodoveda, Slovenský jazyk a literatúra, Španielsky jazyk
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Slávka Kalakayová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 23.02.2009 10:32
Formát súboru:
Veľkosť: 100 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Obohatenie, Prírodoveda
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Mária Danihelová
Prírodoveda, Všeobecné
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Natália Kuková
Anglický jazyk
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Monika Giláňová
Anglický jazyk
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Monika Giláňová
Prírodoveda
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Viera Žofajová
Pekné :o)