Záznam o závažnom priestupku žiaka
SpäťPopis: Závažné porušenia ŠP sa zaznamenávajú. Pohovory so žiakmi, aj s rodičmi. Tento je záznam o pohovore so žiakom. Podpísaný. Fungovanie nie je hladké.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Olga Krošlák | (26.12.2009 17:10 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Ľubov Petrovajová | (04.01.2010 15:44 - neprečítaný)
Záznamy u triedneho o porušovaní šk.poriadku daným žiakom sú dôležitým dokladom pri sťažnosti rodičov, že to nie je pravda.Odporúčam, hoci s iným textom.Pozdravujem.
Záznamy u triedneho o porušovaní šk.poriadku daným žiakom sú dôležitým dokladom pri sťažnosti rodičov, že to nie je pravda.Odporúčam, hoci s iným textom.Pozdravujem.
Reagovať | Gabriela Šimová | (04.01.2010 20:01 - neprečítaný)
Ďakujem za odozvu. Veľmi nerada mám takéto veci.
Ďakujem za odozvu. Veľmi nerada mám takéto veci.
Reagovať | Oľga Červeňanská | (12.01.2010 20:26 - neprečítaný)
Snaživý učiteľ chce mať všetko podložené písomne.
Menej snaživý nad priestupkom mávne rukou - sme predsa tolerantní!
A ten najmenej snaživý ani nevie, čo sa v triede deje.
No a potom ten najsnaživejší je aj ten najhorší: medzi rodičmi i medzi deťmi, lebo mu všetko vadí, lebo si so žiakmi nevie rady, lebo si vymýšľa, zveličuje, lebo....
A aj medzi kolegami je za neschopného, lebo má k žiakom najviac pripomienok, asi to so žiakmi moc nevie....
To je téma na konferenciu, nie na jednu poznámku.
A všetkým učiteľom by mali prideliť osobného asistenta, ktorý by takúto agendu viedol, lebo pri toľkých priestupkoch denne nebudem mať kedy učiť!!!
Snaživý učiteľ chce mať všetko podložené písomne.
Menej snaživý nad priestupkom mávne rukou - sme predsa tolerantní!
A ten najmenej snaživý ani nevie, čo sa v triede deje.
No a potom ten najsnaživejší je aj ten najhorší: medzi rodičmi i medzi deťmi, lebo mu všetko vadí, lebo si so žiakmi nevie rady, lebo si vymýšľa, zveličuje, lebo....
A aj medzi kolegami je za neschopného, lebo má k žiakom najviac pripomienok, asi to so žiakmi moc nevie....
To je téma na konferenciu, nie na jednu poznámku.
A všetkým učiteľom by mali prideliť osobného asistenta, ktorý by takúto agendu viedol, lebo pri toľkých priestupkoch denne nebudem mať kedy učiť!!!
Reagovať | Gabriela Šimová | (14.01.2010 05:01 - neprečítaný)
Pani Červeňanská. Vďaka za obsažný komentár. Tento priestupok, ktorý som zaznamenala pokladám za závažný. Otec chcel riešiť uvedené preradením na inú ZŠ, stále je žiak u nás ešte... Život, cesta tŕnistá ako popisujete!
Pani Červeňanská. Vďaka za obsažný komentár. Tento priestupok, ktorý som zaznamenala pokladám za závažný. Otec chcel riešiť uvedené preradením na inú ZŠ, stále je žiak u nás ešte... Život, cesta tŕnistá ako popisujete!
Pridať komentár
Učiteľ: Gabriela ŠimováViac
Predmet: Triednictvo, Všeobecné
Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 22.12.2009 18:39
Formát súboru:
Veľkosť: 26 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Daniela Stančíková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Andrea Bosá
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Daniela Stančíková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Alžbeta Martincová