Ako sa rodí chlieb
SpäťPopis: Prezentácia o tom, ako sa obilné zrniečko dostane na náš stôl. Je doplnená a obrazový recept na veľmi chutný chlebík....
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Mária Majdáková | (06.03.2009 20:29 - neprečítaný)
Veľmi pekné! Hodnotím... beriem... ďakujem!!!
Veľmi pekné! Hodnotím... beriem... ďakujem!!!
Reagovať | Slávka Kalakayová | (06.03.2009 20:38 - neprečítaný)
krása - basnicka je super, ste autor? Ste sikovna a napadita
krása - basnicka je super, ste autor? Ste sikovna a napadita
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (06.03.2009 22:59 - neprečítaný)
Bohužial, autorka nie som. ROBILA SOM JU ASI PRED 4 rokmi a pomohla som si prezentáciou z netu, ale bohužiaľ som vtedy ešte neovládala autorský zákon, preto neviem, kto je autorom pôvodnej prezentácie ani básne. OSPRAVEDLňUJEM SA AUTOROVI!! ROBILA SOM TO HLAVNE PRE DETI V ŠKOLE.
Bohužial, autorka nie som. ROBILA SOM JU ASI PRED 4 rokmi a pomohla som si prezentáciou z netu, ale bohužiaľ som vtedy ešte neovládala autorský zákon, preto neviem, kto je autorom pôvodnej prezentácie ani básne. OSPRAVEDLňUJEM SA AUTOROVI!! ROBILA SOM TO HLAVNE PRE DETI V ŠKOLE.
Reagovať | Slavomír Rybár | (07.03.2009 00:50 - neprečítaný)
Uvedte dotycnu ako spoluautorku, najdete ju na tomto linku:
http://sci.zssliac.sk/2005-3409-10/Ako%20k%20n%E1m%20prich%E1dza%20chlieb.ppt
Uvedte dotycnu ako spoluautorku, najdete ju na tomto linku:
http://sci.zssliac.sk/2005-3409-10/Ako%20k%20n%E1m%20prich%E1dza%20chlieb.ppt
Reagovať | Slavomír Rybár | (08.03.2009 01:21 - neprečítaný)
prosim neodsudzujte, niekto tvori, niekto kompiluje, vacsina aj aj... Dolezite je neporusovat zakon. Najma ak sa to vyuziva pri vyucbe, myslim, ze nejde o zamer osobneho prospechu, skor o snahu pomoct ziakom. Rating v kniznici ma svoj vyznam, ale netreba ho precenovat, pohnutky prispievatelov su vacsinou ciste. Viem, ze nazory na autorstvo a jeho ocenenie v kniznici maju niektori elitni pouzivatelia vyhranene - je to pochopitelne a v poriadku, je si vsak potrebne uvedomit ze tak, ako pristup \"AUTORA\", tak aj pristup \"DISSEMINATORA\" ma v tomto priestore opodstatnenie a je ho potrebne respektovat. Bohuzial, nemame technicke moznosti tieto dva pristupy rozlisovat a rozdielne ich ocenovat ratingom... Pozdravujem vsetkych nadsencov, svoje nazory piste na info@komensky.sk
prosim neodsudzujte, niekto tvori, niekto kompiluje, vacsina aj aj... Dolezite je neporusovat zakon. Najma ak sa to vyuziva pri vyucbe, myslim, ze nejde o zamer osobneho prospechu, skor o snahu pomoct ziakom. Rating v kniznici ma svoj vyznam, ale netreba ho precenovat, pohnutky prispievatelov su vacsinou ciste. Viem, ze nazory na autorstvo a jeho ocenenie v kniznici maju niektori elitni pouzivatelia vyhranene - je to pochopitelne a v poriadku, je si vsak potrebne uvedomit ze tak, ako pristup \"AUTORA\", tak aj pristup \"DISSEMINATORA\" ma v tomto priestore opodstatnenie a je ho potrebne respektovat. Bohuzial, nemame technicke moznosti tieto dva pristupy rozlisovat a rozdielne ich ocenovat ratingom... Pozdravujem vsetkych nadsencov, svoje nazory piste na info@komensky.sk
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (08.03.2009 03:39 - neprečítaný)
Som presvedčený, že rating v knižnici má svoj význam, okrem iného aj v tom, že učiteľov podporuje tvoriť (čo hodnotím ako jedno naj z naj VK) a preto tak...
Som presvedčený, že rating v knižnici má svoj význam, okrem iného aj v tom, že učiteľov podporuje tvoriť (čo hodnotím ako jedno naj z naj VK) a preto tak...
