Švajčiarsko a Nemecko
SpäťPopis: Prezentácia pre žiakov ŠZŠ 7. roč., v závere so spätnou väzbou.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Lýdia Rezničáková | (14.12.2009 21:46 - neprečítaný)
zemepis- u nás sa stále predmet volá takto- je pre mentálne postihnutých žiakov náročný, po prebratí niekoľkých štátov sa im údaje o počte obyvateľstva, rozlohe, začnú pliesť, v 7. ročníku preberáme celú Európu, preto sú obsahom učiva len základné údaje a skôr nejaké zaujímavosti z tej ktorej krajiny, ak niekomu tieto fakty v prezentácii chýbajú, nuž preto, že je to pre ŠZŠ, zaujímalo by ma, aké skúsenosti s výukou zemepisu majú iní učitelia ŠZŠ, Vám vďaka za komentár i hodnotenie
zemepis- u nás sa stále predmet volá takto- je pre mentálne postihnutých žiakov náročný, po prebratí niekoľkých štátov sa im údaje o počte obyvateľstva, rozlohe, začnú pliesť, v 7. ročníku preberáme celú Európu, preto sú obsahom učiva len základné údaje a skôr nejaké zaujímavosti z tej ktorej krajiny, ak niekomu tieto fakty v prezentácii chýbajú, nuž preto, že je to pre ŠZŠ, zaujímalo by ma, aké skúsenosti s výukou zemepisu majú iní učitelia ŠZŠ, Vám vďaka za komentár i hodnotenie
Reagovať | Žaneta Pikartová | (14.12.2009 22:25 - neprečítaný)
Naopak, myslím, že ste vystihli to podstatné. My sme síce klasická škola, ale máme veľa rómskych žiakov a detí zo slabopodnetného prostredia a tí sa práve takto naučia najviac, na klasických hodinách pracujú veľmi zle, ale využitie IKT vyžadujú: i prezentácie a Hot Pot... Máme tiež veľa integrovaných a detí s vývinovou poruchou učenia, viem, čo to je pracovať s takýmito žiakmi, preto sa mi Vaše prezentácie páčia.
Naopak, myslím, že ste vystihli to podstatné. My sme síce klasická škola, ale máme veľa rómskych žiakov a detí zo slabopodnetného prostredia a tí sa práve takto naučia najviac, na klasických hodinách pracujú veľmi zle, ale využitie IKT vyžadujú: i prezentácie a Hot Pot... Máme tiež veľa integrovaných a detí s vývinovou poruchou učenia, viem, čo to je pracovať s takýmito žiakmi, preto sa mi Vaše prezentácie páčia.
Reagovať | Mária Lehoczká | (14.12.2009 23:39 - neprečítaný)
Veľmi pekná prezentácia!!!!!!!!!!!!! Výstižná, zaujímavá, metodicky výborne spracovaná.
Veľmi pekná prezentácia!!!!!!!!!!!!! Výstižná, zaujímavá, metodicky výborne spracovaná.
Reagovať | Zdenka Bonyová | (10.01.2013 09:42 - neprečítaný)
Prezentácia sa mojim žiakom veľmi páčila. Ďakujeme
Prezentácia sa mojim žiakom veľmi páčila. Ďakujeme
Reagovať | Stanislava Borisová | (09.01.2024 08:48 - neprečítaný)
Aj ja by som Vás chcela pochváliť. Prezentácia je výstižná, vhodná pre všetkých žiakov. Pracujem na cirkevnej škole, v každej triede je už 5-6 detí integrovaných, slabšie prospievajúcich.
Aj ja by som Vás chcela pochváliť. Prezentácia je výstižná, vhodná pre všetkých žiakov. Pracujem na cirkevnej škole, v každej triede je už 5-6 detí integrovaných, slabšie prospievajúcich.
Pridať komentár
Učiteľ: Lýdia RezničákováViac
Predmet: Geografia, Špeciálna pedagogika
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Autor: Lýdia Rezničáková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 14.12.2009 19:47
Formát súboru:
Veľkosť: 1988 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Geografia
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Dana Pecárová
Geografia
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Karol Kondel
Geografia
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Vladimír Karásek
Geografia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Marianna Aronová
Geografia, Občianska náuka, Triednictvo, Všeobecné
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Mária Andrejčáková
Toto sa mi páči, základné fakty, pútavo spracované, myslím, že si deti veľa zapamätajú.