Tvrdé spoluhlásky so Šmolkom
SpäťPopis: Páčil sa mi príspevok mojej kolegyne Evky Drengubiakovej. Trošku som ju prerobila, hlavne jej záver kvôli väčšej interaktivite a možnosti samostatnej práce žiaka pri precvičovaní.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (01.02.2010 10:19 - neprečítaný)
Veľmi pekné. Hodnotím. Aj keď učím na 2. stupni. Možno rada, ktorú vôbec nemusíte brať na vedomie. Snažím sa nedávať žiakom príklady s nesprávnym pravopisom ( alebo len veľmi dobrým žiakom ). Radšej tam dám pomlčku. Aby si zrakovo nefixovali nesprávny pravopis.
Veľmi pekné. Hodnotím. Aj keď učím na 2. stupni. Možno rada, ktorú vôbec nemusíte brať na vedomie. Snažím sa nedávať žiakom príklady s nesprávnym pravopisom ( alebo len veľmi dobrým žiakom ). Radšej tam dám pomlčku. Aby si zrakovo nefixovali nesprávny pravopis.
Reagovať | Eva Dzurková | (01.02.2010 10:33 - neprečítaný)
Veľmi pekné, najviac sa mi páči interaktívna časť, ktorú ste spracovali Vy. A p. Anka ma predbehla - presne som to chcela napísať aj ja, že ja osobne tiež nepoužívam vizuálne príklady s chybným pravopisom, žiaci sú potvory a práve to by im najviac utkvelo v pamäti
Veľmi pekné, najviac sa mi páči interaktívna časť, ktorú ste spracovali Vy. A p. Anka ma predbehla - presne som to chcela napísať aj ja, že ja osobne tiež nepoužívam vizuálne príklady s chybným pravopisom, žiaci sú potvory a práve to by im najviac utkvelo v pamäti
Reagovať | Lýdia Rezničáková | (01.02.2010 11:15 - neprečítaný)
ukladám si a hodnotím, zíde sa mi pravdepodobne si ich upravím, pretože súhlasím s kolegyňami- radšej by som dala viac slov na dopísanie i-y /zobrazené ale s pomlčkou/ a tie chybné vôbec
ukladám si a hodnotím, zíde sa mi pravdepodobne si ich upravím, pretože súhlasím s kolegyňami- radšej by som dala viac slov na dopísanie i-y /zobrazené ale s pomlčkou/ a tie chybné vôbec
Reagovať | Jana Kupková | (01.02.2010 19:01 - neprečítaný)
Volila som túto formu z dôvodu, že deti často zabúdajú používať "hlavu" a mnohé veci robia automaticky. Tvrdé spluhlásky vysypú a potom zlyhávajú v aplikatívnych cvičeniach. Pokyn ich navádza k tomu, že nie všetko je správne. Pred splnením úlohy musia rozmýšľať.
Volila som túto formu z dôvodu, že deti často zabúdajú používať "hlavu" a mnohé veci robia automaticky. Tvrdé spluhlásky vysypú a potom zlyhávajú v aplikatívnych cvičeniach. Pokyn ich navádza k tomu, že nie všetko je správne. Pred splnením úlohy musia rozmýšľať.
Pridať komentár
Učiteľ: Jana KupkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Evka Drengubiaková, Jana Kupková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 01.02.2010 09:42
Formát súboru:
Veľkosť: 2462 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Jaroslava Koníčková
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Edita Pláteníková
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
2. ročník ZŠ
Jana Kupková
Matematika, Špeciálna pedagogika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Monika Červeňáková
Všeobecné
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Mária Uheriková
Veľmi pekné, určite použijem. Už sa teším na pokračovanie o mäkkých spoluhláskach.