Reagovať | Jozefína Pástorová | (08.03.2009 09:35 - neprečítaný)
áno, už som na VK závislá, sama ešte neviem tvoriť, ale umenie je aj tvorivo pospájať, tým skôr, že som pcnegatívna, ale snažím sa a mnohé veci som krásne využila, pre deti v triede, samozrejme....
áno, už som na VK závislá, sama ešte neviem tvoriť, ale umenie je aj tvorivo pospájať, tým skôr, že som pcnegatívna, ale snažím sa a mnohé veci som krásne využila, pre deti v triede, samozrejme....
Reagovať | Mária Lehoczká | (08.03.2009 12:27 - neprečítaný)
Aj ja si myslím, že ak niekto niečo stiahne z netu, ale nie je tam meno autora, je to len preto, aby to, čo je pekné, poslúžilo na spestrenie vyučovacej hodiny . Nie každý učiteľ má doma internet.
Aj ja si myslím, že ak niekto niečo stiahne z netu, ale nie je tam meno autora, je to len preto, aby to, čo je pekné, poslúžilo na spestrenie vyučovacej hodiny . Nie každý učiteľ má doma internet.
Reagovať | Slávka Kalakayová | (08.03.2009 15:59 - neprečítaný)
a to je škoda...mali by sme ho dostavat ako pracovny nastroj ci pomocku
a to je škoda...mali by sme ho dostavat ako pracovny nastroj ci pomocku
Reagovať | Slavomír Rybár | (08.03.2009 21:50 - neprečítaný)
v ramci narodneho projektu by mala cast ucitelov dostat notebooky. Podla mna by to mohli byt aktivni prispievatelia do kniznice. Zalobujeme
v ramci narodneho projektu by mala cast ucitelov dostat notebooky. Podla mna by to mohli byt aktivni prispievatelia do kniznice. Zalobujeme
Reagovať | Danica Slašťanová | (08.03.2009 22:43 - neprečítaný)
Ja už mám...vzdávam sa v prospech chudobnejších)
Ja už mám...vzdávam sa v prospech chudobnejších)
Reagovať | Slávka Kalakayová | (09.03.2009 14:42 - neprečítaný)
Aj ja...ale do projektu sa hlasim \"informace...informace... \" milujem sa vzdelavat ...nechapem, preco som sa takto neucila, ked som mohla... ked som bola studentom
Aj ja...ale do projektu sa hlasim \"informace...informace... \" milujem sa vzdelavat ...nechapem, preco som sa takto neucila, ked som mohla... ked som bola studentom
Reagovať | Danica Slašťanová | (09.03.2009 14:59 - neprečítaný)
Zaujímavé, ani mne sa vtedy učiť nechcelo...a teraz sa mi chce...čím to je?...žeby sme zmúdreli?
Zaujímavé, ani mne sa vtedy učiť nechcelo...a teraz sa mi chce...čím to je?...žeby sme zmúdreli?
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (09.03.2009 16:30 - neprečítaný)
Možno. Alebo preto, lebo nás do toho nikto nenúti...
Možno. Alebo preto, lebo nás do toho nikto nenúti...
Reagovať | Iveta Kováčová | (11.03.2009 23:02 - neprečítaný)
toľká debata a nikto nehodnotí, aj keď ...
toľká debata a nikto nehodnotí, aj keď ...
Reagovať | Ľubica Havavková | (28.03.2010 19:11 - neprečítaný)
Evka, je to perfektné, určite použijem, virtuálna knižnica je veľká pomoc pre učiteľov, mne je úplne jedno, či to ľudia tvoria alebo niekde nájdu a dajú do knižnice, podstatné je, aby nám to poslúžilo. Majte sa pekne a nech sa vám darí.
Evka, je to perfektné, určite použijem, virtuálna knižnica je veľká pomoc pre učiteľov, mne je úplne jedno, či to ľudia tvoria alebo niekde nájdu a dajú do knižnice, podstatné je, aby nám to poslúžilo. Majte sa pekne a nech sa vám darí.
Pridať komentár
Učiteľ: Anonymizovaný GDPRViac
Predmet: Prírodoveda
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Autor: Iveta Kanková, Eva Gastnerová, manželia Nemčíkovci + inšpirácia na webe
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 07.03.2009 22:15
Formát súboru:
Veľkosť: 3482 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Prírodoveda, Svet práce, Školský klub detí, Triednictvo, Vlastiveda
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Lenka Lešová
Prírodoveda
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Renáta Titková
Etická výchova, Informatická výchova, Obohatenie, Školský klub detí
Nešpecifikovaný
Elena Maninová
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Anonymizovaný GDPR
Pracovné vyučovanie, Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Michaela Vráblová
precízne spracované, páčilo sa mi to