Scrapbook - opakovanie polročného učiva - LIT 6
SpäťPopis: Jednoduchý scrapbook - úlohy z polročného učiva literatúry pre 6. ročník. Postup práce s týmto scrapbookom na vyučovacej hodine prikladám v úvodnom komentári. Hodinu som odučila pri eBeam tabuli práve dnes a žiaci boli veľmi aktívni a darilo sa im :-) ĎAKUJEM p. Žanetke Pikartovej, z jej výborných pracovných listov som čerpala časť materiálu do tohto scrapbooku.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Eva Dzurková | (30.01.2010 19:18 - neprečítaný)
ďakujem, je to len taký jednoduchý scrapbook, ale týchto pár stránok stačilo, aby hodina mala spád a decká boli aktívne, čiže splnil svoj účel
ďakujem, je to len taký jednoduchý scrapbook, ale týchto pár stránok stačilo, aby hodina mala spád a decká boli aktívne, čiže splnil svoj účel
Reagovať | Eva Dzurková | (31.01.2010 18:52 - neprečítaný)
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=49204
Sem som dala návod, odkiaľ si treba stiahnuť program na prezeranie a tvorbu scrapbookov
http://www.zborovna.sk/kniznica.php?action=show_version&id=49204
Sem som dala návod, odkiaľ si treba stiahnuť program na prezeranie a tvorbu scrapbookov
Pridať komentár
Učiteľ: Eva DzurkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Eva Dzurková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 29.01.2010 22:28
Formát súboru:
Veľkosť: 4278 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Katarína Floreková
Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Mária Andrejčáková
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Mária Civáňová
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Tunde Halajová
Postup práce na vyuč. hodine:
1. strana - žiaci vymenovali učivo literatúry z I. polroka (okruhy, ukážky, lit. teóriu...)
2. strana - frontálne určovanie umeleckých jazykových prostriedkov, písanie na tabuľu
3. strana - samostatná práca, určovanie umel. jaz. prostriedkov, spätná väzba - zápis na tabuľu
4. strana - rozdiely a spoločné znaky: rozprávka a povesť. Prvé tri pojmy som nadiktovala ja (nonsens, určité miesto, osobnosť), žiaci zapísali na tabuli, ku ktorému útvaru znak patrí. Potom pracovali sami, navrhovali pojmy a zaraďovali ich - išlo im to výborne
5. strana - na základe obrázkov určili literárne dielo, ku ktorému sa viažu, vysvetlili, čo je na obrázkoch, tvorili ku každému obrázku 5 prídavných mien.
6. strana - zadanie pre samostatnú prácu s počítačom, i-cvičenie robili samostatne každý pri svojom pc. Kto nedokončil na hodine, pokračuje doma a zašle mi prácu mailom.