Ako sa rodí chlieb

Popis: Prezentácia o tom, ako sa obilné zrniečko dostane na náš stôl. Je doplnená a obrazový recept na veľmi chutný chlebík....
Diskusia
pridať komentár
Veľmi pekné! Hodnotím... beriem... ďakujem!!!


krása - basnicka je super, ste autor? Ste sikovna a napadita


Bohužial, autorka nie som. ROBILA SOM JU ASI PRED 4 rokmi a pomohla som si prezentáciou z netu, ale bohužiaľ som vtedy ešte neovládala autorský zákon, preto neviem, kto je autorom pôvodnej prezentácie ani básne. OSPRAVEDLňUJEM SA AUTOROVI!! ROBILA SOM TO HLAVNE PRE DETI V ŠKOLE.

Uvedte dotycnu ako spoluautorku, najdete ju na tomto linku:
http://sci.zssliac.sk/2005-3409-10/Ako%20k%20n%E1m%20prich%E1dza%20chlieb.ppt

prosim neodsudzujte, niekto tvori, niekto kompiluje, vacsina aj aj... Dolezite je neporusovat zakon. Najma ak sa to vyuziva pri vyucbe, myslim, ze nejde o zamer osobneho prospechu, skor o snahu pomoct ziakom. Rating v kniznici ma svoj vyznam, ale netreba ho precenovat, pohnutky prispievatelov su vacsinou ciste. Viem, ze nazory na autorstvo a jeho ocenenie v kniznici maju niektori elitni pouzivatelia vyhranene - je to pochopitelne a v poriadku, je si vsak potrebne uvedomit ze tak, ako pristup \"AUTORA\", tak aj pristup \"DISSEMINATORA\" ma v tomto priestore opodstatnenie a je ho potrebne respektovat. Bohuzial, nemame technicke moznosti tieto dva pristupy rozlisovat a rozdielne ich ocenovat ratingom... Pozdravujem vsetkych nadsencov, svoje nazory piste na info@komensky.sk

Som presvedčený, že rating v knižnici má svoj význam, okrem iného aj v tom, že učiteľov podporuje tvoriť (čo hodnotím ako jedno naj z naj VK) a preto tak...

áno, už som na VK závislá, sama ešte neviem tvoriť, ale umenie je aj tvorivo pospájať, tým skôr, že som pcnegatívna, ale snažím sa a mnohé veci som krásne využila, pre deti v triede, samozrejme....

Aj ja si myslím, že ak niekto niečo stiahne z netu, ale nie je tam meno autora, je to len preto, aby to, čo je pekné, poslúžilo na spestrenie vyučovacej hodiny . Nie každý učiteľ má doma internet.

a to je škoda...mali by sme ho dostavat ako pracovny nastroj



v ramci narodneho projektu by mala cast ucitelov dostat notebooky. Podla mna by to mohli byt aktivni prispievatelia do kniznice. Zalobujeme


Ja už mám


Aj ja...ale do projektu sa hlasim




Zaujímavé, ani mne sa vtedy učiť nechcelo




Možno. Alebo preto, lebo nás do toho nikto nenúti...

toľká debata a nikto nehodnotí, aj keď ...

Evka, je to perfektné, určite použijem, virtuálna knižnica je veľká pomoc pre učiteľov, mne je úplne jedno, či to ľudia tvoria alebo niekde nájdu a dajú do knižnice, podstatné je, aby nám to poslúžilo. Majte sa pekne a nech sa vám darí.

Učiteľ: Anonymizovaný GDPRViac
Predmet: Prírodoveda
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Autor: Iveta Kanková, Eva Gastnerová, manželia Nemčíkovci + inšpirácia na webe
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 07.03.2009 22:15
Formát súboru:
Veľkosť: 3482 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Prírodoveda, Svet práce, Školský klub detí, Triednictvo, Vlastiveda
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Lenka Lešová
Prírodoveda
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Renáta Titková
Etická výchova, Informatická výchova, Obohatenie, Školský klub detí
Nešpecifikovaný
Elena Maninová
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Anonymizovaný GDPR
Pracovné vyučovanie, Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Michaela Vráblová
precízne spracované, páčilo sa mi to