Barok, klasicizmus II.
SpäťPopis: Barok, klasicizmus, B skupina- písomná práca s porovnávaním dvoch období.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Monika Maruškinová | (03.02.2010 21:07 - neprečítaný)
Ja viem, že to znie zvláštne, ale chcela som si len overiť teoretické vedomosti žiakov, samozrejme len percentuálne, nie známkou. Súhlasím, samozrejme sa to všelijako dá využiť. Je to už vec učiteľa, ako túto moju prácu spracuje. Ozaj, ako si overujete vedomosti z hudobnej výchovy na druhom stupni?
Ja viem, že to znie zvláštne, ale chcela som si len overiť teoretické vedomosti žiakov, samozrejme len percentuálne, nie známkou. Súhlasím, samozrejme sa to všelijako dá využiť. Je to už vec učiteľa, ako túto moju prácu spracuje. Ozaj, ako si overujete vedomosti z hudobnej výchovy na druhom stupni?
Reagovať | Eva Dzurková | (03.02.2010 21:12 - neprečítaný)
V konkrétnych činnostiach žiaka, nikdy som nepovažovala HUV za náukový predmet - na to sú určené predmety na základných umeleckých školách som odporca písania nôt a stupníc, dieťa názorom lepšie pochopí teóriu a okrem toho, spomedzi našich žiakov chodí na ZUŠ mizivé percento, teda viem, že notopis v živote nebudú potrebovať...čo sa týka dejin hudby, preverujem si, či žiaci pochopili a zvládli učivo zábavnými formami, interaktívnymi cvičeniami, didaktickými hrami na rôzne obdobie...A ešte napríklad k hudobnej teórii - vidím, že žiak pochopí aj intervaly na ZŠ najlepšie tak, že sám hrá na zvonkohre a vidí, nielen počuje, princíp. Robíme "hudobné pokusy" aj napr. pri učive o vyjadrovacích prostriedkoch hudby, deti majú radosť a neberú to ako učenie. Môj komentár k Vášmu príspevku neberte ako kritiku, je len moja reakcia na slová písomka, test Každý máme svoju cestu, podstatné je, aby sme u žiakov vzbudili záujem o hudbu
V konkrétnych činnostiach žiaka, nikdy som nepovažovala HUV za náukový predmet - na to sú určené predmety na základných umeleckých školách som odporca písania nôt a stupníc, dieťa názorom lepšie pochopí teóriu a okrem toho, spomedzi našich žiakov chodí na ZUŠ mizivé percento, teda viem, že notopis v živote nebudú potrebovať...čo sa týka dejin hudby, preverujem si, či žiaci pochopili a zvládli učivo zábavnými formami, interaktívnymi cvičeniami, didaktickými hrami na rôzne obdobie...A ešte napríklad k hudobnej teórii - vidím, že žiak pochopí aj intervaly na ZŠ najlepšie tak, že sám hrá na zvonkohre a vidí, nielen počuje, princíp. Robíme "hudobné pokusy" aj napr. pri učive o vyjadrovacích prostriedkoch hudby, deti majú radosť a neberú to ako učenie. Môj komentár k Vášmu príspevku neberte ako kritiku, je len moja reakcia na slová písomka, test Každý máme svoju cestu, podstatné je, aby sme u žiakov vzbudili záujem o hudbu
Reagovať | Monika Maruškinová | (04.02.2010 20:21 - neprečítaný)
Ste veľmi milá, ďakujem za rady. Aj to robievam, ale raz za pol roka zvyknem preveriť vedomosti aj takouto formou. Veď je to len percentuálne hodnotené. Nič neberiem ako kritiku, rada prijímam dobré rady od skúsenejších kolegýň. Nie som kvalifikovaná učiteľka HV, učím na 1. stupni. Notopis nikdy v písomke nedávam. Súhlasím s Vašou poslednou vetou. Ešte raz vďaka.
Ste veľmi milá, ďakujem za rady. Aj to robievam, ale raz za pol roka zvyknem preveriť vedomosti aj takouto formou. Veď je to len percentuálne hodnotené. Nič neberiem ako kritiku, rada prijímam dobré rady od skúsenejších kolegýň. Nie som kvalifikovaná učiteľka HV, učím na 1. stupni. Notopis nikdy v písomke nedávam. Súhlasím s Vašou poslednou vetou. Ešte raz vďaka.
Reagovať | Slávka Radvanská | (11.02.2010 16:00 - neprečítaný)
Pripomenuli ste mi moju učitelku z VŠ , výbornu didaktičku na HV. Súhlasím s Vašim názorom škola-hrou.
Pripomenuli ste mi moju učitelku z VŠ , výbornu didaktičku na HV. Súhlasím s Vašim názorom škola-hrou.
Pridať komentár
Učiteľ: Monika MaruškinováViac
Predmet: Hudobná výchova
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Autor: Monika Maruškinová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 01.02.2010 21:44
Formát súboru:
Veľkosť: 48 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Hudobná výchova
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Júlia Husárová
Hudobná výchova
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Monika Maruškinová
Hudobná výchova
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Ján Palkoci
Hudobná výchova
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Zuzana Mačugová Zbušková
Hudobná výchova
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Ľudmila Sulačeková
Monika, písomná práca z hudobnej??? učím 23. rok HUV na druhom stupni, nikdy v živote som nepotrebovala písať písomky z hudobnej...ani nebudem Váš príspevok by sa dal krásne využiť ako interaktívne cvičenie alebo ako pracovný list